ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj STATIM 100.845 pentru MAZDA MX-6 (GE) 2.5 i 24V
Cod: 100.845
Producator: STATIM
Coduri OE:
Diametru [mm]: 200
Profil butuc roata: 21,4 x 24,2 - 21N
Echipament ambreiaj: bez wysprzeglika
Tip model: NGJ10
An fabricatie pana la: 05/2012
An fabricatie de la: 05/2009
Tip cutie viteza: cv. manuala, 6 viteze
Producator: STATIM
Coduri OE:
Diametru [mm]: 200
Profil butuc roata: 21,4 x 24,2 - 21N
Echipament ambreiaj: bez wysprzeglika
Tip model: NGJ10
An fabricatie pana la: 05/2012
An fabricatie de la: 05/2009
Tip cutie viteza: cv. manuala, 6 viteze
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
TOYOTA AURIS (ADE15_, NDE15_, NRE15_, ZRE15_, ZWE15_, ZZE15_) 1.33 Dual-VVTi 2009-2012 101CP (74 KW) 1329cmc,
TOYOTA YARIS (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) 1.33 VVT-i 2009-prezent 100CP (74 KW) 1329cmc,
TOYOTA COROLLA limuzina (E15_) 1.33 2007-prezent 101CP (74 KW) 1329cmc,
TOYOTA IQ (KGJ1_, NGJ1_) 1.33 2009-prezent 98CP (72 KW) 1329cmc,
TOYOTA URBAN CRUISER (NSP1_, NLP1_, ZSP1_, NCP11_) 1.33 2009-prezent 101CP (74 KW) 1329cmc,
TOYOTA AURIS (ADE15_, NDE15_, NRE15_, ZRE15_, ZWE15_, ZZE15_) 1.33 Dual-VVTi 2010-2012 99CP (73 KW) 1329cmc,
TOYOTA VERSO S (NLP12_, NCP12_, NSP12_) 1.33 2010-prezent 99CP (73 KW) 1329cmc,
TOYOTA YARIS (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) 1.33 VVT-i 2010-prezent 99CP (73 KW) 1329cmc,
TOYOTA URBAN CRUISER (NSP1_, NLP1_, ZSP1_, NCP11_) 1.33 2010-prezent 99CP (73 KW) 1329cmc,
TOYOTA YARIS (NLP13_, NSP13_, NCP13_, KSP13_) 1.3 2011-prezent 99CP (73 KW) 1329cmc,
TOYOTA AURIS (ADE18_, NDE18_, NRE18_, ZRE18_, ZWE18_) 1.3 2012-prezent 99CP (73 KW) 1329cmc,
TOYOTA YARIS (NLP13_, NSP13_, NCP13_, KSP13_) 1.3 2011-prezent 95CP (70 KW) 1329cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.