ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor MOTAQUIP VRA126(1910226150) pentru OPEL CALIBRA A (85_) 2.0 i 16V
Cod: VRA126
Producator: MOTAQUIP
Coduri OE: 1910226150, 1910226150000, 1910226151, 1910233011, 1910233012, 1910233012000, 1910238160, 1910287204000, 1910287701, 1910287701000, 3331073010, 3331077090, 391014302, 491013202, 491017102, 5000760, 5000761, 6553221400, 8742212060, 8942061400, 8942167290, 89422120600, 91118558, 94206140, 94216729, 94221206, A730X12200KA, A730X12200LA, GD527, J1910226151, MD604338
Restrictiile producatorului: Denso
Lungime [mm]: 39
Latime [mm]: 61
Înaltime [mm]: 39
Greutate (în kg): 0,03
Distribuitor/Rotor: fara supresiune interferenta
An fabricatie pana la: 12/1982
An fabricatie de la: 01/1982
Producator: MOTAQUIP
Coduri OE: 1910226150, 1910226150000, 1910226151, 1910233011, 1910233012, 1910233012000, 1910238160, 1910287204000, 1910287701, 1910287701000, 3331073010, 3331077090, 391014302, 491013202, 491017102, 5000760, 5000761, 6553221400, 8742212060, 8942061400, 8942167290, 89422120600, 91118558, 94206140, 94216729, 94221206, A730X12200KA, A730X12200LA, GD527, J1910226151, MD604338
Restrictiile producatorului: Denso
Lungime [mm]: 39
Latime [mm]: 61
Înaltime [mm]: 39
Greutate (în kg): 0,03
Distribuitor/Rotor: fara supresiune interferenta
An fabricatie pana la: 12/1982
An fabricatie de la: 01/1982
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
MITSUBISHI SPACE WAGON (D0_V/W) 2.0 GLX (D04W) 1986-1988 84CP (62 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI SPACE WAGON (D0_V/W) 2.0 GLX 4WD (D08W) 1986-1988 84CP (62 KW) 1997cmc,
TOYOTA STARLET (_P7_) 1.0 (EP70L) 1984-1989 54CP (40 KW) 999cmc,
DAIHATSU CUORE II (L80, L81) 0.8 (L80) 1989-1990 39CP (29 KW) 847cmc,
DAIHATSU CUORE II (L80, L81) 0.8 (L80) 1985-1990 44CP (32 KW) 847cmc,
DAIHATSU ROCKY Soft Top (F7, F8) 2.0 1985-1993 88CP (65 KW) 1998cmc,
DAIHATSU ROCKY Hard Top (F7, F8) 2.0 4x4 1985-1993 88CP (65 KW) 1998cmc,
SUZUKI ALTO 0.8 (SB308/CA) 1986-1988 39CP (29 KW) 796cmc,
DAIHATSU CUORE II (L80, L81) 0.8 4WD (L81) 1986-1988 44CP (32 KW) 847cmc,
TOYOTA HILUX II Pick-up (LN8_, RN5_, LN6_, YN6_, YN5_, LN5_, RN6_) 2.0 1984-1986 88CP (65 KW) 1998cmc,
VAUXHALL MIDI II Bus 2.0 1988-1997 84CP (62 KW) 1994cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.