ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode MESSMER 216186(028903359E) pentru PEUGEOT BOXER Bus (230P) 2.8 HDi Allrad
Cod: 216186
Producator: MESSMER
Coduri OE: 028903359E
pentru numar articol: 216186
Producator: MESSMER
Coduri OE: 028903359E
pentru numar articol: 216186
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
VW PASSAT (3A2, 35I) 1.9 TDI 1993-1996 90CP (66 KW) 1896cmc,
VW GOLF III (1H1) 1.9 TDI 1993-1997 90CP (66 KW) 1896cmc,
VW VENTO (1H2) 1.9 TDI 1993-1998 90CP (66 KW) 1896cmc,
VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.9 TDI 1993-1997 90CP (66 KW) 1896cmc,
SEAT IBIZA II (6K1) 1.9 SDI 1996-1999 64CP (47 KW) 1896cmc,
VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 TDI 1994-1999 90CP (66 KW) 1896cmc,
VW GOLF III Cabriolet (1E7) 1.9 TDI 1995-1998 90CP (66 KW) 1896cmc,
VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 TDI Syncro 1995-1999 90CP (66 KW) 1896cmc,
VW SHARAN (7M8, 7M9, 7M6) 1.9 TDI 1995-2010 90CP (66 KW) 1896cmc,
FORD GALAXY (WGR) 1.9 TDI 1995-2006 90CP (66 KW) 1896cmc,
SEAT TOLEDO I (1L) 1.9 TDI 1995-1999 90CP (66 KW) 1896cmc,
VW GOLF III (1H1) 1.9 TDI Syncro (1HX1) 1995-1997 90CP (66 KW) 1896cmc,
VW POLO CLASSIC (6KV2) 64 1.9 SDI 1995-1999 64CP (47 KW) 1896cmc,
VW CADDY II caroserie (9K9A) 1.9 SDI 1995-2004 64CP (47 KW) 1896cmc,
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.9 SDI 1996-1999 64CP (47 KW) 1896cmc,
SEAT ALHAMBRA (7V8, 7V9) 1.9 TDI 1996-2010 90CP (66 KW) 1896cmc,
VW GOLF III Cabriolet (1E7) 1.9 TDI 1996-1998 110CP (81 KW) 1896cmc,
VW GOLF III (1H1) 1.9 TDI 1996-1997 110CP (81 KW) 1896cmc,
VW VENTO (1H2) 1.9 TDI 1996-1998 110CP (81 KW) 1896cmc,
VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 TDI 1996-1999 110CP (81 KW) 1896cmc,
VW SHARAN (7M8, 7M9, 7M6) 1.9 TDI 1996-2000 110CP (81 KW) 1896cmc,
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.9 TDI 1996-1999 90CP (66 KW) 1896cmc,
SEAT IBIZA II (6K1) 1.9 TDI 1996-1999 90CP (66 KW) 1896cmc,
SEAT ALHAMBRA (7V8, 7V9) 1.9 TDI 1996-2000 110CP (81 KW) 1896cmc,
SEAT IBIZA II (6K1) 1.9 TDI 1997-1999 110CP (81 KW) 1896cmc,
SEAT TOLEDO I (1L) 1.9 TDI 1996-1999 110CP (81 KW) 1896cmc,
VW CADDY II caroserie (9K9A) 1.9 TDI 1996-2004 90CP (66 KW) 1896cmc,
VW POLO CLASSIC (6KV2) 90 1.9 TDI 1996-2001 90CP (66 KW) 1896cmc,
SEAT INCA (6K9) 1.9 SDI 1995-2003 64CP (47 KW) 1896cmc,
SEAT INCA (6K9) 1.7 D 1996-2003 57CP (42 KW) 1716cmc,
SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.9 SDI 1996-1999 64CP (47 KW) 1896cmc,
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.9 TDI 1997-1999 110CP (81 KW) 1896cmc,
SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.9 TDI 1996-1999 90CP (66 KW) 1896cmc,
VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 SDI 1995-1999 64CP (47 KW) 1896cmc,
VW VENTO (1H2) 1.9 SDI 1997-1998 64CP (47 KW) 1896cmc,
SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.9 TDI 1997-1999 110CP (81 KW) 1896cmc,
FORD GALAXY (WGR) 1.9 TDI 1997-2000 110CP (81 KW) 1896cmc,
VW POLO Variant (6KV5) 1.9 TDI 1997-2001 90CP (66 KW) 1896cmc,
VW POLO Variant (6KV5) 1.7 SDI 1997-2001 57CP (42 KW) 1716cmc,
VW POLO CLASSIC (6KV2) 57 1.7 SDI 1997-2001 57CP (42 KW) 1716cmc,
VW POLO Variant (6KV5) 1.9 SDI 1997-2001 64CP (47 KW) 1896cmc,
VW GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.9 TDI 1998-2002 90CP (66 KW) 1896cmc,
VW GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.9 TDI 1998-2002 110CP (81 KW) 1896cmc,
VW POLO Variant (6KV5) 1.9 TDI 1998-2001 110CP (81 KW) 1896cmc,
VW POLO CLASSIC (6KV2) 110 1.9 TDI 1998-2002 110CP (81 KW) 1896cmc,
VW CADDY II caroserie (9K9A) 1.7 SDI 1996-2000 57CP (42 KW) 1716cmc,
VW CADDY II combi (9K9B) 1.7 SDI 1996-2000 57CP (42 KW) 1716cmc,
VW CADDY II combi (9K9B) 1.9 SDI 1995-2004 64CP (47 KW) 1896cmc,
VW CADDY II combi (9K9B) 1.9 TDI 1996-2004 90CP (66 KW) 1896cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.