ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj MOTAQUIP VCK26(038198141AX)
Cod: VCK26
Producator: MOTAQUIP
Coduri OE: 038198141AX
Numar dinti: 28
Diametru [mm]: 228
Articol completare/Info suplimentar 2: cu lagar
din mai multe piese: din trei piese
Diametru tava [mm]: 228
De la numar motor: 114631
Cod motor: 2E
An fabricatie pana la: 09/2000
Pana la numar motor: 220 000
Producator: MOTAQUIP
Coduri OE: 038198141AX
Numar dinti: 28
Diametru [mm]: 228
Articol completare/Info suplimentar 2: cu lagar
din mai multe piese: din trei piese
Diametru tava [mm]: 228
De la numar motor: 114631
Cod motor: 2E
An fabricatie pana la: 09/2000
Pana la numar motor: 220 000
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
VW PASSAT (3A2, 35I) 2.0 1990-1996 115CP (85 KW) 1984cmc,
VW GOLF III (1H1) 1.9 TDI 1993-1997 90CP (66 KW) 1896cmc,
VW VENTO (1H2) 1.9 TDI 1993-1998 90CP (66 KW) 1896cmc,
VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 2.0 1990-1997 115CP (85 KW) 1984cmc,
VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 TDI 1994-1999 90CP (66 KW) 1896cmc,
SEAT TOLEDO I (1L) 1.9 TDI 1995-1999 90CP (66 KW) 1896cmc,
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.9 TDI 1996-1999 90CP (66 KW) 1896cmc,
SEAT IBIZA II (6K1) 1.9 TDI 1996-1999 90CP (66 KW) 1896cmc,
VW CADDY II caroserie (9K9A) 1.9 TDI 1996-2004 90CP (66 KW) 1896cmc,
VW POLO CLASSIC (6KV2) 90 1.9 TDI 1996-2001 90CP (66 KW) 1896cmc,
SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.9 TDI 1996-1999 90CP (66 KW) 1896cmc,
VW POLO Variant (6KV5) 1.9 TDI 1997-2001 90CP (66 KW) 1896cmc,
SEAT CORDOBA (6K2) 1.9 TDI 1999-2002 90CP (66 KW) 1896cmc,
SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.9 TDI 1999-2002 90CP (66 KW) 1896cmc,
SEAT IBIZA III (6K1) 1.9 TDI 1999-2002 90CP (66 KW) 1896cmc,
VW CADDY II combi (9K9B) 1.9 TDI 1996-2004 90CP (66 KW) 1896cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.