ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Filtru ulei MASTER-SPORT 930/7-OF-PCS-MS(1109A7) pentru VW GOLF PLUS (5M1, 521) 2.0 TDI
Cod: 930/7-OF-PCS-MS
Producator: MASTER-SPORT
Coduri OE: 1109A7, 129010, 2720E6714A, 3055229, 3132023, 3132023R91, 3132023R92, 3132183R91, 3136459, 3136459R91, 3136459R93, 7984954
Tip filtru: Filtru insurubabil
Diametru exterior [mm]: 93
Diametru interior 1 [mm]: 62
Diametru interior 2 [mm]: 71
Dimensiune filet: 3/4-16 UNF
Înaltime [mm]: 114
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]: 1,6
Producator: MASTER-SPORT
Coduri OE: 1109A7, 129010, 2720E6714A, 3055229, 3132023, 3132023R91, 3132023R92, 3132183R91, 3136459, 3136459R91, 3136459R93, 7984954
Tip filtru: Filtru insurubabil
Diametru exterior [mm]: 93
Diametru interior 1 [mm]: 62
Diametru interior 2 [mm]: 71
Dimensiune filet: 3/4-16 UNF
Înaltime [mm]: 114
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]: 1,6
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Filtrul de ulei , reprezinta una din componentele instalatiei de ungere , alaturi de pompa , baia si radiatorul de ulei . Rolul uleiului de motor , este de a lubrifia toate piesele in miscare ale motorului , care functioneaza ca rezultat al arderii combustibilului in camera de ardere , acest fenomen , producand si producerea de particule de praf si de funingine , care pot ajunge in uleiul de motor si provoca uzura si diminuarea randamentului motorului . Filtru de ulei , are rolul de a retine toate aceste , impuritati , rezultate in urma arderii , evitand uzura prematura a motorului , cu toate neplacerile care decurg din aceasta .
Filtrul de ulei , este fabricat in doua versiuni : - cartus din hartie , sau
-filtru insurubabil , in carcasa metalica
Ambele tipuri de filtru de ulei au o caracteristica comuna : elementul filtrant din hartie .
Pentru:
RENAULT MASTER I Bus (T__) 35 2,5 TD 1989-1998 94CP (69 KW) 2499cmc,
RENAULT MASTER I Bus (T__) 30 2,2 1980-1998 91CP (67 KW) 2165cmc,
RENAULT MASTER I Bus (T__) 28-35 2,5 TD 1989-1998 98CP (72 KW) 2499cmc,
FIAT DUCATO caroserie (230_) 2.5 TDI 4x4 1998-2002 116CP (85 KW) 2500cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (280_) 2.0 1985-1990 75CP (55 KW) 1971cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (280_) 2.5 D 1982-1990 75CP (55 KW) 2500cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (280_) 2.5 D 4x4 1989-1990 75CP (55 KW) 2500cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (280_) 2.0 1988-1990 84CP (62 KW) 1971cmc,
CITROEN JUMPER platou/sasiu (230) 1.9 TD 1994-2002 90CP (66 KW) 1905cmc,
CITROEN JUMPER platou/sasiu (230) 2.0 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,
CITROEN JUMPER caroserie (230L) 1.9 TD 1994-2002 90CP (66 KW) 1905cmc,
OPEL COMBO caroserie/combi (X12) 1.4 2012-prezent 95CP (70 KW) 1368cmc,
OPEL COMBO caroserie/combi (X12) 1.3 CDTI 2012-prezent 90CP (66 KW) 1248cmc,
OPEL COMBO caroserie/combi (X12) 1.6 CDTI 2012-prezent 90CP (66 KW) 1598cmc,
OPEL COMBO caroserie/combi (X12) 1.6 CDTI 2012-prezent 105CP (77 KW) 1598cmc,
OPEL COMBO caroserie/combi (X12) 1.4 2012-prezent 120CP (88 KW) 1368cmc,
HONDA CIVIC IX (FK) 1.8 i-VTEC 2012-prezent 141CP (104 KW) 1798cmc,
HONDA CIVIC IX (FK) 2.2 i-DTEC 2012-prezent 150CP (110 KW) 2199cmc,
SSANGYONG KYRON 2.3 2010-prezent 150CP (110 KW) 2295cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.