ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
starter ATL Autotechnik A 14 980(FA0518400C)
Cod: A 14 980
Producator: ATL Autotechnik
Coduri OE: FA0518400C, FE0518400, FE0518400B, FE0518400C, FE5018400, FE5018400A, FE5018400B, FE5018400C, FE5018400E, M003T24481, M003T24482, M003T24483, M003T24485, M003T24486, M003T24487, M003T24488, M003T49585, M3T24481, M3T24482, M3T24483, M3T24485, M3T24486, M3T24487, M3T24488, M3T49585
Tensiune [V]: 12
Putere electromotor [kW]: 0,95
Numar dinti: 8
Numarul gaurilor de fixare: 3
Numarul gaurilor filetate: 2
Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm]: 74
utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW]: 0,95
Separarea blocurilor:
Cod motor: FE61
An fabricatie pana la: 06/1987
An fabricatie de la: 07/1985
De la numar serie sasiu: SDYOE1-504017
Tip cutie viteza: cv. automata
Pana la numar serie sasiu: SDYOE1-504017
Producator: ATL Autotechnik
Coduri OE: FA0518400C, FE0518400, FE0518400B, FE0518400C, FE5018400, FE5018400A, FE5018400B, FE5018400C, FE5018400E, M003T24481, M003T24482, M003T24483, M003T24485, M003T24486, M003T24487, M003T24488, M003T49585, M3T24481, M3T24482, M3T24483, M3T24485, M3T24486, M3T24487, M3T24488, M3T49585
Tensiune [V]: 12
Putere electromotor [kW]: 0,95
Numar dinti: 8
Numarul gaurilor de fixare: 3
Numarul gaurilor filetate: 2
Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Diametru flansa [mm]: 74
utilizabil pentru vehicule cu putere de start [kW]: 0,95
Separarea blocurilor:
Cod motor: FE61
An fabricatie pana la: 06/1987
An fabricatie de la: 07/1985
De la numar serie sasiu: SDYOE1-504017
Tip cutie viteza: cv. automata
Pana la numar serie sasiu: SDYOE1-504017
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Electromotorul , sau demarorul , reprezinta motorul de curent continuu , alimentat de la bateria de acumulatori , al carui rol este sa asigure pornirea motorului unui autovehicul .
Pentru realizarea pornirii motorului si a functionarii lui in mod autonom , trebuiesc indeplinite urmatoarele conditii :-realizarea unui amestec omogen , aer- combustibil
-comprimarea amestecului , intr-o prima cursa a pistonului
-arderea amestecului
-turatia , mai mare de 100 rot/min
Un electromotor , este compus dintr-un motor electric si un angrenaj de cuplare , cu coroana dintata a volantei , cuplarea pinionului cu coroana volantei , nefiind permanenta , ci numai in momentul pornirii .
Cand prin cheia de contact , se inchide circuitul electric de pornire , solenoidul electromotorului , atrage un levier , care actioneaza pinionul de cuplare , in exterior , pentru a se cupla cu coroana dintata a volantei . In acelasi timp , cu cuplarea , se porneste si electromotorul , care prin intermediul pinionului va invarti volanta .
-
Pentru:
MAZDA 626 II (GC) 1.6 1982-1987 80CP (59 KW) 1587cmc,
MAZDA 626 II (GC) 2.0 1983-1987 101CP (74 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 II Hatchback (GC) 2.0 1983-1987 101CP (74 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 II (GC) 2.0 1986-1987 120CP (88 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 II Hatchback (GC) 2.0 1986-1987 120CP (88 KW) 1998cmc,
MAZDA E-SERIE Bus (SR1) E2000 1984-1994 86CP (63 KW) 1998cmc,
MAZDA E-SERIE caroserie (SR2) E2000 1994-2003 95CP (70 KW) 1998cmc,
MAZDA E-SERIE caroserie (SR2) E2000 1985-1989 86CP (63 KW) 1998cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.