ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor ANGLI 3219-A(052905225)
Cod: 3219-A
Producator: ANGLI
Coduri OE: 052905225, 07992986, 1212213, 5003338, 5011235, 593751, 90087360, 9350323, 9355488, 94632557, 9935782, A770X12200CA, A830X12200GA
Restrictiile producatorului: BOSCH
Material: poliester
Rezistenta rotor [Ohmi]: 5000
Dimanetru suport [mm]: 8
Producator: ANGLI
Coduri OE: 052905225, 07992986, 1212213, 5003338, 5011235, 593751, 90087360, 9350323, 9355488, 94632557, 9935782, A770X12200CA, A830X12200GA
Restrictiile producatorului: BOSCH
Material: poliester
Rezistenta rotor [Ohmi]: 5000
Dimanetru suport [mm]: 8
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
OPEL ASCONA C (81_, 86_, 87_, 88_) 1.3 N 1981-1986 60CP (44 KW) 1297cmc,
OPEL ASCONA C hatchback 1.3 N 1981-1986 60CP (44 KW) 1297cmc,
AUDI 50 (86) 1.1 1974-1978 50CP (37 KW) 1093cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.3 1978-1981 55CP (40 KW) 1272cmc,
VW DERBY (86) 1.1 1977-1981 50CP (37 KW) 1093cmc,
VW DERBY (86) 1.3 1977-1981 60CP (44 KW) 1272cmc,
VW POLO (86C, 80) 1.1 1981-1989 50CP (37 KW) 1093cmc,
VW POLO (86C, 80) 1.3 1981-1983 60CP (44 KW) 1272cmc,
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.1 1981-1983 50CP (37 KW) 1093cmc,
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 1981-1983 60CP (44 KW) 1272cmc,
CITROEN BX (XB-_) 19 1986-1989 95CP (70 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.1 1989-1998 60CP (44 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 1988-1998 75CP (55 KW) 1361cmc,
PEUGEOT 205 I Cabriolet (741B, 20D) 1.4 CJ 1991-1994 75CP (55 KW) 1361cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.4 1989 75CP (55 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.1 1990-1993 60CP (44 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.4 1989-1993 75CP (55 KW) 1361cmc,
PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.6 1989-1993 88CP (65 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 405 I (15B) 1.9 1987-1992 95CP (70 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 405 II (4B) 1.4 1992-1995 75CP (55 KW) 1361cmc,
PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.9 1988-1992 95CP (70 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 405 II Break (4E) 1.4 1992-1996 75CP (55 KW) 1361cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.1 1991-1996 60CP (44 KW) 1124cmc,
SEAT RONDA (022A) 1.2 1984-1986 60CP (44 KW) 1193cmc,
SEAT RONDA (022A) 1.5 1984-1986 85CP (63 KW) 1461cmc,
SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 c 1979-1988 100CP (74 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 i 1985-1990 110CP (81 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 i 1980-1988 115CP (85 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 i 1985-1990 110CP (81 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 i 1980-1990 115CP (85 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 c 1982-1988 101CP (74 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo 1986-1991 140CP (103 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo 1986-1988 150CP (110 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo 1986-1988 150CP (110 KW) 1985cmc,
AUDI 50 (86) 1.3 1977-1978 58CP (43 KW) 1272cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4 1991-1996 69CP (51 KW) 1360cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.