ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode MESSMER 216189
Cod: 216189
Producator: MESSMER
Coduri OE:
Înaltime [mm]: 120
pentru numar articol: 216189
Producator: MESSMER
Coduri OE:
Înaltime [mm]: 120
pentru numar articol: 216189
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
VW LT 28-46 II platou/sasiu (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) 2.8 TDI 1997-2002 125CP (92 KW) 2799cmc,
VW LT 28-46 II caroserie (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI 1997-2002 125CP (92 KW) 2799cmc,
VW TRANSPORTER IV caroserie (70XA) 2.4 D 1997-2003 75CP (55 KW) 2370cmc,
VW TRANSPORTER IV platou/sasiu (70XD) 2.4 D 1997-2003 75CP (55 KW) 2370cmc,
VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 2.4 D 1997-2003 75CP (55 KW) 2370cmc,
MERCEDES-BENZ V-CLASS (638/2) V 200 CDI (638.294) 1999-2003 102CP (75 KW) 2151cmc,
MERCEDES-BENZ V-CLASS (638/2) V 220 CDI (638.294) 1999-2003 122CP (90 KW) 2151cmc,
MERCEDES-BENZ VITO Bus (638) 108 CDI 2.2 (638.194) 1999-2003 82CP (60 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ VITO Bus (638) 110 CDI 2.2 (638.194) 1999-2003 102CP (75 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ VITO Bus (638) 112 CDI 2.2 (638.194) 1999-2003 122CP (90 KW) 2151cmc,
MERCEDES-BENZ VITO caroserie (638) 108 CDI 2.2 (638.094) 1999-2003 82CP (60 KW) 2151cmc,
MERCEDES-BENZ VITO caroserie (638) 110 CDI 2.2 (638.094) 1999-2003 102CP (75 KW) 2151cmc,
MERCEDES-BENZ VITO caroserie (638) 112 CDI 2.2 (638.094) 1999-2003 122CP (90 KW) 2151cmc,
VW LT 28-46 II caroserie (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI 1999-2006 130CP (96 KW) 2799cmc,
VW LT 28-46 II platou/sasiu (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) 2.8 TDI 1999-2006 130CP (96 KW) 2799cmc,
VW POLO (6N2) 1.9 D 1999-2001 64CP (47 KW) 1896cmc,
VW POLO (6N2) 1.9 SDI 1999-2001 64CP (47 KW) 1896cmc,
CITROEN C2 (JM_) 1.4 2003-prezent 73CP (54 KW) 1360cmc,
VW LT 28-35 II Bus (2DB, 2DE, 2DK) 2.8 TDi 1999-2002 131CP (96 KW) 2798cmc,
VW LT 28-35 II Bus (2DB, 2DE, 2DK) 2.8 TDI 1997-2003 125CP (92 KW) 2798cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.