ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj MOTAQUIP LVCU735
Cod: LVCU735
Producator: MOTAQUIP
Coduri OE:
Numar dinti: 23
Diametru [mm]: 240
Articol completare/Info suplimentar 2: fara cilindru ambreiaj
din mai multe piese: din doua piese
Diametru tava [mm]: 240
Varianta motor: pentru motoare cu volanta cu masa dubla
An fabricatie de la: 10/2007
Numar de trepte cutie viteze: 5 Viteze
Producator: MOTAQUIP
Coduri OE:
Numar dinti: 23
Diametru [mm]: 240
Articol completare/Info suplimentar 2: fara cilindru ambreiaj
din mai multe piese: din doua piese
Diametru tava [mm]: 240
Varianta motor: pentru motoare cu volanta cu masa dubla
An fabricatie de la: 10/2007
Numar de trepte cutie viteze: 5 Viteze
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
FORD FOCUS II (DA_) 1.8 TDCi 2005-2012 115CP (85 KW) 1753cmc,
FORD FOCUS II combi (DA_) 1.8 TDCi 2004-2012 115CP (85 KW) 1753cmc,
FORD FOCUS II limuzina (DA_) 1.8 TDCi 2005-2012 115CP (85 KW) 1753cmc,
FORD GALAXY (WA6) 1.8 TDCi 2006-2015 100CP (74 KW) 1753cmc,
FORD S-MAX (WA6) 1.8 TDCi 2006-prezent 125CP (92 KW) 1753cmc,
FORD GALAXY (WA6) 1.8 TDCi 2006-2015 125CP (92 KW) 1753cmc,
FORD MONDEO IV (BA7) 1.8 TDCi 2007-2014 100CP (74 KW) 1753cmc,
FORD MONDEO IV (BA7) 1.8 TDCi 2007-prezent 125CP (92 KW) 1753cmc,
FORD MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi 2007-2012 100CP (74 KW) 1753cmc,
FORD MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCI 2007-2012 125CP (92 KW) 1753cmc,
FORD MONDEO IV limuzina (BA7) 1.8 TDCi 2007-2014 125CP (92 KW) 1753cmc,
FORD C-MAX (DM2) 1.8 TDCi 2007-2010 115CP (85 KW) 1753cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.