ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode MESSMER 215337(1632835)
Cod: 215337
Producator: MESSMER
Coduri OE: 1632835, 9941712, 9942883, 9950118, 9950193, E5RD10304AA
pentru numar articol: 215337
Producator: MESSMER
Coduri OE: 1632835, 9941712, 9942883, 9950118, 9950193, E5RD10304AA
pentru numar articol: 215337
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
AUDI 100 (44, 44Q, C3) 1.9 1982-1984 100CP (74 KW) 1921cmc,
AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.2 1984-1986 115CP (85 KW) 2226cmc,
AUDI 200 (43) 2.1 5T 1979-1982 170CP (125 KW) 2144cmc,
AUDI 200 (44, 44Q) 2.1 Turbo 1983-1988 182CP (134 KW) 2144cmc,
AUDI COUPE (81, 85) 1.9 1980-1983 115CP (85 KW) 1921cmc,
AUDI QUATTRO (85) 2.1 Turbo 1980-1987 200CP (147 KW) 2144cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 2.0 quattro (85Q) 1983-1984 115CP (85 KW) 1994cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 1986-1992 70CP (51 KW) 1595cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 1986-1991 72CP (53 KW) 1595cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 KAT 1987-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW PASSAT (32B) 1.6 1980-1988 75CP (55 KW) 1588cmc,
VW PASSAT (32B) 2.0 1983-1988 115CP (85 KW) 1994cmc,
VW PASSAT (3A2, 35I) 1.6 1988-1991 72CP (53 KW) 1595cmc,
VW PASSAT (3A2, 35I) 1.8 1988-1992 112CP (82 KW) 1781cmc,
VW SANTANA (32B) 1.8 1983-1984 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW TRANSPORTER III caroserie 2.1 Syncro 1985-1992 95CP (70 KW) 2110cmc,
VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 1.8 1990-1992 67CP (49 KW) 1781cmc,
VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 2.0 1990-1997 115CP (85 KW) 1984cmc,
VW PASSAT Variant (32B) 1.8 Syncro 1986-1988 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW PASSAT Variant (32B) 2.2 Syncro 1985-1988 120CP (88 KW) 2226cmc,
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.6 1986-1990 72CP (53 KW) 1595cmc,
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8 1989-1993 98CP (72 KW) 1781cmc,
SEAT TOLEDO I (1L) 1.6 i 1991-1999 73CP (54 KW) 1595cmc,
SEAT TOLEDO I (1L) 1.8 i 1991-1996 88CP (65 KW) 1781cmc,
VW CADDY I (14) 1.6 1983-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW CADDY I (14) 1.8 1985-1992 95CP (70 KW) 1781cmc,
VW PASSAT limuzina (32B) 1.8 1986-1988 87CP (64 KW) 1781cmc,
VW PASSAT limuzina (32B) 1.6 1987-1988 69CP (51 KW) 1588cmc,
VW TRANSPORTER IV caroserie (70XA) 2.0 1990-2003 84CP (62 KW) 1968cmc,
VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,
VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.4 TD 1988-1992 92CP (68 KW) 2383cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 i Syncro KAT 1987-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,
VW LT 40-55 I caroserie (291-512) 2.4 D 1979-1992 75CP (55 KW) 2383cmc,
VW TRANSPORTER III caroserie 1.9 1984-1989 83CP (61 KW) 1913cmc,
VW TRANSPORTER III platou/sasiu 1.9 1984-1989 83CP (61 KW) 1913cmc,
VW SANTANA (32B) 1.6 1981-1984 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW PASSAT (32B) 1.3 1980-1986 60CP (44 KW) 1297cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.