ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Fulie, alternator CAUTEX 460974(038903119L)
Cod: 460974
Producator: CAUTEX
Coduri OE: 038903119L, 9949580
Diametru exterior [mm]: 61,5
Diametru interior [mm]: 17
Înaltime [mm]: 36,5
Greutate (în kg): 0,500
Numar bucati necesare: 1
Numar nervuri: 6
Producator: CAUTEX
Coduri OE: 038903119L, 9949580
Diametru exterior [mm]: 61,5
Diametru interior [mm]: 17
Înaltime [mm]: 36,5
Greutate (în kg): 0,500
Numar bucati necesare: 1
Numar nervuri: 6
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
VW PASSAT (3B3) 2.3 V5 2000-2005 170CP (125 KW) 2324cmc,
VW PASSAT Variant (3B6) 2.3 VR5 2000-2005 170CP (125 KW) 2324cmc,
VW PASSAT (3B3) 2.3 V5 4motion 2000-2005 170CP (125 KW) 2324cmc,
VW PASSAT Variant (3B6) 2.3 VR5 4motion 2000-2005 170CP (125 KW) 2324cmc,
FIAT DUCATO caroserie (244_) 2.3 JTD 2002-prezent 110CP (81 KW) 2286cmc,
FIAT DUCATO Bus (244_) 2.3 JTD 2002-prezent 110CP (81 KW) 2286cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (244_) 2.3 JTD 2002-2006 110CP (81 KW) 2286cmc,
FIAT DUCATO Bus (250_, 290_) 120 Multijet 2,3 D 2006-prezent 120CP (88 KW) 2287cmc,
FIAT DUCATO caroserie (250_, 290_) 120 Multijet 2,3 D 2006-prezent 120CP (88 KW) 2287cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (250_, 290_) 120 Multijet 2,3 D 2006-prezent 120CP (88 KW) 2287cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (250_, 290_) 130 Multijet 2,3 D 2007-prezent 131CP (96 KW) 2287cmc,
FIAT DUCATO Bus (250_, 290_) 130 Multijet 2,3 D 2007-prezent 131CP (96 KW) 2287cmc,
FIAT DUCATO caroserie (250_, 290_) 120 Multijet 2,3 D 4x4 2010-prezent 120CP (88 KW) 2287cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (250_, 290_) 120 Multijet 2,3 D 4x4 2010-prezent 120CP (88 KW) 2287cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.