ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor MOTAQUIP LVDC427(1462196)
Cod: LVDC427
Producator: MOTAQUIP
Coduri OE: 1462196, 2672617, 5004913, 5004920, 5014402, 623389, A780X12106AA, A780X12106CA, A850X12276BA, C4AH12106A, C6AH12106A, C7KH12106A, GA192
Restrictiile producatorului: Motorcraft
Lungime [mm]: 88
Latime [mm]: 107
Înaltime [mm]: 88
Greutate (în kg): 0,14
Numar intrari / iesiri: 5
alternativ:
An fabricatie pana la: 09/1981
An fabricatie de la: 10/1973
Ax cu came: OHV
Producator: MOTAQUIP
Coduri OE: 1462196, 2672617, 5004913, 5004920, 5014402, 623389, A780X12106AA, A780X12106CA, A850X12276BA, C4AH12106A, C6AH12106A, C7KH12106A, GA192
Restrictiile producatorului: Motorcraft
Lungime [mm]: 88
Latime [mm]: 107
Înaltime [mm]: 88
Greutate (în kg): 0,14
Numar intrari / iesiri: 5
alternativ:
An fabricatie pana la: 09/1981
An fabricatie de la: 10/1973
Ax cu came: OHV
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.8 1987-1988 90CP (66 KW) 1796cmc,
FORD SIERRA hatchback 1.8 1987-1988 90CP (66 KW) 1796cmc,
FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.0 1987-1993 105CP (77 KW) 1993cmc,
FORD TRANSIT Bus (V_ _) 1.6 (VAS, VLS, VZS) 1977-1986 65CP (48 KW) 1593cmc,
FORD TRANSIT Bus (V_ _) 2.0 (VAS, VIL, VLS, VUL, VZS) 1977-1986 78CP (57 KW) 1993cmc,
FORD TRANSIT Bus (T_ _) 1.6 (TBL, TES) 1985-1989 63CP (46 KW) 1593cmc,
FORD FIESTA II (FBD) 1.0 (FBD) 1983-1989 45CP (33 KW) 957cmc,
FORD FIESTA II (FBD) 1.1 (FBD) 1983-1989 50CP (37 KW) 1117cmc,
FORD SIERRA combi (BNG) 1.8 1987-1988 90CP (66 KW) 1796cmc,
FORD FIESTA caroserie (FVD) 1.0 1983-1989 45CP (33 KW) 957cmc,
FORD TRANSIT caroserie (V_ _) 1.6 (WS) 1977-1986 65CP (48 KW) 1593cmc,
FORD TRANSIT caroserie (V_ _) 2.0 (VHL, VVS) 1977-1986 78CP (57 KW) 1993cmc,
FORD TRANSIT Bus (V_ _) 2.0 (VAS, VBLVIL, VLS, VUL, VZS) 1977-1982 59CP (43 KW) 1993cmc,
FORD TRANSIT Bus (V_ _) 2.0 (VAS, VLS, VZS) 1977-1986 75CP (55 KW) 1993cmc,
FORD TRANSIT caroserie (V_ _) 2.0 (VVS) 1977-1982 59CP (43 KW) 1993cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (V_ _) 2.0 (VGL, VSL, VTL) 1977-1982 59CP (43 KW) 1993cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (V_ _) 2.0 (VGL, VSL, VTL, VCS, VDS) 1977-1986 78CP (57 KW) 1993cmc,
FORD TRANSIT caroserie (V_ _) 2.0 (VVL) 1977-1986 75CP (55 KW) 1993cmc,
FORD TRANSIT caroserie (T_ _) 1.6 (TAS) 1985-1992 63CP (46 KW) 1593cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (V_ _) 1.6 (VCS, VDS) 1977-1986 65CP (48 KW) 1593cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.