ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Fulie, alternator CAUTEX 030954(57054F)
Cod: 030954
Producator: CAUTEX
Coduri OE: 57054F
Diametru exterior [mm]: 54,7
Diametru interior [mm]: 17
Înaltime [mm]: 35
Greutate (în kg): 0,440
Numar nervuri: 6
pt. cod original (OE): 57054F
ptr. numar producator: Valeo
Pana la numar organizatie: OPR09680
An fabricatie pana la: 05/2003
An fabricatie de la: 10/1999
De la numar organizatie: OPR08365
Producator: CAUTEX
Coduri OE: 57054F
Diametru exterior [mm]: 54,7
Diametru interior [mm]: 17
Înaltime [mm]: 35
Greutate (în kg): 0,440
Numar nervuri: 6
pt. cod original (OE): 57054F
ptr. numar producator: Valeo
Pana la numar organizatie: OPR09680
An fabricatie pana la: 05/2003
An fabricatie de la: 10/1999
De la numar organizatie: OPR08365
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
CITROEN XANTIA (X2) 2.0 HDI 109 1999-2003 109CP (80 KW) 1997cmc,
CITROEN XSARA (N1) 1.9 D 1998-2005 70CP (51 KW) 1868cmc,
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.9 D 1998-2001 69CP (51 KW) 1868cmc,
CITROEN XSARA PICASSO (N68) 2.0 HDi 1999-prezent 90CP (66 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 HDI 90 1999-2001 90CP (66 KW) 1997cmc,
CITROEN XSARA (N1) 2.0 HDi 90 1999-2005 90CP (66 KW) 1997cmc,
CITROEN XANTIA (X2) 2.0 HDI 90 1999-2003 90CP (66 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 307 (3A/C) 2.0 HDi 90 2000-prezent 90CP (66 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 307 (3A/C) 2.0 HDi 110 2000-prezent 107CP (79 KW) 1997cmc,
CITROEN XSARA (N1) 2.0 HDi 109 2001-2005 109CP (80 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 206 hatchback 1.4 HDi eco 70 2001-prezent 68CP (50 KW) 1398cmc,
PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDI 90 2002-prezent 90CP (66 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDI 110 2002-prezent 107CP (79 KW) 1997cmc,
CITROEN C2 (JM_) 1.4 HDi 2003-prezent 68CP (50 KW) 1398cmc,
PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 2002-prezent 90CP (66 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 HDI 110 2002-prezent 107CP (79 KW) 1997cmc,
CITROEN XSARA PICASSO (N68) 2.0 HDi 1999-prezent 109CP (80 KW) 1998cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.