ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii MOTAQUIP VSP681(596090) pentru CITRO XSARA Break (N2) 1.6 16V
Cod: VSP681
Producator: MOTAQUIP
Coduri OE: 596090, 596091, 5960E3, 5960G3
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,9
Dimensiune filet: M14x1.25
Deschidere cheie: 16
Lungime filet [mm]: 26,5
Numar bucati necesare: 4
Producator: MOTAQUIP
Coduri OE: 596090, 596091, 5960E3, 5960G3
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,9
Dimensiune filet: M14x1.25
Deschidere cheie: 16
Lungime filet [mm]: 26,5
Numar bucati necesare: 4
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
PEUGEOT 206 hatchback 2.0 RC 2003-prezent 177CP (130 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 307 CC (3B) 2.0 16V 2003-prezent 177CP (130 KW) 1997cmc,
CITROEN C4 Coupe (LA_) 2.0 16V 2004-2010 177CP (130 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 307 (3A/C) 2.0 16V 2005-prezent 177CP (130 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.0 BioFlex 2008-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,
PEUGEOT 407 (6D_) 2.0 BioFlex 2007-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.