Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




simering, diferential MALÒ 1191PIAC(8200110847) pentru TOYOTA HIACE III caroserie (YH7_, LH6_, LH7_, LH5_, YH5_, YH6_) 2.4


Cod: 1191PIAC
Producator: MALÒ
Coduri OE: 8200110847
Diametru exterior 1 [mm]: 55
Diametru interior [mm]: 40
Înaltime 1 [mm]: 8
Înaltime 2 [mm]: 13


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.6 16V (BG0A, BG0L) 2001-prezent 107CP (79 KW) 1598cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.8 16V (BG0B, BG0C, BG0J, BG0M, BG0V) 2001-prezent 121CP (89 KW) 1783cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 3.0 V6 24V (BG01, BG02, BG0D, BG0Y) 2001-prezent 207CP (152 KW) 2946cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi (BG08, BG0G) 2001-prezent 120CP (88 KW) 1870cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V IDE (BG0N) 2001-prezent 140CP (103 KW) 1998cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCI (BG0E) 2001-prezent 105CP (77 KW) 1870cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.2 dCi (BG0F) 2001-prezent 150CP (110 KW) 2188cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.8 16V (BG0B, BG0M) 2001-prezent 120CP (88 KW) 1783cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.8 16V (BG06, BG0J, BG0M) 2001-prezent 116CP (85 KW) 1783cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi (BG0R) 2001-prezent 100CP (74 KW) 1870cmc,

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.4 16V (BM0B, CM0B) 2002-2008 98CP (72 KW) 1390cmc,

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.6 16V (BM0C, CM0C) 2002-2008 113CP (83 KW) 1598cmc,

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 2.0 16V (BM0U, CM0U) 2002-2008 135CP (99 KW) 1998cmc,

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.5 dCi (BM0F, CM0F) 2002-2008 82CP (60 KW) 1461cmc,

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.9 dCi (BM0G, CM0G) 2002-2008 120CP (88 KW) 1870cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V (BG00, BG0K, BG0P, BG0W) 2002-prezent 135CP (99 KW) 1998cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG0Z, BG1L, BG1M) 2003-prezent 163CP (120 KW) 1998cmc,

RENAULT SC 1.5 dCi (JM0F) 2003-prezent 82CP (60 KW) 1461cmc,

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.5 dCi 2003-2006 101CP (74 KW) 1461cmc,

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.4 16V 2003-2008 82CP (60 KW) 1390cmc,

RENAULT SC 1.5 dCi (JM02, JM13) 2003-prezent 101CP (74 KW) 1461cmc,

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 2.0 Renault Sport 2004-2009 224CP (165 KW) 1998cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi (BG05) 2004-prezent 92CP (68 KW) 1870cmc,

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.9 dCi 2004-2006 92CP (68 KW) 1870cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (JP0C, JP0K, FP0C, FP0K, FP0P, JP0P, JP0T) 2004-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.6 (JP0L, JP0V) 2004-prezent 88CP (65 KW) 1598cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.6 (JP03, JP0B, JP0U, JP0Y, JP1G) 2004-prezent 112CP (82 KW) 1598cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G) 2004-prezent 68CP (50 KW) 1461cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0F, JP0F) 2004-prezent 86CP (63 KW) 1461cmc,

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 2.0 16V Turbo 2004-2008 163CP (120 KW) 1998cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.4 (JP01, JP0J) 2004-prezent 98CP (72 KW) 1390cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V (BG03, BG0T, BG0Z) 2005-prezent 170CP (125 KW) 1998cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V 2005-prezent 204CP (150 KW) 1998cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi (BG1A, BG1W) 2005-prezent 110CP (81 KW) 1870cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (JP0G, JP0H) 2005-prezent 106CP (78 KW) 1461cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi (BG1A, BG1V) 2005-prezent 130CP (96 KW) 1870cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.2 dCi 2005-prezent 140CP (102 KW) 2188cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P) 2005-prezent 65CP (48 KW) 1149cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.6 16V (BG1G, BG1H) 2005-prezent 112CP (82 KW) 1598cmc,

