Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




simering, diferential MALÒ 11740PIAC(014409399D)


Cod: 11740PIAC
Producator: MALÒ
Coduri OE: 014409399D
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Diametru exterior [mm]: 52
Diametru interior [mm]: 40
Înaltime [mm]: 9


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.3 1978-1981 55CP (40 KW) 1272cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.3 1978-1986 60CP (44 KW) 1297cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 1986 73CP (54 KW) 1595cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 1978-1986 75CP (55 KW) 1595cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 1978-1983 85CP (63 KW) 1588cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 GLE 1978-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 1986 88CP (65 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 1983-1986 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 GTE 1984-1986 112CP (82 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 D 1980-1986 54CP (40 KW) 1588cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 TD 1981-1986 70CP (51 KW) 1588cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 CC quattro (85Q) 1984-1986 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 GTE quattro (85Q) 1984-1986 112CP (82 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.6 1986-1991 75CP (55 KW) 1595cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 1986-1990 75CP (55 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 S 1986-1990 88CP (65 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 S 1986-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 E 1986-1991 112CP (82 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 1986-1988 113CP (83 KW) 1847cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 2.0 E 1988-1990 113CP (83 KW) 1984cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.6 D 1987-1989 54CP (40 KW) 1588cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.6 TD 1986-1991 80CP (59 KW) 1588cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.9 D 1989-1991 68CP (50 KW) 1896cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.6 1987-1991 70CP (51 KW) 1595cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 2.0 E 16V 1990-1991 137CP (101 KW) 1984cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 S quattro 1986-1990 88CP (65 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 S quattro 1986-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 quattro 1986-1990 113CP (83 KW) 1847cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 2.0 E quattro 1988-1990 113CP (83 KW) 1984cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 2.0 quattro 1990-1991 115CP (85 KW) 1984cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 2.0 E 16V quattro 1990-1991 137CP (101 KW) 1984cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 1.9 TD 1991-1994 75CP (55 KW) 1896cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 1.9 TDI 1991-1994 90CP (66 KW) 1896cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 1.6 1991-1994 71CP (52 KW) 1595cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 1.6 E 1993-1994 101CP (74 KW) 1595cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 2.0 1991-1994 90CP (66 KW) 1984cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 2.0 E 1991-1994 115CP (85 KW) 1984cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 2.0 E 16V 1992-1994 140CP (103 KW) 1984cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 2.3 E 1991-1994 133CP (98 KW) 2309cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 2.6 1992-1994 150CP (110 KW) 2598cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 2.8 1991-1994 174CP (128 KW) 2771cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 2.0 E 16V quattro 1992-1994 140CP (103 KW) 1984cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 2.0 E quattro 1991-1994 115CP (85 KW) 1984cmc,

AUDI 80 (8C, B4) S2 quattro 1993-1994 230CP (169 KW) 2226cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 2.3 E quattro 1991-1994 133CP (98 KW) 2309cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 2.6 quattro 1992-1994 150CP (110 KW) 2598cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 2.8 quattro 1991-1994 174CP (128 KW) 2771cmc,

AUDI 90 (81, 85, B2) 2.0 1984-1987 115CP (85 KW) 1994cmc,

AUDI 90 (81, 85, B2) 2.2 1985-1987 115CP (85 KW) 2226cmc,

AUDI 90 (81, 85, B2) 2.2 1984-1987 136CP (100 KW) 2226cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 2.0 quattro (85Q) 1983-1984 115CP (85 KW) 1994cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 2.2 quattro (85Q) 1982-1984 136CP (100 KW) 2144cmc,

AUDI 90 (81, 85, B2) 2.2 E quattro 1984-1987 136CP (100 KW) 2226cmc,

AUDI 90 (89, 89Q, 8A, B3) 2.0 1988-1991 115CP (85 KW) 1994cmc,

AUDI 90 (89, 89Q, 8A, B3) 2.3 E 1987-1991 136CP (100 KW) 2309cmc,

AUDI 90 (89, 89Q, 8A, B3) 2.3 E 1987-1991 133CP (98 KW) 2309cmc,

AUDI 90 (89, 89Q, 8A, B3) 2.3 E 20V 1990-1991 167CP (123 KW) 2309cmc,

AUDI 90 (89, 89Q, 8A, B3) 2.3 E quattro 1987-1991 136CP (100 KW) 2309cmc,

AUDI 90 (89, 89Q, 8A, B3) 2.3 E 20V quattro 1988-1991 170CP (125 KW) 2309cmc,

AUDI 90 (89, 89Q, 8A, B3) 2.3 E quattro 1987-1991 133CP (98 KW) 2309cmc,

AUDI 90 (89, 89Q, 8A, B3) 2.3 E 20V quattro 1990-1991 167CP (123 KW) 2309cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 2.0 1990-1991 112CP (82 KW) 1984cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 E quattro 1986-1991 112CP (82 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 GTE quattro (85Q) 1985-1986 110CP (81 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 2.0 quattro 1988-1990 112CP (82 KW) 1984cmc,

AUDI 90 (89, 89Q, 8A, B3) 2.2 E 1987-1991 136CP (100 KW) 2226cmc,

AUDI 90 (81, 85, B2) 2.2 E quattro 1985-1987 120CP (88 KW) 2226cmc,

AUDI 90 (89, 89Q, 8A, B3) 2.2 E quattro 1987-1991 136CP (100 KW) 2226cmc,

AUDI 90 (89, 89Q, 8A, B3) 2.3 E 20V 1988-1991 170CP (125 KW) 2309cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.9 CD-5S 1981-1983 115CP (85 KW) 1921cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 1983-1986 93CP (68 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 GTE 1985-1986 110CP (81 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 CC quattro (85Q) 1985-1986 93CP (68 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 2.2 1980-1983 115CP (85 KW) 2144cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 2.0 1983-1984 115CP (85 KW) 1994cmc,

AUDI 90 (81, 85, B2) 1.6 TD 1985-1987 70CP (51 KW) 1588cmc,

AUDI 90 (89, 89Q, 8A, B3) 1.6 TD 1987-1991 80CP (59 KW) 1588cmc,

AUDI 90 (89, 89Q, 8A, B3) 2.0 20 V 1989-1991 160CP (118 KW) 1994cmc,

AUDI 90 (89, 89Q, 8A, B3) 2.0 20 V quattro 1988-1991 160CP (118 KW) 1994cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 1978-1981 70CP (51 KW) 1588cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.4 1986-1988 65CP (48 KW) 1400cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 2.2 quattro 1982-1984 131CP (96 KW) 2144cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 1978-1986 75CP (55 KW) 1588cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.6 1990-1991 102CP (75 KW) 1595cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.3 1978-1981 60CP (44 KW) 1272cmc,

AUDI 90 (89, 89Q, 8A, B3) 2.0 quattro 1989-1990 137CP (101 KW) 1984cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 2.3 quattro 1987-1989 133CP (98 KW) 2309cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3