ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode MESSMER 215353
Cod: 215353
Producator: MESSMER
Coduri OE:
pentru numar articol: 215353
Producator: MESSMER
Coduri OE:
pentru numar articol: 215353
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
BMW 3 (E36) 320 i 1990-1998 150CP (110 KW) 1991cmc,
BMW 3 Coupe (E36) 320 i 1992-1999 150CP (110 KW) 1991cmc,
BMW 5 (E34) 525 iX 24V 1991-1995 192CP (141 KW) 2494cmc,
BMW 5 Touring (E34) 520 i 1991-1997 150CP (110 KW) 1991cmc,
BMW 5 Touring (E34) 530 i V8 1992-1997 218CP (160 KW) 2997cmc,
BMW 7 (E32) 740 i,iL V8 1992-1994 286CP (210 KW) 3982cmc,
BMW 5 Touring (E34) 540 i 1993-1997 286CP (210 KW) 3982cmc,
BMW 3 (E36) 323 i 2.5 1995-1998 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 3 Coupe (E36) 328 i 1995-1999 193CP (142 KW) 2793cmc,
BMW 5 Touring (E34) 525 td 1993-1997 115CP (85 KW) 2497cmc,
BMW 8 (E31) 840 i 1993-1996 286CP (210 KW) 3982cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.