ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj MOTAQUIP VCK513(205003)
Cod: VCK513
Producator: MOTAQUIP
Coduri OE: 205003, 205005, 205293, 205294
Numar dinti: 18
Diametru [mm]: 180
Articol completare/Info suplimentar 2: cu lagar
din mai multe piese: din trei piese
Diametru tava [mm]: 180
Pana la numar organizatie: 7632
An fabricatie pana la: 10/1997
An fabricatie de la: 05/1988
Producator: MOTAQUIP
Coduri OE: 205003, 205005, 205293, 205294
Numar dinti: 18
Diametru [mm]: 180
Articol completare/Info suplimentar 2: cu lagar
din mai multe piese: din trei piese
Diametru tava [mm]: 180
Pana la numar organizatie: 7632
An fabricatie pana la: 10/1997
An fabricatie de la: 05/1988
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
CITROEN ZX (N2) 1.4 i 1991-1997 75CP (55 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 306 hatchback 1.4 1993-2001 75CP (55 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.4 SL 1994-2001 75CP (55 KW) 1360cmc,
CITROEN ZX Break (N2) 1.4 i 1993-1997 75CP (55 KW) 1360cmc,
CITROEN SAXO (S0, S1) 1.4 VTS 1996-2003 75CP (55 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 106 II (1) 1.1 i 1996-prezent 60CP (44 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 106 II (1) 1.4 i 1996-prezent 75CP (55 KW) 1360cmc,
CITROEN C15 (VD-_) 1.4 E 1987-1996 60CP (44 KW) 1360cmc,
CITROEN SAXO (S0, S1) 1.1 X,SX 1996-2003 60CP (44 KW) 1124cmc,
CITROEN ZX (N2) 1.4 1991-1997 75CP (55 KW) 1360cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.