ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode MESSMER 215978(A2TA1991F) pentru NISSAN PRIMERA Hatchback (P12) 2.2 Di
Cod: 215978
Producator: MESSMER
Coduri OE: A2TA1991F
pentru numar articol: 215978
Înaltime [mm]: 85
Producator: MESSMER
Coduri OE: A2TA1991F
pentru numar articol: 215978
Înaltime [mm]: 85
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
CITROEN ZX (N2) 2.0 i 1992-1997 121CP (89 KW) 1998cmc,
CITROEN ZX (N2) 2.0 i 16V 1992-1994 152CP (112 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 306 hatchback 2.0 XSi 1993-2001 121CP (89 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 306 hatchback 2.0 S16 1993-2001 152CP (112 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 306 hatchback 2.0 S16 1994-2001 150CP (110 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 306 Cabriolet (7D, N3, N5) 2.0 1994-2002 121CP (89 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 806 (221) 2.0 Turbo 1994-2002 147CP (108 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 ST 1994-2001 121CP (89 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 S16 1994-2001 152CP (112 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 S16 1994-2001 150CP (110 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 605 (6B) 2.0 Turbo 1991-1999 147CP (108 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 605 (6B) 2.0 16V 1994-1999 132CP (97 KW) 1998cmc,
FIAT ULYSSE (220_) 2.0 Turbo (220.AD5) 1994-2002 147CP (108 KW) 1998cmc,
CITROEN XM (Y4) 2.0 i 16V 1994-2000 132CP (97 KW) 1998cmc,
CITROEN XM Break (Y4) 2.0 i 16V 1994-2000 132CP (97 KW) 1998cmc,
CITROEN XM (Y4) 2.0 Turbo 1994-2000 147CP (108 KW) 1998cmc,
CITROEN ZX (N2) 2.0 i 16V 1994-1997 150CP (110 KW) 1998cmc,
CITROEN EVASION (22, U6) 2.0 Turbo C.T. 1994-2002 147CP (108 KW) 1998cmc,
CITROEN XANTIA (X1) 2.0 Turbo 1995-1998 147CP (108 KW) 1998cmc,
CITROEN XANTIA (X1) 1.8 i 16V 1995-1998 110CP (81 KW) 1761cmc,
CITROEN XANTIA (X1) 2.0 i 16V 1995-1998 132CP (97 KW) 1998cmc,
CITROEN XANTIA Break (X1) 2.0 Turbo 1995-1998 147CP (108 KW) 1998cmc,
CITROEN XANTIA Break (X1) 2.0 i 1995-1998 121CP (89 KW) 1998cmc,
CITROEN XANTIA Break (X1) 2.0 i 16V 1995-1998 132CP (97 KW) 1998cmc,
LANCIA ZETA (22_) 2.0 Turbo (220AD5, 220CD5) 1995-2002 147CP (108 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 406 (8B) 1.8 16V 1995-2000 110CP (81 KW) 1761cmc,
PEUGEOT 406 (8B) 2.0 16V 1995-2004 132CP (97 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 306 hatchback 2.0 S16 1996-2001 163CP (120 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 406 (8B) 2.0 Turbo 1996-2004 147CP (108 KW) 1998cmc,
CITROEN ZX (N2) 2.0 i 16V 1996-1997 163CP (120 KW) 1998cmc,
CITROEN XM Break (Y4) 2.0 Turbo 1994-2000 147CP (108 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 406 Break (8E/F) 1.8 16V 1996-2000 110CP (81 KW) 1761cmc,
PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 Turbo 1996-2004 147CP (108 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 16V 1996-2004 132CP (97 KW) 1998cmc,
CITROEN XANTIA (X1) 1.8 i 1997-1998 90CP (66 KW) 1761cmc,
