ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor ANGLI 3315(1910287101000) pentru FORD FOCUS II limuzina (DA_) 2.0 TDCi
Cod: 3315
Producator: ANGLI
Coduri OE: 1910287101000, 1910287102, 1910287102000, 3331063B10, 3331071C30, 3331082610, 3331086510, 96066463
Restrictiile producatorului: N. DENSO
Material: PBT (Polybutylenterephthalat)
Distribuitor/Rotor: fara supresiune interferenta
Producator: ANGLI
Coduri OE: 1910287101000, 1910287102, 1910287102000, 3331063B10, 3331071C30, 3331082610, 3331086510, 96066463
Restrictiile producatorului: N. DENSO
Material: PBT (Polybutylenterephthalat)
Distribuitor/Rotor: fara supresiune interferenta
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
DAIHATSU FEROZA Soft Top (F300) 1.6 16V 1988-1999 86CP (63 KW) 1590cmc,
DAIHATSU FEROZA Hard Top (F300) 1.6 16V 1988-1999 86CP (63 KW) 1590cmc,
DAIHATSU FEROZA Soft Top (F300) 1.6 i 16V 1988-1999 95CP (70 KW) 1590cmc,
DAIHATSU FEROZA Hard Top (F300) 1.6 i 16V 4x4 1988-1999 95CP (70 KW) 1590cmc,
DAIHATSU CHARADE III (G100, G101, G102) 1.3 i (G102) 1988-1992 90CP (66 KW) 1296cmc,
DAIHATSU CHARADE III (G100, G101, G102) 1.3 i 4WD (G102) 1988-1993 90CP (66 KW) 1296cmc,
DAIHATSU APPLAUSE I (A101, A111) 1.6 16V (A101) 1989-1997 105CP (77 KW) 1590cmc,
DAIHATSU APPLAUSE I (A101, A111) 1.6 16V 4WD (A111) 1989-1997 105CP (77 KW) 1590cmc,
SUZUKI SWIFT I (AA) 1.3 GTi/GXi (SA413, AA33) 1985-1989 101CP (74 KW) 1298cmc,
SUZUKI SWIFT I (AA) 1.3 (SA413, AA53) 1986-1989 64CP (47 KW) 1324cmc,
SUZUKI SWIFT I (AA) 1.3 (SA413, AA51) 1984-1989 68CP (50 KW) 1324cmc,
SUZUKI SWIFT I (AA) 1.3 (SA413, AA51/53) 1984-1989 73CP (54 KW) 1324cmc,
SUZUKI SWIFT II limuzina (AH, AJ) 1.3 (SF413, AH35, MA) 1989-2001 68CP (50 KW) 1324cmc,
SUZUKI SWIFT II hatchback 1.3 GTi (SF413, AA34) 1989-2001 101CP (74 KW) 1298cmc,
SUZUKI BALENO hatchback 1.3 i 16V 1995-2002 85CP (63 KW) 1298cmc,
SUZUKI BALENO hatchback 1.6 i 16V 1995-2002 98CP (72 KW) 1590cmc,
SUZUKI BALENO hatchback 1.6 i 16V 4x4 1995-2002 98CP (72 KW) 1590cmc,
SUZUKI BALENO (EG) 1.3 i 16V 1995-2002 85CP (63 KW) 1298cmc,
SUZUKI BALENO (EG) 1.6 i 16V 1995-2002 98CP (72 KW) 1590cmc,
SUZUKI BALENO (EG) 1.6 i 16V 4x4 1995-2002 98CP (72 KW) 1590cmc,
SUZUKI BALENO combi (EG) 1.6 i 16V 1996-2002 98CP (72 KW) 1590cmc,
SUZUKI BALENO combi (EG) 1.6 i 16V 4x4 1996-2002 98CP (72 KW) 1590cmc,
SUZUKI BALENO hatchback 1.3 1996-2002 71CP (52 KW) 1298cmc,
SUZUKI BALENO (EG) 1.3 1996-2002 71CP (52 KW) 1298cmc,
SUZUKI BALENO combi (EG) 1.3 16V 1997-2002 86CP (63 KW) 1298cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.