ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode MESSMER 215352
Cod: 215352
Producator: MESSMER
Coduri OE:
pentru numar articol: 215352
Producator: MESSMER
Coduri OE:
pentru numar articol: 215352
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
VW PASSAT (3A2, 35I) 1.9 TD 1991-1996 75CP (55 KW) 1896cmc,
VW PASSAT (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro 1988-1996 160CP (118 KW) 1781cmc,
VW PASSAT (3A2, 35I) 2.8 VR6 1991-1996 174CP (128 KW) 2792cmc,
VW GOLF III (1H1) 1.9 TD,GTD 1991-1997 75CP (55 KW) 1896cmc,
VW GOLF III (1H1) 2.0 GTI 16V 1992-1997 150CP (110 KW) 1984cmc,
VW VENTO (1H2) 1.8 1991-1998 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 TD 1993-1999 75CP (55 KW) 1896cmc,
VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.8 1990-1997 75CP (55 KW) 1781cmc,
VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.8 G60 Syncro 1988-1997 160CP (118 KW) 1781cmc,
VOLVO 760 (704, 764) 2.8 (704) 1986-1991 143CP (105 KW) 2849cmc,
VOLVO 760 (704, 764) 2.8 (704, 764) 1981-1988 156CP (115 KW) 2849cmc,
VW VENTO (1H2) 1.6 1994-1998 101CP (74 KW) 1595cmc,
VW GOLF III Variant (1H5) 1.6 1994-1999 101CP (74 KW) 1595cmc,
VW SHARAN (7M8, 7M9, 7M6) 2.0 1995-2010 115CP (85 KW) 1984cmc,
VW GOLF III Variant (1H5) 2.0 Syncro 1995-1999 115CP (85 KW) 1984cmc,
VW TRANSPORTER IV platou/sasiu (70XD) 1.9 TD 1992-2003 68CP (50 KW) 1896cmc,
VW GOLF III (1H1) 1.9 SDI 1995-1997 64CP (47 KW) 1896cmc,
VW TRANSPORTER IV platou/sasiu (70XD) 2.5 1990-2003 110CP (81 KW) 2461cmc,
VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 1.9 D 1990-1995 61CP (45 KW) 1896cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.