ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor ANGLI 3222-A(0001582731)
Cod: 3222-A
Producator: ANGLI
Coduri OE: 0001582731, 0001583131, 0013529900, 027905225, 043905225, 11636050110101, 13529900, 1606399, 181905225C, 18322001, 243796, 2439032, 3240335, 38326383, 5027532, 593732, 638326383, 7702038439, 78MU12200A, 82288614, 82316498, 82HF12200AA, 8355950, 90114107, 92360292900, 9306697, 9927962, 9927967, 9950021, AXE2056, NG98104629, ZBA905225B
Restrictiile producatorului: BOSCH
Material: poliester
Rezistenta rotor [Ohmi]: 5000
Dimanetru suport [mm]: 14
Producator: ANGLI
Coduri OE: 0001582731, 0001583131, 0013529900, 027905225, 043905225, 11636050110101, 13529900, 1606399, 181905225C, 18322001, 243796, 2439032, 3240335, 38326383, 5027532, 593732, 638326383, 7702038439, 78MU12200A, 82288614, 82316498, 82HF12200AA, 8355950, 90114107, 92360292900, 9306697, 9927962, 9927967, 9950021, AXE2056, NG98104629, ZBA905225B
Restrictiile producatorului: BOSCH
Material: poliester
Rezistenta rotor [Ohmi]: 5000
Dimanetru suport [mm]: 14
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
ALFA ROMEO GTV (116_) 2.0 1978-1986 131CP (96 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO SPIDER (115_) 2000 Veloce 1977-1993 126CP (93 KW) 1962cmc,
FORD TRANSIT Bus (T_ _) 1.6 (TBL, TES) 1985-1989 63CP (46 KW) 1593cmc,
FORD TRANSIT Bus (T_ _) 2.0 (TBS, TCL, TCS, TEL, TES) 1985-1992 78CP (57 KW) 1994cmc,
FORD FIESTA II (FBD) 1.1 (FBD) 1983-1989 50CP (37 KW) 1117cmc,
FORD FIESTA II (FBD) 1.3 (FBD) 1983-1987 69CP (51 KW) 1296cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 1978-1986 75CP (55 KW) 1595cmc,
FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.0 i (EBL, EDL, EGL, ESS, EUS) 1991-1994 98CP (72 KW) 1994cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.0 1982-1986 105CP (77 KW) 1993cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.0 1982-1984 90CP (66 KW) 1999cmc,
FORD SIERRA combi (BNC) 2.0 1982-1986 105CP (77 KW) 1993cmc,
VW KAEFER 1303 1.3 (13) 1972-1975 44CP (32 KW) 1285cmc,
VW KAEFER 1300 1.3 (11) 1970-1973 44CP (32 KW) 1285cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 1983-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 1984-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,
RENAULT 4 (112_) 1.1 (1128, S128) 1978-1990 34CP (25 KW) 1108cmc,
RENAULT 5 (122_) 1.1 (1227, 1397) 1980-1985 45CP (33 KW) 1108cmc,
VW CADDY I (14) 1.6 1983-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,
SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS 1979-1980 118CP (87 KW) 1985cmc,
FORD TRANSIT caroserie (T_ _) 2.0 (TAL, TAS, TGL, TWS) 1985-1992 78CP (57 KW) 1994cmc,
FORD TRANSIT caroserie (E_ _) 2.0 i (EAL, EAS) 1991-1994 98CP (72 KW) 1994cmc,
FIAT DUCATO caroserie (280_) 1.8 1982-1988 67CP (49 KW) 1783cmc,
PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.5 1984-1987 86CP (63 KW) 1442cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.5 1987-1989 86CP (63 KW) 1442cmc,
FORD TRANSIT caroserie (T_ _) 1.6 (TAS) 1985-1992 63CP (46 KW) 1593cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (T_ _) 2.0 (TTE, TTL, TTS) 1986-1992 78CP (57 KW) 1994cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (E_ _) 2.0 (EME/L/S, ENE/L/S) 1991-1994 98CP (72 KW) 1994cmc,
FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.0 1991-1994 90CP (66 KW) 1993cmc,
FORD TRANSIT caroserie (E_ _) 2.0 1991-1994 90CP (66 KW) 1993cmc,
FORD SIERRA hatchback 1.3 1982-1986 60CP (44 KW) 1294cmc,
RENAULT 12 caroserie 1.3 1975-1980 50CP (37 KW) 1289cmc,
FIAT DUCATO Panorama (280_) 1.8 1982-1988 69CP (51 KW) 1796cmc,
FORD P 100 II 2.0 1987-1992 78CP (57 KW) 1993cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.