ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor ANGLI 2029(11658050110001)
Cod: 2029
Producator: ANGLI
Coduri OE: 11658050110001, 60731800, 60749768, 705389
Restrictiile producatorului: FEMSA-MARELLI
Material: bachelita
Distribuitor/Rotor: Tip conector DIN
Numar cilindri: 4
Specificatii de asamblare: insurubat
Producator: ANGLI
Coduri OE: 11658050110001, 60731800, 60749768, 705389
Restrictiile producatorului: FEMSA-MARELLI
Material: bachelita
Distribuitor/Rotor: Tip conector DIN
Numar cilindri: 4
Specificatii de asamblare: insurubat
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.2 (905.A) 1983-1989 68CP (50 KW) 1186cmc,
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.3 (905.A1B, 905.A1C, 905.A1G) 1983-1989 75CP (55 KW) 1351cmc,
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.5 (905.A2A) 1983-1985 84CP (62 KW) 1490cmc,
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.5 (905.A2) 1986-1989 102CP (75 KW) 1490cmc,
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.5 QV (905.A2N, 905.A2V) 1984-1989 105CP (77 KW) 1490cmc,
ALFA ROMEO 33 Sportwagon (905A_) 1.5 4x4 (905.A2B, 905.A2C) 1984-1986 90CP (66 KW) 1490cmc,
ALFA ROMEO 33 Sportwagon (905A_) 1.5 4x4 1986-1989 102CP (75 KW) 1490cmc,
ALFA ROMEO 33 Sportwagon (905A_) 1.5 4x4 (905.A2U) 1986-1989 105CP (77 KW) 1490cmc,
ALFA ROMEO 75 (162B_) 1.6 (162.B2B, 162.B2C) KAT 1989-1992 110CP (81 KW) 1567cmc,
ALFA ROMEO 75 (162B_) 1.6 (162.B2B, 162.B2C) 1985-1989 110CP (81 KW) 1567cmc,
ALFA ROMEO 75 (162B_) 1.8 (162.B1A, 162.B1B) 1985-1989 116CP (85 KW) 1779cmc,
ALFA ROMEO 75 (162B_) 2.0 (162.BA) 1985-1988 128CP (94 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO ALFETTA (116_) 1.6 (116.B1A) 1975-1984 107CP (79 KW) 1570cmc,
ALFA ROMEO ALFETTA (116_) 1.8 1979-1984 121CP (89 KW) 1779cmc,
ALFA ROMEO ALFETTA (116_) 2.0 (116.55F, 116.56F, 116.55N, 116.56N) 1978-1984 132CP (97 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO GIULIETTA (116_) 1.6 (116.50B) 1977-1985 107CP (79 KW) 1570cmc,
ALFA ROMEO GIULIETTA (116_) 1.8 (116.AA, 116.AB) 1979-1985 122CP (90 KW) 1779cmc,
ALFA ROMEO GIULIETTA (116_) 2.0 (116.A1A) 1980-1985 131CP (96 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO GTV (116_) 2.0 1978-1986 131CP (96 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.5 4x4 (905.A2) 1983-1984 84CP (62 KW) 1490cmc,
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.5 4x4 (905.A2F) 1985-1986 90CP (66 KW) 1490cmc,
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.5 4x4 (905.A2M, 905.A2T) 1986-1989 105CP (77 KW) 1490cmc,
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.5 (905.A2G) 1983-1986 90CP (66 KW) 1490cmc,
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.5 4x4 (905.A2) 1986-1989 102CP (75 KW) 1490cmc,
ALFA ROMEO 33 Sportwagon (905A_) 1.5 1984-1986 90CP (66 KW) 1490cmc,
ALFA ROMEO 33 Sportwagon (905A_) 1.5 1986-1989 102CP (75 KW) 1490cmc,
ALFA ROMEO 33 Sportwagon (905A_) 1.5 1986-1989 105CP (77 KW) 1490cmc,
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.5 1983-1993 95CP (70 KW) 1490cmc,
ALFA ROMEO 33 Sportwagon (905A_) 1.5 4x4 1984-1987 95CP (70 KW) 1490cmc,
ALFA ROMEO 33 Sportwagon (905A_) 1.5 1984-1987 95CP (70 KW) 1490cmc,
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.3 1983-1989 79CP (58 KW) 1351cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.