ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj MOTAQUIP VCK555(2004G1)
Cod: VCK555
Producator: MOTAQUIP
Coduri OE: 2004G1, 2004G8, 2004N0, 2004N3, 2004N5, 2004N6, 2050T3, 95656586, 95667861
Numar dinti: 18
Diametru [mm]: 215
Articol completare/Info suplimentar 2: cu lagar
din mai multe piese: din trei piese
Diametru tava [mm]: 215
An fabricatie pana la: 06/1995
Producator: MOTAQUIP
Coduri OE: 2004G1, 2004G8, 2004N0, 2004N3, 2004N5, 2004N6, 2050T3, 95656586, 95667861
Numar dinti: 18
Diametru [mm]: 215
Articol completare/Info suplimentar 2: cu lagar
din mai multe piese: din trei piese
Diametru tava [mm]: 215
An fabricatie pana la: 06/1995
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
CITROEN XANTIA (X1) 2.0 i 1993-1998 121CP (89 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 405 II (4B) 2.0 1992-1995 121CP (89 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 405 II (4B) 2.0 X4 1992-1995 121CP (89 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 405 II Break (4E) 2.0 1992-1996 121CP (89 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 405 II Break (4E) 2.0 4x4 1992-1996 121CP (89 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 605 (6B) 2.0 1989-1999 121CP (89 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 306 hatchback 2.0 XSi 1993-2001 121CP (89 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 306 Cabriolet (7D, N3, N5) 2.0 1994-2002 121CP (89 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST 1994-2001 121CP (89 KW) 1998cmc,
CITROEN XM (Y3) 2.0 1989-1994 114CP (84 KW) 1998cmc,
CITROEN ZX (N2) 2.0 1994-1997 122CP (90 KW) 1998cmc,
CITROEN XM (Y3) 2.0 1989-1994 128CP (94 KW) 1998cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.