Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Rotor distribuitor MOTAQUIP LVRA341(2215750Y10) pentru HONDA CIVIC V Hatchback (EG) 1.6 16V Vtec (EG5)


Cod: LVRA341
Producator: MOTAQUIP
Coduri OE: 2215750Y10, 3331056B10, 3331060C30, 93740921, 96064787, 96067826, FS0718V05A, FSO718VO5, MD618187, MD619272, T252, TD200C01001
Restrictiile producatorului: Mitsubishi
Lungime [mm]: 75
Latime [mm]: 50
Înaltime [mm]: 75
Greutate (în kg): 0.025
Distribuitor/Rotor: fara supresiune interferenta

An fabricatie de la: 06/1990

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

MITSUBISHI LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.8 4WD (C77A) 1989-1992 97CP (71 KW) 1755cmc,

MITSUBISHI LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.8 GTi 16V (C69A) 1992-1993 140CP (103 KW) 1834cmc,

MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) 1987-1992 144CP (106 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A) 2.0 GTi 16V 4WD (E39A, E38A, E33A) 1988-1992 144CP (106 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI GALANT IV (E3_A) 2.0 4WD (E33A, E38A, E39A) 1989-1992 109CP (80 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI GALANT IV (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) 1988-1992 144CP (106 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A) 2.0 (E39A, E38A, E33A) 1987-1992 109CP (80 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI GALANT IV (E3_A) 2.0 (E39A, E38A, E33A) 1989-1992 109CP (80 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI GALANT IV (E3_A) 2.0 GTI 16V (E39A, E38A, E33A) 1988-1992 146CP (107 KW) 1997cmc,

MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A) 2.0 GTI 16V 4WD (E38A, E39A, E33A) KAT 1991-1992 150CP (110 KW) 1997cmc,

NISSAN SUNNY II Hatchback (N13) 1.6 i 12V 1986-1990 90CP (66 KW) 1597cmc,

NISSAN SUNNY II (N13) 1.6 i 12V 1988-1991 90CP (66 KW) 1597cmc,

NISSAN SUNNY II Coupe (B12) 1.6 i 12V 1988-1991 90CP (66 KW) 1597cmc,

NISSAN SUNNY III (N14) 1.4 i 1990-1995 75CP (55 KW) 1392cmc,

NISSAN SUNNY III (N14) 1.6 i 1990-1995 90CP (66 KW) 1597cmc,

NISSAN SUNNY III Liftback (N14) 1.4 i 1990-1995 75CP (55 KW) 1392cmc,

NISSAN SUNNY III Liftback (N14) 1.6 i 1990-1995 90CP (66 KW) 1597cmc,

NISSAN SUNNY III Hatchback (N14) 1.4 i 1990-1995 75CP (55 KW) 1392cmc,

SUZUKI VITARA (ET, TA) 1.6 i 16V Allrad (ET, TA02) 1990-1998 97CP (71 KW) 1589cmc,

SUZUKI VITARA Cabrio (ET, TA) 1.6 i 16V 1990-1999 97CP (71 KW) 1589cmc,

NISSAN SUNNY III Hatchback (N14) 1.6 i 1990-1995 90CP (66 KW) 1597cmc,

NISSAN SUNNY III (N14) 1.6 i 16V 1992-1995 102CP (75 KW) 1597cmc,

NISSAN SUNNY III Liftback (N14) 1.6 i 16V 1992-1995 102CP (75 KW) 1597cmc,

NISSAN SUNNY III Hatchback (N14) 1.6 i 16V 1992-1995 102CP (75 KW) 1597cmc,

MITSUBISHI GALANT IV (E3_A) 2.0 GTI 16V 4x4 (E38A, E39A, E33A) 1989-1992 144CP (106 KW) 1997cmc,

NISSAN SUNNY III Hatchback (N14) 1.6 i 16V 4x4 1992-1995 102CP (75 KW) 1597cmc,

DAEWOO MATIZ (KLYA) 0.8 1998-prezent 52CP (38 KW) 796cmc,

NISSAN SUNNY III (N14) 1.6 i 16V 4WD 1990-1995 90CP (66 KW) 1597cmc,

MITSUBISHI LANCER V (CB/D_A) 1.8 16V (CB5A) 1992-1993 140CP (103 KW) 1834cmc,

MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) 1988-1992 145CP (107 KW) 1997cmc,

NISSAN SUNNY III Hatchback (N14) 1.4 1990-1995 82CP (60 KW) 1392cmc,

NISSAN SUNNY III (N14) 1.4 1990-1995 82CP (60 KW) 1392cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3