ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode MESSMER 215715(2706072010)
Cod: 215715
Producator: MESSMER
Coduri OE: 2706072010, 2735763020
Înaltime [mm]: 100
pentru numar articol: 215715
Producator: MESSMER
Coduri OE: 2706072010, 2735763020
Înaltime [mm]: 100
pentru numar articol: 215715
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
TOYOTA SUPRA (JZA70_, GA70_, MA70) 3.0 24V 1986-1988 204CP (150 KW) 2954cmc,
TOYOTA MODELL F Bus (_R2_, 31) 2.0 Super (YR21) 1984-1988 88CP (65 KW) 1998cmc,
TOYOTA MODELL F Bus (_R2_, 31) 2.0 (YR21_G) 1988-1990 90CP (66 KW) 1998cmc,
TOYOTA HIACE III Wagon (LH1_, RZH1_) 2.4 (RZH103) 1989-1995 120CP (88 KW) 2438cmc,
TOYOTA MR 2 II (SW2_) 2.0 16V 1989-2000 175CP (129 KW) 1998cmc,
TOYOTA HIACE III caroserie (YH7_, LH6_, LH7_, LH5_, YH5_, YH6_) 2.0 1990-1995 101CP (74 KW) 1998cmc,
TOYOTA HIACE III caroserie (YH7_, LH6_, LH7_, LH5_, YH5_, YH6_) 2.4 1989-1995 120CP (88 KW) 2438cmc,
TOYOTA MR 2 II (SW2_) 2.0 16V 1989-2000 170CP (125 KW) 1998cmc,
TOYOTA LITEACE Bus (CM30_G, KM30_G) 2.0 D (CM30LG) 1988-1992 72CP (53 KW) 1975cmc,
TOYOTA LITEACE caroserie (CM3_V, KM3_V) 2.0 D (CM36_V) 1988-1992 72CP (53 KW) 1975cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.