Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




simering, diferential MALÒ 11727(1613315)


Cod: 11727
Producator: MALÒ
Coduri OE: 1613315, 1637281, 6068982
Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
Partea de montare: puntea spate
Partea de montare: punte fata
Diametru exterior [mm]: 65
Diametru interior [mm]: 50
Înaltime 1 [mm]: 14
Înaltime 2 [mm]: 10


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

FORD FIESTA II (FBD) 1.1 (FBD) 1986-1989 49CP (36 KW) 1117cmc,

FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 1985-1990 50CP (37 KW) 1117cmc,

FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.3 1986-1990 60CP (44 KW) 1297cmc,

FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 1986-1990 73CP (54 KW) 1392cmc,

FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 1986-1990 75CP (55 KW) 1392cmc,

FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 i 1986-1990 90CP (66 KW) 1598cmc,

FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 XR3i 1986-1989 105CP (77 KW) 1597cmc,

FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 Turbo RS 1986-1990 132CP (97 KW) 1597cmc,

FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 D 1986-1989 54CP (40 KW) 1608cmc,

FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 i 1989-1990 102CP (75 KW) 1597cmc,

FORD ORION II (AFF) 1.4 KAT 1987-1990 73CP (54 KW) 1392cmc,

FORD ORION II (AFF) 1.4 1985-1990 75CP (55 KW) 1392cmc,

FORD ORION II (AFF) 1.6 i KAT 1986-1990 90CP (66 KW) 1597cmc,

FORD ORION II (AFF) 1.6 D 1985-1989 54CP (40 KW) 1608cmc,

FORD ORION II (AFF) 1.8 D 1989-1990 60CP (44 KW) 1753cmc,

FORD SIERRA hatchback 1.6 1987-1993 75CP (55 KW) 1597cmc,

FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.6 1987-1993 75CP (55 KW) 1597cmc,

FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.8 1988-1993 87CP (64 KW) 1769cmc,

FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.8 1987-1989 80CP (59 KW) 1796cmc,

FORD SIERRA hatchback 1.8 1987-1988 80CP (59 KW) 1796cmc,

FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.8 1987-1988 90CP (66 KW) 1796cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.0 1987-1993 105CP (77 KW) 1993cmc,

FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.0 1987-1993 105CP (77 KW) 1993cmc,

FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.8 TD 1988-1993 75CP (55 KW) 1753cmc,

FORD SIERRA hatchback 1.8 TD 1988-1993 75CP (55 KW) 1753cmc,

FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.3 D 1987-1989 67CP (49 KW) 2304cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.3 D 1987-1989 67CP (49 KW) 2304cmc,

FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.6 i 1989-1993 80CP (59 KW) 1597cmc,

FORD SIERRA hatchback 1.6 i 1989-1993 80CP (59 KW) 1598cmc,

FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.6 1988-1993 72CP (53 KW) 1597cmc,

FORD SIERRA hatchback 1.6 1988-1993 72CP (53 KW) 1597cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.0 i KAT 1987-1993 100CP (74 KW) 1993cmc,

FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.0 i KAT 1987-1993 100CP (74 KW) 1993cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.0 i 1987-1993 115CP (85 KW) 1993cmc,

FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.0 i 1987-1993 115CP (85 KW) 1993cmc,

FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.0 i 1990-1993 120CP (88 KW) 1998cmc,

