ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj EXEDY VWK2001(027198141AX)
Cod: VWK2001
Producator: EXEDY
Coduri OE: 027198141AX, 027198141B, 027198141BX, 027198141X, 5025230
Numar dinti: 24
Diametru exterior [mm]: 210
Articol completare/Info suplimentar 2: cu lagar
din mai multe piese: din trei piese
Cod motor: ABS
An fabricatie pana la: 07/1989
Pana la numar motor: 288906
Producator: EXEDY
Coduri OE: 027198141AX, 027198141B, 027198141BX, 027198141X, 5025230
Numar dinti: 24
Diametru exterior [mm]: 210
Articol completare/Info suplimentar 2: cu lagar
din mai multe piese: din trei piese
Cod motor: ABS
An fabricatie pana la: 07/1989
Pana la numar motor: 288906
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 1986-1990 84CP (62 KW) 1781cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 Syncro 1986-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 i KAT 1987-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 Syncro 1988-1991 98CP (72 KW) 1781cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI KAT 1987-1991 107CP (79 KW) 1781cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 1983-1991 112CP (82 KW) 1781cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 TD 1983-1991 70CP (51 KW) 1588cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 1986-1990 84CP (62 KW) 1781cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 KAT 1987-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 KAT 1987-1991 107CP (79 KW) 1781cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 1984-1991 112CP (82 KW) 1781cmc,
VW GOLF III (1H1) 1.8 1991-1997 75CP (55 KW) 1781cmc,
VW GOLF III (1H1) 1.8 1991-1997 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW VENTO (1H2) 1.8 1991-1998 75CP (55 KW) 1781cmc,
VW VENTO (1H2) 1.8 1991-1998 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8 1983-1992 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8 1983-1993 95CP (70 KW) 1781cmc,
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8 1982-1989 112CP (82 KW) 1781cmc,
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8 1989-1993 98CP (72 KW) 1781cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro 1988-1991 98CP (72 KW) 1781cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 Syncro 1987-1988 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 1984-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 i Syncro KAT 1987-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 1984-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 D 1983-1991 50CP (37 KW) 1588cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.