Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Bujii MOTAQUIP VSP270(101905631B)


Cod: VSP270
Producator: MOTAQUIP
Coduri OE: 101905631B, 101905631C
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,7
Dimensiune filet: M14x1.25
Deschidere cheie: 16
Lungime filet [mm]: 19

Cod motor: BWA
An fabricatie pana la: 10/2008
Pana la numar serie sasiu: 5P_9_021800
Numar bucati necesare: 4

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere . O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia . Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia . Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai . Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior . -rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece . -solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii . Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari . Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri . La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie . -
Pentru:

AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TFSI 2004-2008 200CP (147 KW) 1984cmc,

AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TFSI quattro 2004-2008 200CP (147 KW) 1984cmc,

AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TFSI 2004-2008 200CP (147 KW) 1984cmc,

AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TFSI quattro 2004-2008 200CP (147 KW) 1984cmc,

VW GOLF V (1K1) 2.0 GTI 2004-2009 200CP (147 KW) 1984cmc,

SEAT LEON (1P1) 2.0 TFSI 2005-2006 185CP (136 KW) 1984cmc,

AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TFSI 2005-2008 220CP (162 KW) 1984cmc,

AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TFSI quattro 2005-2008 220CP (162 KW) 1984cmc,

VW JETTA III (1K2) 2.0 TFSI 2005-2010 200CP (147 KW) 1984cmc,

VW EOS (1F7, 1F8) 2.0 TFSI 2006-prezent 200CP (147 KW) 1984cmc,

VW PASSAT (3C2) 2.0 FSI 2005-2010 200CP (147 KW) 1984cmc,

VW PASSAT Variant (3C5) 2.0 FSI 2005-2010 200CP (147 KW) 1984cmc,

SKODA OCTAVIA (1Z3) 2.0 RS 2005-2013 200CP (147 KW) 1984cmc,

SKODA OCTAVIA Combi (1Z5) 2.0 RS 2005-2013 200CP (147 KW) 1984cmc,

AUDI A3 (8P1) 1.8 TFSI 2006-2012 160CP (118 KW) 1798cmc,

AUDI A4 Cabriolet (8H7, B6, 8HE, B7) 2.0 TFSI 16V 2006-2009 200CP (147 KW) 1984cmc,

AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TFSI 2005-2008 220CP (162 KW) 1984cmc,

AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TFSI quattro 2005-2008 220CP (162 KW) 1984cmc,

AUDI A3 (8P1) S3 quattro 2006-2012 265CP (195 KW) 1984cmc,

SEAT ALTEA (5P1) 2.0 TFSI 2006-2009 200CP (147 KW) 1984cmc,

VW GOLF V (1K1) 2.0 GTI 2006-2008 230CP (169 KW) 1984cmc,

AUDI A3 Sportback (8PA) 1.8 TFSI 2006-2013 160CP (118 KW) 1798cmc,

SEAT LEON (1P1) 2.0 TFSI 2005-2009 200CP (147 KW) 1984cmc,

SEAT ALTEA XL (5P5, 5P8) 1.8 TFSI 2007-prezent 160CP (118 KW) 1798cmc,

VW PASSAT (3C2) 1.8 TSI 2007-2010 160CP (118 KW) 1798cmc,

VW PASSAT Variant (3C5) 1.8 TSI 2007-2011 160CP (118 KW) 1798cmc,

SKODA OCTAVIA (1Z3) 1.8 TSI 2007-2013 160CP (118 KW) 1798cmc,

SKODA OCTAVIA Combi (1Z5) 1.8 TSI 2007-2013 160CP (118 KW) 1798cmc,

SEAT ALTEA XL (5P5, 5P8) 2.0 TFSI 4x4 2007-2009 200CP (147 KW) 1984cmc,

AUDI A3 Cabriolet (8P7) 1.8 TFSI 2008-2013 160CP (118 KW) 1798cmc,

AUDI A3 Cabriolet (8P7) 2.0 TFSI 2008-2013 200CP (147 KW) 1984cmc,

VW PASSAT CC (357) 1.8 TSI 2008-2012 160CP (118 KW) 1798cmc,

AUDI A6 Avant (4F5, C6) RS6 quattro 2008-2010 580CP (426 KW) 4991cmc,

AUDI A6 (4F2, C6) RS6 quattro 2008-2010 580CP (426 KW) 4991cmc,

SEAT EXEO (3R2) 2.0 TFSI 2009-prezent 200CP (147 KW) 1984cmc,

SEAT EXEO ST (3R5) 2.0 TFSI 2009-prezent 200CP (147 KW) 1984cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3