Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




capac distribuitor ANGLI 2219-P(2711022000)


Cod: 2219-P
Producator: ANGLI
Coduri OE: 2711022000, 594132, 594135, 9170259, 9405941328
Restrictiile producatorului: BOSCH
Distribuitor/Rotor: Tip conector DIN
Material: poliester
Specificatii de asamblare: decupat
Numar cilindri: 4


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

CITROEN VISA 11 E 1982-1991 50CP (37 KW) 1124cmc,

CITROEN VISA 14 GT 1982-1991 79CP (58 KW) 1360cmc,

CITROEN VISA 16 GTI 1985-1986 103CP (76 KW) 1580cmc,

CITROEN BX (XB-_) 14 E 1982-1988 61CP (45 KW) 1360cmc,

CITROEN BX (XB-_) 14 E 1985-1993 67CP (49 KW) 1360cmc,

CITROEN BX (XB-_) 14 E 1983-1989 71CP (52 KW) 1360cmc,

CITROEN BX (XB-_) 14 E 1983-1993 72CP (53 KW) 1360cmc,

CITROEN BX (XB-_) 16 1987-1993 72CP (53 KW) 1580cmc,

CITROEN BX (XB-_) 16 1985-1993 87CP (64 KW) 1580cmc,

CITROEN BX (XB-_) 16 1982-1992 92CP (68 KW) 1580cmc,

CITROEN BX (XB-_) 16 1986-1993 103CP (76 KW) 1580cmc,

CITROEN BX (XB-_) 19 1986-1989 95CP (70 KW) 1905cmc,

CITROEN BX (XB-_) 19 1986-1989 102CP (75 KW) 1905cmc,

CITROEN BX (XB-_) 19 GTi 1988-1993 120CP (88 KW) 1905cmc,

CITROEN BX (XB-_) 19 GTi 4x4 1988-1993 120CP (88 KW) 1905cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 16 1988-1994 72CP (53 KW) 1580cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 16 1985-1994 87CP (64 KW) 1580cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 16 1986-1994 103CP (76 KW) 1580cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 19 1988-1994 120CP (88 KW) 1905cmc,

CITROEN C15 (VD-_) 1.1 1984-1996 48CP (35 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 104 1.1 1980-1988 50CP (37 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.0 1983-1987 45CP (33 KW) 954cmc,

PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.1 1983-1987 49CP (36 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.1 1987-1990 49CP (36 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.1 1983-1987 50CP (37 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 1987-1989 60CP (44 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 205 I Cabriolet (741B, 20D) 1.4 CJ 1988-1989 60CP (44 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.4 1983-1987 60CP (44 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.4 1985-1987 79CP (58 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 205 I Cabriolet (741B, 20D) 1.4 CT 1986-1988 79CP (58 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 1988-1989 79CP (58 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.4 1983-1987 80CP (59 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.6 1987 72CP (53 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 205 I Cabriolet (741B, 20D) 1.6 CTI 1986-1990 103CP (76 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.6 GTI 1987-1989 103CP (76 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.6 1986-1987 75CP (55 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.6 GTI 1984-1987 103CP (76 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.9 GTI 1987-1989 102CP (75 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 205 I Cabriolet (741B, 20D) 1.9 CTI 1987-1994 102CP (75 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.9 GTI KAT 1987-1994 102CP (75 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 305 II (581M) 1.6 1984-1987 90CP (66 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 305 II (581M) 1.6 1982-1984 97CP (71 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 305 II (581M) 1.6 1982-1988 75CP (55 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 305 II (581M) 1.9 1982-1985 102CP (75 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.1 1985-1989 54CP (40 KW) 1118cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.3 1985-1989 64CP (47 KW) 1294cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6 1987-1989 72CP (53 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6 1985-1989 75CP (55 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6 1985-1988 103CP (76 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.9 1986-1989 98CP (72 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.9 1985-1989 102CP (75 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.9 1989-1993 98CP (72 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 309 II (3C, 3A) 1.9 1990-1993 109CP (80 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 405 I (15B) 1.6 1987-1992 72CP (53 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 405 I (15B) 1.6 1987-1988 75CP (55 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 405 I (15B) 1.9 Injection 1987-1992 105CP (77 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.6 1988-1992 72CP (53 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.9 1988-1992 105CP (77 KW) 1905cmc,

