ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj MOTAQUIP VCU573(21207531556)
Cod: VCU573
Producator: MOTAQUIP
Coduri OE: 21207531556, 21207575556, 21217523622
Diametru [mm]: 240
Articol completare/Info suplimentar 2: cu lagar
din mai multe piese: din trei piese
Diametru tava [mm]: 240
Varianta motor: pentru motoare cu volanta cu masa dubla
An fabricatie de la: 04/2003
Tip cutie viteza: nu pentru cutie viteze manuala secventiala
Producator: MOTAQUIP
Coduri OE: 21207531556, 21207575556, 21217523622
Diametru [mm]: 240
Articol completare/Info suplimentar 2: cu lagar
din mai multe piese: din trei piese
Diametru tava [mm]: 240
Varianta motor: pentru motoare cu volanta cu masa dubla
An fabricatie de la: 04/2003
Tip cutie viteza: nu pentru cutie viteze manuala secventiala
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
BMW 3 (E46) 330 i 2000-2005 231CP (170 KW) 2979cmc,
BMW 3 Touring (E46) 330 i 2000-2005 231CP (170 KW) 2979cmc,
BMW 3 Cabriolet (E46) 330 Ci 2000-2007 231CP (170 KW) 2979cmc,
BMW 5 (E60) 530 i 2003-2010 231CP (170 KW) 2979cmc,
BMW 3 (E90) 330 i 2005-2007 258CP (190 KW) 2996cmc,
BMW 3 (E90) 318 d 2005-2011 122CP (90 KW) 1995cmc,
BMW 5 Touring (E61) 520 d 2005-2010 163CP (120 KW) 1995cmc,
BMW 3 Touring (E91) 318 d 2005-2012 122CP (90 KW) 1995cmc,
BMW 3 Coupe (E92) 330 i 2006-2010 272CP (200 KW) 2996cmc,
BMW 3 Cabriolet (E93) 325 i 2007-2013 218CP (160 KW) 2996cmc,
BMW 5 Touring (E61) 520 d 2007-2010 177CP (130 KW) 1995cmc,
BMW 1 Cabriolet (E88) 123 d 2008-2013 204CP (150 KW) 1995cmc,
BMW 3 Coupe (E46) 330 ci 2000-2006 231CP (170 KW) 2979cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.