ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Ruptor, distribuitor MOTAQUIP LVCS234(00009049)
Cod: LVCS234
Producator: MOTAQUIP
Coduri OE: 00009049, 0001582290, 052998051, 11548495, 12111267394, 12111356919, 1512034, 1568737, 1584304, 1612433, 2416527, 38326146, 464163, 5004870, 5006274, 5018844, 5019831, 548495, 6138918, 638326146, 7701012533, 77BF12107AA, 77BF12171AA, 7992236, 7992663, 82289883, 8355919, 90160296000, 9049, 9359597, A710X12171EA, A780X12107FA, A800X12171HA, AXE2055, GB700, GB720, GB785, GB802
Restrictiile producatorului: Bosch
Lungime [mm]: 37
Latime [mm]: 56
Înaltime [mm]: 22
Greutate (în kg): 0,03
Articol completare/Info suplimentar 2: fara degajare ventilatie
alternativ:
An fabricatie pana la: 09/1981
An fabricatie de la: 10/1980
Ax cu came: OHV
Producator: MOTAQUIP
Coduri OE: 00009049, 0001582290, 052998051, 11548495, 12111267394, 12111356919, 1512034, 1568737, 1584304, 1612433, 2416527, 38326146, 464163, 5004870, 5006274, 5018844, 5019831, 548495, 6138918, 638326146, 7701012533, 77BF12107AA, 77BF12171AA, 7992236, 7992663, 82289883, 8355919, 90160296000, 9049, 9359597, A710X12171EA, A780X12107FA, A800X12171HA, AXE2055, GB700, GB720, GB785, GB802
Restrictiile producatorului: Bosch
Lungime [mm]: 37
Latime [mm]: 56
Înaltime [mm]: 22
Greutate (în kg): 0,03
Articol completare/Info suplimentar 2: fara degajare ventilatie
alternativ:
An fabricatie pana la: 09/1981
An fabricatie de la: 10/1980
Ax cu came: OHV
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 1985-1990 50CP (37 KW) 1117cmc,
OPEL KADETT D (31_-34_, 41_-44_) 1.3 N 1979-1984 60CP (44 KW) 1297cmc,
OPEL KADETT E hatchback 1.3 S 1984-1987 75CP (55 KW) 1297cmc,
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.3 S 1984-1987 75CP (55 KW) 1297cmc,
OPEL KADETT E combi (35_, 36_, 45_, 46_) 1.3 S 1984-1987 75CP (55 KW) 1297cmc,
MERCEDES-BENZ S-CLASS (W116) 280 S (116.020) 1972-1980 160CP (118 KW) 2746cmc,
OPEL ASCONA B (81_, 86_, 87_, 88_) 1.3 N 1979-1981 60CP (44 KW) 1297cmc,
MERCEDES-BENZ SL (R107) 280 SL (107.042) 1976-1981 177CP (130 KW) 2746cmc,
MERCEDES-BENZ SL (R107) 300 SL (107.041) 1985-1989 180CP (132 KW) 2960cmc,
MERCEDES-BENZ SL (R107) 300 SL (107.041) 1985-1989 188CP (138 KW) 2960cmc,
OPEL ASCONA C (81_, 86_, 87_, 88_) 1.3 N 1981-1986 60CP (44 KW) 1297cmc,
OPEL ASCONA C hatchback 1.3 N 1981-1986 60CP (44 KW) 1297cmc,
OPEL ASCONA C (81_, 86_, 87_, 88_) 1.3 S 1981-1988 75CP (55 KW) 1297cmc,
OPEL ASCONA C hatchback 1.3 S 1981-1988 75CP (55 KW) 1297cmc,
MERCEDES-BENZ SL Coupe (C107) 280 SLC (107.022) 1974-1981 185CP (136 KW) 2746cmc,
FORD TRANSIT Bus (V_ _) 2.0 (VAS, VIL, VLS, VUL, VZS) 1977-1986 78CP (57 KW) 1993cmc,
FORD TRANSIT Bus (T_ _) 1.6 (TBL, TES) 1985-1989 63CP (46 KW) 1593cmc,
FORD TRANSIT Bus (T_ _) 2.0 (TBS, TCL, TCS, TEL, TES) 1985-1992 78CP (57 KW) 1994cmc,
FORD FIESTA II (FBD) 1.0 (FBD) 1983-1989 45CP (33 KW) 957cmc,
FORD FIESTA II (FBD) 1.1 (FBD) 1983-1989 50CP (37 KW) 1117cmc,
FORD FIESTA II (FBD) 1.3 (FBD) 1983-1987 69CP (51 KW) 1296cmc,
OPEL MANTA B CC (53_, 55_) 1.3 S 1979-1986 75CP (55 KW) 1297cmc,
OPEL MANTA B (58_, 59_) 1.3 S 1981-1986 75CP (55 KW) 1297cmc,
VW POLO (86C, 80) 1.0 1981-1986 40CP (29 KW) 1043cmc,
VAUXHALL CHEVETTE 1300 1975-1985 53CP (39 KW) 1256cmc,
VAUXHALL CHEVETTE combi 1.2 1976-1985 53CP (39 KW) 1256cmc,
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.0 1982-1986 40CP (29 KW) 1043cmc,
SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 c 1979-1988 100CP (74 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 i 1980-1988 115CP (85 KW) 1985cmc,
VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.0 1985-1986 40CP (29 KW) 1043cmc,
VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.0 1985-1994 45CP (33 KW) 1043cmc,
OPEL KADETT E Cabriolet (43B_) 1.3 S 1987-1993 75CP (55 KW) 1297cmc,
VAUXHALL ASTRA hatchback 1.3 S 1979-1984 75CP (55 KW) 1297cmc,
VAUXHALL ASTRA Mk II hatchback 1.3 1984-1991 75CP (55 KW) 1297cmc,
VAUXHALL ASTRA Mk II combi 1.3 1984-1991 75CP (55 KW) 1297cmc,
FORD ESCORT '86 Express (AVF) 1.1 1986-1990 50CP (37 KW) 1117cmc,
FORD FIESTA caroserie (FVD) 1.0 1983-1989 45CP (33 KW) 957cmc,
SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 c 1982-1988 101CP (74 KW) 1985cmc,
SAAB 900 I (AC4, AM4) 2.0 EMS 1979-1980 118CP (87 KW) 1985cmc,
VAUXHALL CAVALIER Mk II 1.3 N 1981-1988 60CP (44 KW) 1297cmc,
VW POLO (86C, 80) 1.0 1985-1992 45CP (33 KW) 1043cmc,
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.0 1985-1992 45CP (33 KW) 1043cmc,
VAUXHALL CHEVETTE hatchback 1300 1975-1985 53CP (39 KW) 1256cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (V_ _) 2.0 (VGL, VSL, VTL, VCS, VDS) 1977-1986 78CP (57 KW) 1993cmc,
FORD TRANSIT caroserie (T_ _) 1.6 (TAS) 1985-1992 63CP (46 KW) 1593cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (T_ _) 2.0 (TTE, TTL, TTS) 1986-1992 78CP (57 KW) 1994cmc,
FORD ESCORT IV combi (AWF, AVF) 1.1 1985-1990 50CP (37 KW) 1117cmc,
SAAB 900 I Combi Coupe 2.0 EMS 1978-1979 118CP (87 KW) 1985cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.