Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Grila radiator PRASCO PG0592001(7804J2)


 imagine 2
Cod: PG0592001
Producator: PRASCO
Coduri OE: 7804J2
Styling: cu acoperire
Partea de montare: fata
Culoare: negru
Greutate (în kg): 0,44

An fabricatie de la: 06/1999

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Grila radiator , cunoscuta si sub denumirea de calandru , sau grila fata , reprezinta un element decorativ al caroseriei automobilului , pozitionata frontal , intre faruri , imediat sub capota . In spatele grilei fata , datorita advectiei de aer , care se realizeaza , in compartimentul motor , este amplasat radiatorul de racire , situatie , din care , grila fata isi trage denumirea si de grila radiator . Trager-ul , sau panoul fata , este de asemenea un element al caroseriei unui autoturism , care ”tine” capota . Contine , incuietoarea capotei . reprezentand suport pentru radiatorul de racire si farurile autoturismului . Trager-ul este amplasat in spatele calandrului .
Pentru:

PEUGEOT 406 (8B) 1.6 1995-2004 88CP (65 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 406 (8B) 1.8 16V 1995-2000 110CP (81 KW) 1761cmc,

PEUGEOT 406 (8B) 2.0 16V 1995-2004 132CP (97 KW) 1998cmc,

PEUGEOT 406 (8B) 1.9 TD 1996-2004 90CP (66 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 406 (8B) 2.1 TD 12V 1996-2004 109CP (80 KW) 2088cmc,

PEUGEOT 406 (8B) 2.0 Turbo 1996-2004 147CP (108 KW) 1998cmc,

PEUGEOT 406 (8B) 1.9 TD 1996-2004 92CP (68 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 406 Break (8E/F) 1.9 D 1996-2004 75CP (55 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 406 Break (8E/F) 1.8 16V 1996-2000 110CP (81 KW) 1761cmc,

PEUGEOT 406 Break (8E/F) 1.9 TD 1996-2004 90CP (66 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.1 TD 12V 1996-2004 109CP (80 KW) 2088cmc,

PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 Turbo 1996-2004 147CP (108 KW) 1998cmc,

PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 16V 1996-2004 132CP (97 KW) 1998cmc,

PEUGEOT 406 Break (8E/F) 3.0 24V 1996-2004 190CP (140 KW) 2946cmc,

PEUGEOT 406 (8B) 3.0 24V 1996-2004 190CP (140 KW) 2946cmc,

PEUGEOT 406 (8B) 1.8 1997-2004 90CP (66 KW) 1761cmc,

PEUGEOT 406 Break (8E/F) 1.8 1997-2004 90CP (66 KW) 1761cmc,

PEUGEOT 406 (8B) 2.0 HDI 110 1998-2001 109CP (80 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 110 1999-2004 109CP (80 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 406 (8B) 2.0 HDI 90 1999-2004 90CP (66 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 HDI 90 1999-2004 90CP (66 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 406 (8B) 2.0 16V 1999-2000 135CP (99 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 16V 1999-2000 135CP (99 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 406 (8B) 3.0 V6 2000-2004 207CP (152 KW) 2946cmc,

PEUGEOT 406 Break (8E/F) 3.0 V6 2000-2004 207CP (152 KW) 2946cmc,

PEUGEOT 406 (8B) 2.2 2000-2004 158CP (116 KW) 2230cmc,

PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.2 2000-2004 158CP (116 KW) 2230cmc,

PEUGEOT 406 (8B) 1.8 16V 2000-2004 116CP (85 KW) 1749cmc,

PEUGEOT 406 Break (8E/F) 1.8 16V 2000-2004 116CP (85 KW) 1749cmc,

PEUGEOT 406 (8B) 2.0 16V 2000-2004 136CP (100 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 16V 2000-2004 136CP (100 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 406 (8B) 2.2 HDi 2000-2004 133CP (98 KW) 2179cmc,

PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.2 HDI 2000-2004 133CP (98 KW) 2179cmc,

PEUGEOT 406 (8B) 1.9 D 1996-2004 75CP (55 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 406 (8B) 2.0 16V HPi 2001-2004 140CP (103 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 16V HPi 2001-2004 140CP (103 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 406 (8B) 2.0 HDi 110 2001-2004 107CP (79 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 HDi 110 2001-2004 107CP (79 KW) 1997cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3