Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




simering, diferential MALÒ 940PRDF(7700852549)


Cod: 940PRDF
Producator: MALÒ
Coduri OE: 7700852549, 7701474122
Material: FPM (cauciuc fluor)
Diametru exterior [mm]: 52
Diametru interior [mm]: 30
Înaltime 1 [mm]: 11
Înaltime 2 [mm]: 7


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

RENAULT ESPACE II (J/S63_) 2.8 V6 (J638, J63J) 1991-1996 150CP (110 KW) 2849cmc,

RENAULT LAGUNA I (B56_, 556_) 3.0 (B56E/R, B565) 1993-2001 167CP (123 KW) 2963cmc,

RENAULT SAFRANE I (B54_) 2.1 dT (B546) 1993-1996 88CP (65 KW) 2068cmc,

RENAULT SAFRANE I (B54_) 2.2 (B541) 1992-1996 107CP (79 KW) 2165cmc,

RENAULT SAFRANE I (B54_) 2.2 (B543) 1992-1996 137CP (101 KW) 2165cmc,

RENAULT SAFRANE I (B54_) 2.5 dT (B548) 1992-1996 113CP (83 KW) 2500cmc,

RENAULT LAGUNA I (B56_, 556_) 2.2 dT (B569) 1996-2001 113CP (83 KW) 2188cmc,

RENAULT SAFRANE II (B54_) 2.2 dT (B54G) 1996-2000 113CP (83 KW) 2188cmc,

RENAULT ESPACE III (JE0_) 2.2 12V TD (JE0E, JE0H, JE0P) 1996-2000 113CP (83 KW) 2188cmc,

RENAULT SAFRANE I (B54_) 2.0 (B540) 1992-1996 105CP (77 KW) 1995cmc,

RENAULT SAFRANE II (B54_) 3.0 V6 (B54M) 1996-2000 167CP (123 KW) 2963cmc,

RENAULT SAFRANE I (B54_) 2.0 12V (B542, B54E) 1992-1996 132CP (97 KW) 1995cmc,

RENAULT ESPACE III (JE0_) 2.2 dCi (JE0K) 2000-2002 130CP (95 KW) 2188cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi (BG08, BG0G) 2001-prezent 120CP (88 KW) 1870cmc,

RENAULT MASTER II caroserie (FD) 2.2 dCI 90 2000-prezent 90CP (66 KW) 2188cmc,

RENAULT TRAFIC II caroserie (FL) 2.0 (FL0A) 2001-prezent 120CP (88 KW) 1998cmc,

RENAULT TRAFIC II caroserie (FL) 1.9 dCi 80 (FL0B) 2001-prezent 82CP (60 KW) 1870cmc,

RENAULT TRAFIC II caroserie (FL) 1.9 dCi 100 (FL0C) 2001-prezent 101CP (74 KW) 1870cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.2 dCi (BG0F) 2001-prezent 150CP (110 KW) 2188cmc,

RENAULT VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) 2002-prezent 163CP (120 KW) 1998cmc,

RENAULT VEL SATIS (BJ0_) 2.2 dCi (BJ0E, BJ0F) 2002-prezent 150CP (110 KW) 2188cmc,

RENAULT MASTER II caroserie (FD) 2.5 dCi 120 2001-prezent 115CP (84 KW) 2463cmc,

RENAULT ESPACE IV (JK0/1_) 2.0 Turbo (JK0A, JK0B, JK0N) 2002-prezent 163CP (120 KW) 1998cmc,

RENAULT ESPACE IV (JK0/1_) 2.2 dCi (JK0H) 2002-prezent 150CP (110 KW) 2188cmc,

RENAULT ESPACE IV (JK0/1_) 2.0 (JK09) 2002-prezent 136CP (100 KW) 1998cmc,

RENAULT ESPACE IV (JK0/1_) 1.9 dCi (JK0U, JK0G) 2002-prezent 120CP (88 KW) 1870cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG0Z, BG1L, BG1M) 2003-prezent 163CP (120 KW) 1998cmc,

RENAULT TRAFIC II caroserie (FL) 2.5 dCi 135 (FL0D) 2003-prezent 135CP (99 KW) 2464cmc,

RENAULT AVANTIME (DE0_) 2.2 dCi (DE01) 2002-2003 150CP (110 KW) 2188cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3