ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Punte diode MESSMER 215312(68903359)
Cod: 215312
Producator: MESSMER
Coduri OE: 68903359
pentru numar articol: 215312
Producator: MESSMER
Coduri OE: 68903359
pentru numar articol: 215312
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 D 1980-1986 54CP (40 KW) 1588cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 TD 1981-1986 70CP (51 KW) 1588cmc,
VW GOLF I (17) 1.6 D 1980-1983 54CP (40 KW) 1588cmc,
VW GOLF I (17) 1.6 TD 1982-1983 70CP (51 KW) 1588cmc,
VW JETTA I (16) 1.6 D 1980-1984 54CP (40 KW) 1588cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 D 1983-1991 54CP (40 KW) 1588cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 TD 1983-1991 70CP (51 KW) 1588cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 D 1984-1991 54CP (40 KW) 1588cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 TD 1984-1991 70CP (51 KW) 1588cmc,
VW PASSAT (32B) 1.6 D 1980-1988 54CP (40 KW) 1588cmc,
VW PASSAT (32B) 1.6 TD 1982-1988 70CP (51 KW) 1588cmc,
VW TRANSPORTER III Bus 1.6 D 1981-1987 50CP (37 KW) 1588cmc,
VW TRANSPORTER III Bus 1.6 TD 1984-1992 70CP (51 KW) 1589cmc,
VW TRANSPORTER III platou/sasiu 1.6 TD 1984-1992 70CP (51 KW) 1589cmc,
VW PASSAT Variant (32B) 1.6 D 1980-1988 54CP (40 KW) 1588cmc,
VW PASSAT Variant (32B) 1.6 TD 1982-1988 70CP (51 KW) 1588cmc,
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8 1982-1989 112CP (82 KW) 1781cmc,
VW CADDY I (14) 1.6 1983-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW CADDY I (14) 1.6 D 1982-1992 55CP (40 KW) 1588cmc,
VW PASSAT limuzina (32B) 1.6 TD 1985-1988 70CP (51 KW) 1588cmc,
VW TRANSPORTER III caroserie 1.6 TD 1984-1992 69CP (51 KW) 1589cmc,
VW TRANSPORTER III caroserie 1.6 D 1981-1987 50CP (37 KW) 1588cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 D 1983-1991 50CP (37 KW) 1588cmc,
VW TRANSPORTER III platou/sasiu 1.6 D 1981-1987 50CP (37 KW) 1588cmc,
VW TRANSPORTER III platou/sasiu 1.6 TD 1985-1987 69CP (51 KW) 1588cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.