SAAB 9000 hatchback 2.3 -16 CS 1989-1998 146CP (107 KW) 2290cmc,

SAAB 9000 hatchback 2.3 -16 CSE 1993-1998 147CP (108 KW) 2290cmc,

SAAB 9000 2.0 -16 CD 1993-1998 131CP (96 KW) 1985cmc,

SAAB 9000 2.3 -16 CDE 1993-1998 147CP (108 KW) 2290cmc,

SAAB 900 II Coupe 2.0 i 1993-1994 133CP (98 KW) 1985cmc,

SAAB 900 II 2.3 -16 1993-1998 150CP (110 KW) 2290cmc,

SAAB 900 II 2.0 -16 Turbo 1993-1998 185CP (136 KW) 1985cmc,

SAAB 900 II 2.0 i 1994-1998 131CP (96 KW) 1985cmc,

SAAB 900 II Cabriolet 2.3 -16 1993-1998 150CP (110 KW) 2290cmc,

SAAB 900 II Cabriolet 2.0 -16 Turbo 1993-1998 185CP (136 KW) 1985cmc,

SAAB 900 II Cabriolet 2.0 i 1993-1998 131CP (96 KW) 1985cmc,

SAAB 9000 hatchback 2.0 -16 CS 1993-1998 131CP (96 KW) 1985cmc,

HYUNDAI S COUPE (SLC) 1.5 i 1992-1996 88CP (65 KW) 1495cmc,

HYUNDAI S COUPE (SLC) 1.5 i Turbo 1991-1996 116CP (85 KW) 1495cmc,

PEUGEOT 305 II Break (581E) 1.9 1984-1987 102CP (75 KW) 1905cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 19 1987-1989 95CP (70 KW) 1905cmc,

CITROEN C15 (VD-_) 1.4 E 1987-1996 60CP (44 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.9 GTI 1987 102CP (75 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.6 1987-1998 72CP (53 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.6 1987-1998 75CP (55 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 305 II (581M) 1.6 1986-1988 73CP (54 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 305 II (581M) 1.9 1986-1988 98CP (72 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 305 II Break (581E) 1.6 1986-1988 73CP (54 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 305 II Break (581E) 1.6 1984-1987 90CP (66 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 305 II Break (581E) 1.9 1986-1988 98CP (72 KW) 1905cmc,

SAAB 900 II Coupe 2.0 i 1994-1998 131CP (96 KW) 1985cmc,

SAAB 900 II Coupe 2.0 -16 Turbo 1993-1998 185CP (136 KW) 1985cmc,

SAAB 900 II Coupe 2.3 -16 1993-1998 150CP (110 KW) 2290cmc,

SAAB 9-3 (YS3D) 2.0 i 1998-2002 131CP (96 KW) 1985cmc,

SAAB 9-3 (YS3D) 2.0 Turbo 1998-2002 185CP (136 KW) 1985cmc,

SAAB 9-3 (YS3D) 2.3 i 1998-2002 150CP (110 KW) 2290cmc,

SAAB 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 i 1998-2003 131CP (96 KW) 1985cmc,

SAAB 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo 1998-2003 185CP (136 KW) 1985cmc,

SAAB 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.3 i 1998-2003 150CP (110 KW) 2290cmc,

SAAB 9-3 (YS3D) 2.0 Turbo 1998-2002 154CP (113 KW) 1985cmc,

SAAB 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo 1998-2003 154CP (113 KW) 1985cmc,

SAAB 9-3 (YS3D) 2.0 SE Turbo 1998-2002 200CP (147 KW) 1985cmc,

SAAB 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 SE Turbo 1998-2003 200CP (147 KW) 1985cmc,

SAAB 9-3 (YS3D) 2.3 Turbo 1998-2002 224CP (165 KW) 2290cmc,

SAAB 9-3 (YS3D) 2.0 Turbo 1999-2002 205CP (151 KW) 1985cmc,

SAAB 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo 1999-2003 205CP (151 KW) 1985cmc,

SAAB 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.3 Turbo 1999-2003 224CP (165 KW) 2290cmc,

SAAB 9-3 (YS3D) 2.0 Turbo 2001-2002 150CP (110 KW) 1985cmc,

SAAB 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 Turbo 2001-2003 150CP (110 KW) 1985cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 1.4 1987-1992 60CP (44 KW) 1360cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3