ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor ANGLI 2302(2216223G15) pentru PEUGEOT BOXER caroserie (250) 2.2 HDi 130
Cod: 2302
Producator: ANGLI
Coduri OE: 2216223G15, 2216240F10, 2216278A10, 22162G5710, 22162G5711, T46371, T46382
Restrictiile producatorului: MITSUBISHI
Material: PBT (Polybutylenterephthalat)
Distribuitor/Rotor: Tip conector DIN
Numar cilindri: 4
Specificatii de asamblare: decupat
Culoare carcasa: gri
Producator: ANGLI
Coduri OE: 2216223G15, 2216240F10, 2216278A10, 22162G5710, 22162G5711, T46371, T46382
Restrictiile producatorului: MITSUBISHI
Material: PBT (Polybutylenterephthalat)
Distribuitor/Rotor: Tip conector DIN
Numar cilindri: 4
Specificatii de asamblare: decupat
Culoare carcasa: gri
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
NISSAN MICRA I (K10) 1.0 1982-1989 50CP (37 KW) 988cmc,
NISSAN MICRA I (K10) 1.2 1986-1992 54CP (40 KW) 1235cmc,
NISSAN SUNNY II Hatchback (N13) 1.6 i 12V 1986-1990 90CP (66 KW) 1597cmc,
NISSAN SUNNY II (N13) 1.6 i 4x4 (A) 1986-1990 73CP (54 KW) 1597cmc,
NISSAN SUNNY II (N13) 1.6 i 12V 1988-1991 90CP (66 KW) 1597cmc,
NISSAN SUNNY III (N14) 1.4 i 1990-1995 75CP (55 KW) 1392cmc,
NISSAN SUNNY III Liftback (N14) 1.4 i 1990-1995 75CP (55 KW) 1392cmc,
NISSAN SUNNY III Hatchback (N14) 1.4 i 1990-1995 75CP (55 KW) 1392cmc,
NISSAN TERRANO I (WD21) 2.4 i 4WD 1987-1993 103CP (76 KW) 2389cmc,
NISSAN VANETTE Bus (KC120) 1.5 1983-1987 69CP (51 KW) 1488cmc,
NISSAN PICK UP II (D21) 2.4 i 12V 1992-1998 124CP (91 KW) 2389cmc,
NISSAN PICK UP II (D21) 2.4 i 12V 4WD 1992-1998 126CP (93 KW) 2389cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.