Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Punte diode MESSMER 215301


Cod: 215301
Producator: MESSMER
Coduri OE:
Înaltime [mm]: 120
pentru numar articol: 215301


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator : carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare . Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul . Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua . Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa . Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator . Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:

AUDI A4 (8D2, B5) 1.9 TDI 1995-2000 90CP (66 KW) 1896cmc,

VW CADDY II caroserie (9K9A) 1.9 SDI 1995-2004 64CP (47 KW) 1896cmc,

VW CADDY II caroserie (9K9A) 1.9 TDI 1996-2004 90CP (66 KW) 1896cmc,

VW GOLF IV (1J1) 1.6 1997-2004 100CP (74 KW) 1595cmc,

FORD GALAXY (WGR) 1.9 TDI 1997-2000 110CP (81 KW) 1896cmc,

VW SHARAN (7M8, 7M9, 7M6) 1.8 T 20V 1997-2010 150CP (110 KW) 1781cmc,

VW GOLF IV (1J1) 1.9 TDI 4motion 1998-2002 90CP (66 KW) 1896cmc,

VW BORA (1J2) 1.6 1998-2005 101CP (74 KW) 1595cmc,

VW BORA (1J2) 2.3 V5 1998-2000 150CP (110 KW) 2324cmc,

AUDI A3 (8L1) 1.8 T quattro 1996-2003 150CP (110 KW) 1781cmc,

AUDI A3 (8L1) 1.8 T 1998-2003 180CP (132 KW) 1781cmc,

VW GOLF IV (1J1) 2.0 1998-2004 115CP (85 KW) 1984cmc,

VW BORA (1J2) 1.9 TDI 1998-2002 115CP (85 KW) 1896cmc,

FORD GALAXY (WGR) 2.8 V6 2000-2006 204CP (150 KW) 2792cmc,

FORD GALAXY (WGR) 1.9 TDI 2000-2006 115CP (85 KW) 1896cmc,

AUDI A3 (8L1) 1.6 2000-2003 102CP (75 KW) 1595cmc,

VW NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 2000-2010 102CP (75 KW) 1595cmc,

VW GOLF IV (1J1) 1.6 2000-2005 102CP (75 KW) 1595cmc,

VW GOLF IV (1J1) 2.3 V5 2000-2005 170CP (125 KW) 2324cmc,

AUDI A3 (8L1) S3 quattro 2001-2003 224CP (165 KW) 1781cmc,

VW POLO (9N_) 1.9 SDI 2001-2009 64CP (47 KW) 1896cmc,

AUDI TT (8N3) 3.2 VR6 quattro 2003-2006 250CP (184 KW) 3189cmc,

VW MULTIVAN V (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) 2.0 2003-prezent 115CP (85 KW) 1984cmc,

VW MULTIVAN V (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) 1.9 TDI 2003-2009 105CP (77 KW) 1896cmc,

VW TRANSPORTER V platou/sasiu (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 1.9 TDI 2003-2009 85CP (63 KW) 1896cmc,

VW TRANSPORTER V caroserie (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 3.2 V6 2003-2004 231CP (170 KW) 3189cmc,

VW TRANSPORTER V Bus (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF) 1.9 TDI 2003-2009 85CP (63 KW) 1896cmc,

VW TRANSPORTER V Bus (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF) 2.0 2003-prezent 115CP (85 KW) 1984cmc,

AUDI TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro 2003-2006 250CP (184 KW) 3189cmc,

VW POLO (9N_) 1.9 TDI 2003-2009 130CP (96 KW) 1896cmc,

VW TRANSPORTER V platou/sasiu (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 3.2 V6 2003-2006 235CP (173 KW) 3189cmc,

AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.9 DUO 1998-2001 90CP (66 KW) 1896cmc,

VW CADDY II combi (9K9B) 1.9 SDI 1995-2004 64CP (47 KW) 1896cmc,

VW CADDY II combi (9K9B) 1.9 TDI 1996-2004 90CP (66 KW) 1896cmc,

VW NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.8 T 2001-2005 180CP (132 KW) 1781cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3