ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
simering, diferential MALÒ 1192RDTF(8200183825)
Cod: 1192RDTF
Producator: MALÒ
Coduri OE: 8200183825, 8200621239
Diametru exterior 1 [mm]: 55
Diametru interior [mm]: 33
Înaltime 1 [mm]: 8,5
Înaltime 2 [mm]: 13,5
Producator: MALÒ
Coduri OE: 8200183825, 8200621239
Diametru exterior 1 [mm]: 55
Diametru interior [mm]: 33
Înaltime 1 [mm]: 8,5
Înaltime 2 [mm]: 13,5
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei .
In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite .
La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate .
In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite .
Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate .
Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv .
Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici .
Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior .
Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc .
Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant .
Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata .
Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor .
Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0.
Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.6 16V (BG0A, BG0L) 2001-prezent 107CP (79 KW) 1598cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.8 16V (BG0B, BG0C, BG0J, BG0M, BG0V) 2001-prezent 121CP (89 KW) 1783cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 3.0 V6 24V (BG01, BG02, BG0D, BG0Y) 2001-prezent 207CP (152 KW) 2946cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi (BG08, BG0G) 2001-prezent 120CP (88 KW) 1870cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V IDE (BG0N) 2001-prezent 140CP (103 KW) 1998cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCI (BG0E) 2001-prezent 105CP (77 KW) 1870cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.2 dCi (BG0F) 2001-prezent 150CP (110 KW) 2188cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.8 16V (BG0B, BG0M) 2001-prezent 120CP (88 KW) 1783cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.8 16V (BG06, BG0J, BG0M) 2001-prezent 116CP (85 KW) 1783cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi (BG0R) 2001-prezent 100CP (74 KW) 1870cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V (BG00, BG0K, BG0P, BG0W) 2002-prezent 135CP (99 KW) 1998cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG0Z, BG1L, BG1M) 2003-prezent 163CP (120 KW) 1998cmc,
RENAULT GRAND SC 1.6 2004-prezent 113CP (83 KW) 1598cmc,
RENAULT GRAND SC 2.0 2004-prezent 135CP (99 KW) 1998cmc,
RENAULT GRAND SC 1.5 dCi (JM02, JM13) 2004-prezent 101CP (74 KW) 1461cmc,
RENAULT GRAND SC 1.9 dCi (JM0G, JM12, JM1G, JM2C) 2004-prezent 120CP (88 KW) 1870cmc,
RENAULT GRAND SC 2.0 2004-prezent 163CP (120 KW) 1998cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi (BG05) 2004-prezent 92CP (68 KW) 1870cmc,
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G) 2004-prezent 68CP (50 KW) 1461cmc,
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0F, JP0F) 2004-prezent 86CP (63 KW) 1461cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V (BG03, BG0T, BG0Z) 2005-prezent 170CP (125 KW) 1998cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V 2005-prezent 204CP (150 KW) 1998cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi (BG1A, BG1W) 2005-prezent 110CP (81 KW) 1870cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi (BG1A, BG1V) 2005-prezent 130CP (96 KW) 1870cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.2 dCi 2005-prezent 140CP (102 KW) 2188cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.6 16V (BG1G, BG1H) 2005-prezent 112CP (82 KW) 1598cmc,
RENAULT GRAND SC 1.9 dCi (JM15) 2005-prezent 110CP (81 KW) 1870cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 dCi (BG1T) 2005-prezent 150CP (110 KW) 1995cmc,
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (BR02, BR0J, BR11, CR02, CR0J, CR11) 2005-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.6 16V (BR09, BR0T, CR09, CR0T) 2005-prezent 88CP (65 KW) 1598cmc,
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.4 16V 2005-prezent 98CP (72 KW) 1390cmc,
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (C/BR0G, C/BR1G) 2005-prezent 68CP (50 KW) 1461cmc,
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V 2005-prezent 78CP (58 KW) 1149cmc,
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (BR0R, BR1D, BR1L, CR0R) 2005-prezent 65CP (48 KW) 1149cmc,
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.6 16V (BR05, BR0B, BR0Y, BR15, BR1J, BR1M, BR1Y, CR0B...) 2005-prezent 112CP (82 KW) 1598cmc,
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR17, CR17) 2005-prezent 86CP (63 KW) 1461cmc,
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR0H, CR0H) 2005-prezent 106CP (78 KW) 1461cmc,
RENAULT GRAND SC 1.9 dCi (JM14) 2005-prezent 131CP (96 KW) 1870cmc,
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 2.0 16V (BR0C, BR0K, CR0C, CR0K) 2006-prezent 139CP (102 KW) 1997cmc,
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 2.0 16V Sport 2006-prezent 197CP (145 KW) 1998cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 dCi (BG14, BG1S) 2006-prezent 173CP (127 KW) 1995cmc,
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) 2005-prezent 103CP (76 KW) 1461cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.2 dCi (BG09) 2004-2005 116CP (85 KW) 2188cmc,
RENAULT GRAND SC 2.0 dCi (JM1K) 2005-prezent 150CP (110 KW) 1995cmc,
RENAULT GRAND SC 1.5 dCi (JM1E) 2005-prezent 106CP (78 KW) 1461cmc,
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (BR0P, CR0P) 2007-prezent 101CP (74 KW) 1149cmc,
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (JP02) 2007-prezent 103CP (76 KW) 1461cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi 2001-prezent 107CP (79 KW) 1870cmc,
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi 2005-prezent 64CP (47 KW) 1461cmc,
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0E, JP0E) 2004-prezent 65CP (48 KW) 1461cmc,
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V Hi-Flex (BR1U, CR1U) 2008-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.6 16V GT (BR10, CR10) 2009-prezent 128CP (94 KW) 1598cmc,
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 2.0 16V Sport 2008-prezent 200CP (148 KW) 1998cmc,
RENAULT GRAND SC 1.4 16V (JZ0F) 2009-prezent 131CP (96 KW) 1397cmc,
RENAULT GRAND SC 1.6 16V (JZ0U) 2009-prezent 109CP (81 KW) 1598cmc,
RENAULT GRAND SC 2.0 16V (JZ0G) 2009-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,
RENAULT GRAND SC 1.5 dCi 2009-prezent 106CP (78 KW) 1461cmc,
RENAULT GRAND SC 1.9 dCi 2009-prezent 131CP (96 KW) 1870cmc,
RENAULT GRAND SC 2.0 dCi (JZ0Y) 2009-prezent 150CP (110 KW) 1995cmc,
RENAULT GRAND SC 2.0 dCi (JZ0L) 2009-prezent 160CP (118 KW) 1995cmc,
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0D, JP0D) 2004-prezent 82CP (60 KW) 1461cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.8 16V (BG04, BG0B, BG0C, BG0V) 2001-prezent 117CP (86 KW) 1783cmc,
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi 2010-prezent 75CP (55 KW) 1461cmc,
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi 2010-prezent 88CP (65 KW) 1461cmc,
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi 2005-prezent 65CP (48 KW) 1461cmc,
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi 2007-prezent 82CP (60 KW) 1461cmc,
RENAULT GRAND SC 1.6 2006-prezent 105CP (77 KW) 1598cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.