Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




simering, diferential MAXGEAR 70-0006(014409399B)


Cod: 70-0006
Producator: MAXGEAR
Coduri OE: 014409399B, 014409399D



Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

AUDI 50 (86) 1.1 1974-1978 50CP (37 KW) 1093cmc,

AUDI 50 (86) 1.3 1977-1978 60CP (44 KW) 1272cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.3 1978-1981 55CP (40 KW) 1272cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.3 1978-1986 60CP (44 KW) 1297cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 1986 73CP (54 KW) 1595cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 1978-1986 75CP (55 KW) 1595cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 1978-1983 85CP (63 KW) 1588cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 GLE 1978-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 1986 88CP (65 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 1983-1986 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 GTE 1984-1986 112CP (82 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 D 1980-1986 54CP (40 KW) 1588cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 TD 1981-1986 70CP (51 KW) 1588cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 1.8 1986-1988 88CP (65 KW) 1781cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 1.8 KAT 1985-1990 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI COUPE (81, 85) 1.8 GT 1986-1988 88CP (65 KW) 1781cmc,

AUDI COUPE (81, 85) 1.8 GT 1982-1988 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI COUPE (81, 85) 1.8 GT 1986-1987 107CP (79 KW) 1781cmc,

AUDI COUPE (81, 85) 1.9 1980-1983 115CP (85 KW) 1921cmc,

AUDI COUPE (81, 85) 2.0 1983-1986 115CP (85 KW) 1994cmc,

AUDI COUPE (81, 85) 2.2 GT 1981-1987 115CP (85 KW) 2226cmc,

AUDI COUPE (81, 85) 2.2 GT 1984-1988 136CP (100 KW) 2226cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 1982-1987 75CP (55 KW) 1781cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 1986-1990 88CP (65 KW) 1781cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 1983-1989 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW GOLF I (17) 1.1 1974-1983 50CP (37 KW) 1093cmc,

VW GOLF I (17) 1.1 1976-1980 52CP (38 KW) 1093cmc,

VW GOLF I (17) 1.3 1979-1983 60CP (44 KW) 1272cmc,

VW PASSAT (32) 1.3 1973-1980 55CP (40 KW) 1272cmc,

VW PASSAT (32) 1.5 D 1977-1980 50CP (37 KW) 1471cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 1.8 1982-1987 75CP (55 KW) 1781cmc,

AUDI COUPE (81, 85) 1.8 GT 1986-1988 112CP (82 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 1983-1986 93CP (68 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 GTE 1985-1986 110CP (81 KW) 1781cmc,

AUDI COUPE (81, 85) 1.8 GT 1985-1988 93CP (68 KW) 1781cmc,

VW PASSAT (32) 1.3 1973-1978 60CP (44 KW) 1297cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 1.8 1983-1989 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 KAT 1985-1990 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI COUPE (81, 85) 2.3 1987-1988 136CP (100 KW) 2309cmc,

AUDI COUPE (81, 85) 2.0 1986-1988 113CP (83 KW) 1994cmc,

AUDI COUPE (81, 85) 1.6 1980-1981 75CP (55 KW) 1588cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 1978-1986 75CP (55 KW) 1588cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.3 1978-1981 60CP (44 KW) 1272cmc,

VW PASSAT (32) 1.3 1973-1978 55CP (40 KW) 1297cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3