ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj MOTAQUIP VCK695
Cod: VCK695
Producator: MOTAQUIP
Coduri OE:
Numar dinti: 23
Diametru [mm]: 210
Articol completare/Info suplimentar 2: cu lagar
din mai multe piese: din trei piese
Diametru tava [mm]: 210
Cod motor: ADP
An fabricatie pana la: 06/1997
Pana la numar motor: 060 000
Pana la numar serie sasiu: W060000
Producator: MOTAQUIP
Coduri OE:
Numar dinti: 23
Diametru [mm]: 210
Articol completare/Info suplimentar 2: cu lagar
din mai multe piese: din trei piese
Diametru tava [mm]: 210
Cod motor: ADP
An fabricatie pana la: 06/1997
Pana la numar motor: 060 000
Pana la numar serie sasiu: W060000
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.6 1986-1991 75CP (55 KW) 1595cmc,
AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 1986-1990 75CP (55 KW) 1781cmc,
AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 S 1986-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,
AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 E 1986-1991 112CP (82 KW) 1781cmc,
AUDI 80 (8C, B4) 1.9 TD 1991-1994 75CP (55 KW) 1896cmc,
AUDI 80 (8C, B4) 1.6 E 1993-1994 101CP (74 KW) 1595cmc,
AUDI 80 (8C, B4) 2.0 1991-1994 90CP (66 KW) 1984cmc,
AUDI A4 (8D2, B5) 1.6 1994-2000 100CP (74 KW) 1595cmc,
AUDI 80 Avant (8C, B4) 1.6 E 1993-1996 101CP (74 KW) 1595cmc,
AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.6 1994-2001 100CP (74 KW) 1595cmc,
VW PASSAT (3B2) 1.6 1996-2000 101CP (74 KW) 1595cmc,
AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.6 2000-2001 102CP (75 KW) 1595cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.