FORD FIESTA II (FBD) 1.0 (FBD) 1983-1989 45CP (33 KW) 957cmc,

FORD FIESTA II (FBD) 1.1 (FBD) 1983-1989 50CP (37 KW) 1117cmc,

FORD FIESTA II (FBD) 1.3 (FBD) 1983-1987 69CP (51 KW) 1296cmc,

FORD FIESTA II (FBD) 1.4 (FBD) 1986-1989 71CP (52 KW) 1392cmc,

FORD FIESTA II (FBD) 1.4 (FBD) 1987-1989 73CP (54 KW) 1392cmc,

FORD FIESTA II (FBD) 1.4 (FBD) 1985-1989 75CP (55 KW) 1392cmc,

FORD FIESTA II (FBD) 1.6 XR2 (FBD) 1984-1989 95CP (70 KW) 1597cmc,

FORD FIESTA II (FBD) 1.6 D (FBD) 1984-1989 54CP (40 KW) 1608cmc,

FORD ESCORT V (GAL) 1.3 1990-1992 60CP (44 KW) 1299cmc,

FORD ESCORT V (GAL) 1.4 1990-1992 71CP (52 KW) 1392cmc,

FORD ESCORT V (GAL) 1.6 1990-1992 105CP (77 KW) 1598cmc,

FORD ESCORT VI (GAL) 1.6 i 16V 1992-1995 90CP (66 KW) 1597cmc,

FORD SIERRA hatchback 1.6 1982-1986 75CP (55 KW) 1593cmc,

FORD SIERRA hatchback 1.8 1984-1986 90CP (66 KW) 1796cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.0 1985-1986 100CP (74 KW) 1993cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.0 1982-1986 105CP (77 KW) 1993cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.0 i 1985-1986 115CP (85 KW) 1993cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.0 1982-1984 90CP (66 KW) 1999cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.3 1982-1986 114CP (84 KW) 2294cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.8 XR4i 1982-1986 150CP (110 KW) 2792cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.3 D 1982-1986 67CP (49 KW) 2304cmc,

FORD FIESTA II (FBD) 1.6 XR2 (FBD) 1984-1989 97CP (71 KW) 1597cmc,

FORD ESCORT VI (GAL) 1.6 i 16V 1994-1995 88CP (65 KW) 1597cmc,

FORD ORION II (AFF) 1.6 i 1986-1990 105CP (77 KW) 1597cmc,

FORD ESCORT VII (GAL, AAL, ABL) 1.8 16V 1995-1998 115CP (85 KW) 1796cmc,

FORD ESCORT VII (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D 1995-1998 70CP (51 KW) 1753cmc,

FORD ESCORT VII (GAL, AAL, ABL) 1.4 1995-1998 75CP (55 KW) 1392cmc,

FORD ESCORT VII (GAL, AAL, ABL) 1.6 16V 1995-1998 90CP (66 KW) 1597cmc,

FORD ESCORT VII (GAL, AAL, ABL) 1.8 TD 1995-1998 90CP (66 KW) 1753cmc,

FORD ESCORT VII (GAL, AAL, ABL) 1.3 1995-1998 60CP (44 KW) 1299cmc,

FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 1989-1990 88CP (65 KW) 1598cmc,

FORD ESCORT V (GAL) 1.6 1990-1992 90CP (66 KW) 1598cmc,

FORD ORION II (AFF) 1.3 1985-1990 60CP (44 KW) 1297cmc,

FORD ORION II (AFF) 1.4 1986-1990 73CP (54 KW) 1392cmc,

FORD ORION II (AFF) 1.6 1985-1990 90CP (66 KW) 1597cmc,

FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 1986-1988 79CP (58 KW) 1597cmc,

FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 1985-1990 70CP (51 KW) 1392cmc,

FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.0 i 1987-1989 100CP (74 KW) 1993cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.0 i 1987-1993 100CP (74 KW) 1993cmc,

FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.0 i DOHC 1991-1993 115CP (85 KW) 1998cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.8 XR4i 1982-1986 143CP (105 KW) 2792cmc,

FORD ESCORT III (GAA) 1.6 i (GAA) 1985 90CP (66 KW) 1597cmc,

FORD ORION II (AFF) 1.6 i 1989-1990 102CP (75 KW) 1597cmc,

FORD SIERRA hatchback 1.3 1982-1986 60CP (44 KW) 1294cmc,

FORD ESCORT VI (GAL) 1.8 i 16V 1992-1995 105CP (77 KW) 1796cmc,

FORD ESCORT VII (GAL, AAL, ABL) 1.8 16V 1995 105CP (77 KW) 1796cmc,

FORD ESCORT VII (GAL, AAL, ABL) 1.6 i 16V 1995 88CP (65 KW) 1597cmc,

FORD ESCORT VII (GAL, AAL, ABL) 1.8 D 1995-1996 60CP (44 KW) 1753cmc,

FORD P 100 II 1.8 TD 1987-1992 75CP (55 KW) 1753cmc,

FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.0 i 1990-1993 125CP (92 KW) 1998cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.8 XR4i 1982-1986 146CP (107 KW) 2792cmc,

FORD ESCORT VI (GAL) 1.8 16V XR3i 1992-1995 130CP (96 KW) 1796cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3