Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Punte diode MESSMER 215337(1632835) pentru MITSUBISHI LANCER V Station Wagon (CB_W, CD_W) 1.6 16V 4WD (CD4W)


Cod: 215337
Producator: MESSMER
Coduri OE: 1632835, 9941712, 9942883, 9950118, 9950193, E5RD10304AA
pentru numar articol: 215337


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator : carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare . Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul . Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua . Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa . Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator . Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 1.9 1982-1984 100CP (74 KW) 1921cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.2 1984-1986 115CP (85 KW) 2226cmc,

AUDI 200 (43) 2.1 5T 1979-1982 170CP (125 KW) 2144cmc,

AUDI 200 (44, 44Q) 2.1 Turbo 1983-1988 182CP (134 KW) 2144cmc,

AUDI COUPE (81, 85) 1.9 1980-1983 115CP (85 KW) 1921cmc,

AUDI QUATTRO (85) 2.1 Turbo 1980-1987 200CP (147 KW) 2144cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 2.0 quattro (85Q) 1983-1984 115CP (85 KW) 1994cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 1986-1992 70CP (51 KW) 1595cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 1986-1991 72CP (53 KW) 1595cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 KAT 1987-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW PASSAT (32B) 1.6 1980-1988 75CP (55 KW) 1588cmc,

VW PASSAT (32B) 2.0 1983-1988 115CP (85 KW) 1994cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.6 1988-1991 72CP (53 KW) 1595cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.8 1988-1992 112CP (82 KW) 1781cmc,

VW SANTANA (32B) 1.8 1983-1984 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW TRANSPORTER III caroserie 2.1 Syncro 1985-1992 95CP (70 KW) 2110cmc,

VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 1.8 1990-1992 67CP (49 KW) 1781cmc,

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 2.0 1990-1997 115CP (85 KW) 1984cmc,

VW PASSAT Variant (32B) 1.8 Syncro 1986-1988 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW PASSAT Variant (32B) 2.2 Syncro 1985-1988 120CP (88 KW) 2226cmc,

VW GOLF I Cabriolet (155) 1.6 1986-1990 72CP (53 KW) 1595cmc,

VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8 1989-1993 98CP (72 KW) 1781cmc,

SEAT TOLEDO I (1L) 1.6 i 1991-1999 73CP (54 KW) 1595cmc,

SEAT TOLEDO I (1L) 1.8 i 1991-1996 88CP (65 KW) 1781cmc,

VW CADDY I (14) 1.6 1983-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW CADDY I (14) 1.8 1985-1992 95CP (70 KW) 1781cmc,

VW PASSAT limuzina (32B) 1.8 1986-1988 87CP (64 KW) 1781cmc,

VW PASSAT limuzina (32B) 1.6 1987-1988 69CP (51 KW) 1588cmc,

VW TRANSPORTER IV caroserie (70XA) 2.0 1990-2003 84CP (62 KW) 1968cmc,

VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,

VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.4 TD 1988-1992 92CP (68 KW) 2383cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 i Syncro KAT 1987-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,

VW LT 40-55 I caroserie (291-512) 2.4 D 1979-1992 75CP (55 KW) 2383cmc,

VW TRANSPORTER III caroserie 1.9 1984-1989 83CP (61 KW) 1913cmc,

VW TRANSPORTER III platou/sasiu 1.9 1984-1989 83CP (61 KW) 1913cmc,

VW SANTANA (32B) 1.6 1981-1984 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW PASSAT (32B) 1.3 1980-1986 60CP (44 KW) 1297cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3