ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode MESSMER 215861
Cod: 215861
Producator: MESSMER
Coduri OE:
pentru numar articol: 215861
Producator: MESSMER
Coduri OE:
pentru numar articol: 215861
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 1986-1990 75CP (55 KW) 1392cmc,
FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 D 1986-1989 54CP (40 KW) 1608cmc,
FORD ORION II (AFF) 1.4 1985-1990 75CP (55 KW) 1392cmc,
FORD ORION II (AFF) 1.6 i KAT 1986-1990 90CP (66 KW) 1597cmc,
FORD ORION II (AFF) 1.6 D 1985-1989 54CP (40 KW) 1608cmc,
FORD TRANSIT Bus (72E, 73E) 1.7 FT 100 (72E2A) 1971-1978 65CP (48 KW) 1699cmc,
FORD FIESTA II (FBD) 1.4 (FBD) 1985-1989 75CP (55 KW) 1392cmc,
FORD FIESTA III (GFJ) 1.4 1989-1995 73CP (54 KW) 1391cmc,
FORD FIESTA III (GFJ) 1.4 1989-1995 71CP (52 KW) 1391cmc,
FORD FIESTA III (GFJ) 1.6 XR2i 1989-1993 103CP (76 KW) 1598cmc,
FORD ESCORT IV Cabriolet (ALF) 1.4 1986-1990 75CP (55 KW) 1392cmc,
FORD ESCORT IV combi (AWF, AVF) 1.4 1986-1990 75CP (55 KW) 1392cmc,
FORD ESCORT IV combi (AWF, AVF) 1.6 D 1986-1989 54CP (40 KW) 1608cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.3 D 1982-1986 67CP (49 KW) 2304cmc,
FORD SIERRA combi (BNC) 2.3 D 1982-1986 67CP (49 KW) 2304cmc,
FORD TRANSIT Bus (72E, 73E) 1.5 900 (7300) 1965-1973 60CP (44 KW) 1488cmc,
FORD TRANSIT Bus (72E, 73E) 1.5 1000 (72E2A) 1968-1973 60CP (44 KW) 1488cmc,
FORD TRANSIT Bus (72E, 73E) 1.5 1100 (72000) 1965-1971 60CP (44 KW) 1488cmc,
FORD TRANSIT caroserie (72E, 71E) 1.5 (72E1A) 1971-1973 60CP (44 KW) 1498cmc,
FORD FIESTA III (GFJ) 1.6 Turbo (FBJT) 1990-1992 131CP (96 KW) 1598cmc,
FORD ORION II (AFF) 1.6 1985-1990 90CP (66 KW) 1597cmc,
FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 1986-1988 79CP (58 KW) 1597cmc,
FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 1985-1990 70CP (51 KW) 1392cmc,
FORD FIESTA III (GFJ) 1.6 XR2i 1989-1994 110CP (81 KW) 1597cmc,
FORD ESCORT '86 Express (AVF) 1.6 D 1986-1990 54CP (40 KW) 1608cmc,
FORD ORION II (AFF) 1.6 i 1989-1990 102CP (75 KW) 1597cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (74E) 1.5 1971-1973 60CP (44 KW) 1498cmc,
FORD TRANSIT caroserie (72E, 71E) 1.7 FT 100 1971-1978 65CP (48 KW) 1699cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (74E) 1.7 FT 100 1971-1978 65CP (48 KW) 1699cmc,
FORD ESCORT IV combi (AWF, AVF) 1.1 1985-1990 50CP (37 KW) 1117cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.