ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Fulie, alternator CAUTEX 460972(058903119C)
Cod: 460972
Producator: CAUTEX
Coduri OE: 058903119C
Diametru exterior [mm]: 61,5
Diametru interior [mm]: 17
Înaltime [mm]: 36,5
Numar nervuri: 4
Greutate (în kg): 0,500
Numar bucati necesare: 1
An fabricatie pana la: 12/1998
Producator: CAUTEX
Coduri OE: 058903119C
Diametru exterior [mm]: 61,5
Diametru interior [mm]: 17
Înaltime [mm]: 36,5
Numar nervuri: 4
Greutate (în kg): 0,500
Numar bucati necesare: 1
An fabricatie pana la: 12/1998
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
AUDI A6 (4B2, C5) 1.8 T 1997-2005 150CP (110 KW) 1781cmc,
AUDI A6 (4B2, C5) 1.8 T quattro 1997-2005 150CP (110 KW) 1781cmc,
AUDI A6 (4B2, C5) 1.8 1997-2005 125CP (92 KW) 1781cmc,
AUDI A6 Avant (4B5, C5) 1.8 1997-2005 125CP (92 KW) 1781cmc,
AUDI A6 Avant (4B5, C5) 1.8 T 1997-2005 150CP (110 KW) 1781cmc,
AUDI A6 Avant (4B5, C5) 1.8 T quattro 1997-2005 150CP (110 KW) 1781cmc,
AUDI A6 (4B2, C5) 1.8 T quattro 1997-2005 180CP (132 KW) 1781cmc,
AUDI A6 Avant (4B5, C5) 1.8 T quattro 1997-2005 180CP (132 KW) 1781cmc,
AUDI A6 (4B2, C5) 1.8 T 1997-2005 180CP (132 KW) 1781cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.