CITROEN XANTIA Break (X1) 1.8 i 1997-1998 90CP (66 KW) 1761cmc,
PEUGEOT 406 Coupe (8C) 2.0 16V 1997-2004 132CP (97 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 306 hatchback 1.8 16V 1997-2001 110CP (81 KW) 1761cmc,
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 1.8 16V 1997-2001 110CP (81 KW) 1761cmc,
PEUGEOT 306 Cabriolet (7D, N3, N5) 1.8 16V 2000-2002 110CP (81 KW) 1761cmc,
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 1.8 16V 1997-2002 110CP (81 KW) 1761cmc,
PEUGEOT 306 hatchback 2.0 16V 1997-2001 132CP (97 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 306 (7B, N3, N5) 2.0 1997-2001 132CP (97 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 2.0 1997-2002 132CP (97 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 306 Cabriolet (7D, N3, N5) 2.0 16V 1997-2002 132CP (97 KW) 1998cmc,
PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 1.8 1997-prezent 90CP (66 KW) 1761cmc,
PEUGEOT 406 (8B) 1.8 1997-2004 90CP (66 KW) 1761cmc,
PEUGEOT 406 Break (8E/F) 1.8 1997-2004 90CP (66 KW) 1761cmc,
CITROEN XSARA (N1) 1.8 i 1997-2000 90CP (66 KW) 1761cmc,
CITROEN XSARA (N1) 1.8 i 16V 1997-2000 110CP (81 KW) 1761cmc,
CITROEN XSARA (N1) 2.0 16V 1997-2000 163CP (120 KW) 1998cmc,
CITROEN XSARA Break (N2) 1.8 i 1997-2000 90CP (66 KW) 1761cmc,
CITROEN XSARA Break (N2) 1.8 i 16V 1997-2000 110CP (81 KW) 1761cmc,
CITROEN BERLINGO (MF) 1.8 i (MFLFX) 1997-prezent 90CP (66 KW) 1761cmc,
CITROEN XANTIA Break (X2) 1.8 i 1998-2003 90CP (66 KW) 1761cmc,
CITROEN XANTIA Break (X2) 2.0 i 16V 1998-2003 132CP (97 KW) 1998cmc,
CITROEN XANTIA Break (X2) 1.8 i 16V 1998-2003 110CP (81 KW) 1761cmc,
CITROEN XANTIA Break (X2) 2.0 Turbo 1998-2003 147CP (108 KW) 1998cmc,
CITROEN XANTIA (X2) 1.8 i 1998-2003 90CP (66 KW) 1761cmc,
CITROEN XANTIA (X2) 1.8 i 16V 1998-2003 110CP (81 KW) 1761cmc,
CITROEN XANTIA (X2) 2.0 i 16V 1998-2003 132CP (97 KW) 1998cmc,
CITROEN XANTIA (X2) 2.0 Turbo 1998-2003 147CP (108 KW) 1998cmc,
CITROEN XSARA Coupe (N0) 1.8 i 1998-2000 90CP (66 KW) 1761cmc,
CITROEN XSARA Coupe (N0) 1.8 i 16V 1998-2000 110CP (81 KW) 1761cmc,
CITROEN XSARA Coupe (N0) 2.0 i 16V 1998-2005 163CP (120 KW) 1998cmc,
CITROEN ZX (N2) 1.8 i 16V 1996-1997 110CP (81 KW) 1761cmc,
CITROEN ZX Break (N2) 1.8 i 16V 1996-1998 110CP (81 KW) 1761cmc,
CITROEN XANTIA Break (X1) 1.8 i 16V 1995-1998 110CP (81 KW) 1761cmc,
CITROEN EVASION (22, U6) 2.0 16V 1998-2000 132CP (97 KW) 1998cmc,
LANCIA ZETA (22_) 2.0 16V (220AL5) 1998-2000 132CP (97 KW) 1998cmc,
FIAT ULYSSE (220_) 2.0 16V 1998-2000 132CP (97 KW) 1998cmc,
PEUGEOT 806 (221) 2.0 16V 1998-2000 132CP (97 KW) 1998cmc,
CITROEN XSARA (N1) 2.0 16V 1998-2000 132CP (97 KW) 1998cmc,
CITROEN XSARA Break (N2) 2.0 16V 1998-2000 132CP (97 KW) 1998cmc,
CITROEN ZX Break (N2) 1.8 D 1993-1997 60CP (44 KW) 1769cmc,
CITROEN ZX (N2) 1.8 D 1993-1997 60CP (44 KW) 1769cmc,
CITROEN BERLINGO (MF) 1.8 i 4WD (MFLFX) 1997-prezent 90CP (66 KW) 1761cmc,
LANCIA ZETA (22_) 2.0 16V (220AQ5) 2000-2002 136CP (100 KW) 1997cmc,
CITROEN BERLINGO caroserie (M_) 1.8 i 1999-2002 90CP (66 KW) 1761cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.