RENAULT SC 1.5 dCi (JM1F) 2005-prezent 86CP (63 KW) 1461cmc,

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.5 dCi 2005-2008 86CP (63 KW) 1461cmc,

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.9 dCi 2005-2009 131CP (96 KW) 1870cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 dCi (BG1T) 2005-prezent 150CP (110 KW) 1995cmc,

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (BR02, BR0J, BR11, CR02, CR0J, CR11) 2005-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.6 16V (BR09, BR0T, CR09, CR0T) 2005-prezent 88CP (65 KW) 1598cmc,

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.4 16V 2005-prezent 98CP (72 KW) 1390cmc,

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (C/BR0G, C/BR1G) 2005-prezent 68CP (50 KW) 1461cmc,

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V 2005-prezent 78CP (58 KW) 1149cmc,

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (BR0R, BR1D, BR1L, CR0R) 2005-prezent 65CP (48 KW) 1149cmc,

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.6 16V (BR05, BR0B, BR0Y, BR15, BR1J, BR1M, BR1Y, CR0B...) 2005-prezent 112CP (82 KW) 1598cmc,

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR17, CR17) 2005-prezent 86CP (63 KW) 1461cmc,

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR0H, CR0H) 2005-prezent 106CP (78 KW) 1461cmc,

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.5 dCi 2005-2008 106CP (78 KW) 1461cmc,

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.9 dCi 2005-2008 110CP (81 KW) 1870cmc,

RENAULT SC 1.5 dCi (JM1E) 2005-prezent 106CP (78 KW) 1461cmc,

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 2.0 16V (BR0C, BR0K, CR0C, CR0K) 2006-prezent 139CP (102 KW) 1997cmc,

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 2.0 dCi (BM1K, CM1K) 2005-2008 150CP (110 KW) 1995cmc,

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 2.0 16V Sport 2006-prezent 197CP (145 KW) 1998cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 dCi (BG14, BG1S) 2006-prezent 173CP (127 KW) 1995cmc,

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR1C, CR1C) 2005-prezent 103CP (76 KW) 1461cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.2 dCi (BG09) 2004-2005 116CP (85 KW) 2188cmc,

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.5 dCi 2007-2008 103CP (76 KW) 1461cmc,

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V (BR0P, CR0P) 2007-prezent 101CP (74 KW) 1149cmc,

RENAULT SC 1.5 dCi (JM16) 2007-prezent 103CP (76 KW) 1461cmc,

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 2.0 dCi 2007-2008 173CP (127 KW) 1995cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (JP02) 2007-prezent 103CP (76 KW) 1461cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 16V (JP0W) 2007-prezent 101CP (74 KW) 1149cmc,

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.6 16V 2006-2008 112CP (82 KW) 1598cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi 2001-prezent 107CP (79 KW) 1870cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (JP0S) 2004-prezent 78CP (58 KW) 1149cmc,

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi 2005-prezent 64CP (47 KW) 1461cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0E, JP0E) 2004-prezent 65CP (48 KW) 1461cmc,

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 2.0 2006-2008 230CP (169 KW) 1998cmc,

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.6 Flex-Fuel 2007-2008 105CP (77 KW) 1598cmc,

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.2 16V Hi-Flex (BR1U, CR1U) 2008-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 16V Hi-Flex 2008-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.6 16V GT (BR10, CR10) 2009-prezent 128CP (94 KW) 1598cmc,

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 2.0 16V Sport 2008-prezent 200CP (148 KW) 1998cmc,

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.9 dCi 2002-2005 90CP (66 KW) 1870cmc,

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.9 dCi 2002-2008 115CP (85 KW) 1870cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0D, JP0D) 2004-prezent 82CP (60 KW) 1461cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.8 16V (BG04, BG0B, BG0C, BG0V) 2001-prezent 117CP (86 KW) 1783cmc,

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi 2010-prezent 75CP (55 KW) 1461cmc,

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi 2010-prezent 88CP (65 KW) 1461cmc,

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi 2005-prezent 65CP (48 KW) 1461cmc,

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi 2007-prezent 82CP (60 KW) 1461cmc,

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.6 2005-2008 105CP (77 KW) 1598cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3