ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor MOTAQUIP LVRA356(2215703P10) pentru FORD C-MAX (DM2) 1.6 TDCi
Cod: LVRA356
Producator: MOTAQUIP
Coduri OE: 2215703P10, 2711535000, 2713135010, DR00136, MD611459, MD611757, T15672, T15673
Restrictiile producatorului: Mitsubishi
Lungime [mm]: 75
Latime [mm]: 50
Înaltime [mm]: 75
Greutate (în kg): 0,06
Distribuitor/Rotor: fara supresiune interferenta
Producator: MOTAQUIP
Coduri OE: 2215703P10, 2711535000, 2713135010, DR00136, MD611459, MD611757, T15672, T15673
Restrictiile producatorului: Mitsubishi
Lungime [mm]: 75
Latime [mm]: 50
Înaltime [mm]: 75
Greutate (în kg): 0,06
Distribuitor/Rotor: fara supresiune interferenta
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
MITSUBISHI PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) 1988-1990 141CP (104 KW) 2972cmc,
MITSUBISHI PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) 1990-1995 150CP (110 KW) 2972cmc,
MITSUBISHI PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) 3.0 V6 (V23W, v43W, V23C) 1990-1995 150CP (110 KW) 2972cmc,
MITSUBISHI PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) 1994-1997 181CP (133 KW) 2972cmc,
MITSUBISHI PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V23W, V23C) 1994-2000 181CP (133 KW) 2972cmc,
CHRYSLER LE BARON limuzina 3.0 i V6 1990-1994 143CP (105 KW) 2972cmc,
CHRYSLER LE BARON Cabriolet 3.0 i V6 1990-1996 143CP (105 KW) 2972cmc,
HYUNDAI SONATA II (Y-2) 3.0 i V6 1991-1993 145CP (107 KW) 2972cmc,
HYUNDAI SONATA III (Y-3) 3.0 i V6 1993-1998 146CP (107 KW) 2972cmc,
CHRYSLER VOYAGER II (ES) 3.0 i 1991-1995 147CP (108 KW) 2972cmc,
MITSUBISHI PAJERO SPORT (K90) 3.0 V6 (K96W) 1998-prezent 177CP (130 KW) 2972cmc,
CHRYSLER VOYAGER III (GS) 3.0 1995-2001 152CP (112 KW) 2972cmc,
MITSUBISHI PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) 1997-1999 177CP (130 KW) 2972cmc,
MITSUBISHI PAJERO SPORT (K90) 3.0 V6 (K96W) 2000-prezent 170CP (125 KW) 2972cmc,
CHRYSLER VOYAGER II (ES) 3.0 1990-1995 141CP (104 KW) 2972cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.