ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
simering, diferential MALÒ 11727(1613315)
Cod: 11727
Producator: MALÒ
Coduri OE: 1613315, 1637281, 6068982
Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
Partea de montare: puntea spate
Partea de montare: punte fata
Diametru exterior [mm]: 65
Diametru interior [mm]: 50
Înaltime 1 [mm]: 14
Înaltime 2 [mm]: 10
Producator: MALÒ
Coduri OE: 1613315, 1637281, 6068982
Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
Partea de montare: puntea spate
Partea de montare: punte fata
Diametru exterior [mm]: 65
Diametru interior [mm]: 50
Înaltime 1 [mm]: 14
Înaltime 2 [mm]: 10
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei .
In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite .
La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate .
In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite .
Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate .
Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv .
Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici .
Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior .
Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc .
Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant .
Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata .
Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor .
Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0.
Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:
FORD FIESTA II (FBD) 1.1 (FBD) 1986-1989 49CP (36 KW) 1117cmc,
FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.1 1985-1990 50CP (37 KW) 1117cmc,
FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.3 1986-1990 60CP (44 KW) 1297cmc,
FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 1986-1990 73CP (54 KW) 1392cmc,
FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 1986-1990 75CP (55 KW) 1392cmc,
FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 i 1986-1990 90CP (66 KW) 1598cmc,
FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 XR3i 1986-1989 105CP (77 KW) 1597cmc,
FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 Turbo RS 1986-1990 132CP (97 KW) 1597cmc,
FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 D 1986-1989 54CP (40 KW) 1608cmc,
FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 i 1989-1990 102CP (75 KW) 1597cmc,
FORD ORION II (AFF) 1.4 KAT 1987-1990 73CP (54 KW) 1392cmc,
FORD ORION II (AFF) 1.4 1985-1990 75CP (55 KW) 1392cmc,
FORD ORION II (AFF) 1.6 i KAT 1986-1990 90CP (66 KW) 1597cmc,
FORD ORION II (AFF) 1.6 D 1985-1989 54CP (40 KW) 1608cmc,
FORD ORION II (AFF) 1.8 D 1989-1990 60CP (44 KW) 1753cmc,
FORD SIERRA hatchback 1.6 1987-1993 75CP (55 KW) 1597cmc,
FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.6 1987-1993 75CP (55 KW) 1597cmc,
FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.8 1988-1993 87CP (64 KW) 1769cmc,
FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.8 1987-1989 80CP (59 KW) 1796cmc,
FORD SIERRA hatchback 1.8 1987-1988 80CP (59 KW) 1796cmc,
FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.8 1987-1988 90CP (66 KW) 1796cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.0 1987-1993 105CP (77 KW) 1993cmc,
FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.0 1987-1993 105CP (77 KW) 1993cmc,
FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.8 TD 1988-1993 75CP (55 KW) 1753cmc,
FORD SIERRA hatchback 1.8 TD 1988-1993 75CP (55 KW) 1753cmc,
FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.3 D 1987-1989 67CP (49 KW) 2304cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.3 D 1987-1989 67CP (49 KW) 2304cmc,
FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.6 i 1989-1993 80CP (59 KW) 1597cmc,
FORD SIERRA hatchback 1.6 i 1989-1993 80CP (59 KW) 1598cmc,
FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.6 1988-1993 72CP (53 KW) 1597cmc,
FORD SIERRA hatchback 1.6 1988-1993 72CP (53 KW) 1597cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.0 i KAT 1987-1993 100CP (74 KW) 1993cmc,
FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.0 i KAT 1987-1993 100CP (74 KW) 1993cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.0 i 1987-1993 115CP (85 KW) 1993cmc,
FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.0 i 1987-1993 115CP (85 KW) 1993cmc,
FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.0 i 1990-1993 120CP (88 KW) 1998cmc,
FORD FIESTA II (FBD) 1.0 (FBD) 1983-1989 45CP (33 KW) 957cmc,
FORD FIESTA II (FBD) 1.1 (FBD) 1983-1989 50CP (37 KW) 1117cmc,
FORD FIESTA II (FBD) 1.3 (FBD) 1983-1987 69CP (51 KW) 1296cmc,
FORD FIESTA II (FBD) 1.4 (FBD) 1986-1989 71CP (52 KW) 1392cmc,
FORD FIESTA II (FBD) 1.4 (FBD) 1987-1989 73CP (54 KW) 1392cmc,
FORD FIESTA II (FBD) 1.4 (FBD) 1985-1989 75CP (55 KW) 1392cmc,
FORD FIESTA II (FBD) 1.6 XR2 (FBD) 1984-1989 95CP (70 KW) 1597cmc,
FORD FIESTA II (FBD) 1.6 D (FBD) 1984-1989 54CP (40 KW) 1608cmc,
FORD ESCORT V (GAL) 1.3 1990-1992 60CP (44 KW) 1299cmc,
FORD ESCORT V (GAL) 1.4 1990-1992 71CP (52 KW) 1392cmc,
FORD ESCORT V (GAL) 1.6 1990-1992 105CP (77 KW) 1598cmc,
FORD ESCORT VI (GAL) 1.6 i 16V 1992-1995 90CP (66 KW) 1597cmc,
FORD SIERRA hatchback 1.6 1982-1986 75CP (55 KW) 1593cmc,
FORD SIERRA hatchback 1.8 1984-1986 90CP (66 KW) 1796cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.0 1985-1986 100CP (74 KW) 1993cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.0 1982-1986 105CP (77 KW) 1993cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.0 i 1985-1986 115CP (85 KW) 1993cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.0 1982-1984 90CP (66 KW) 1999cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.3 1982-1986 114CP (84 KW) 2294cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.8 XR4i 1982-1986 150CP (110 KW) 2792cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.3 D 1982-1986 67CP (49 KW) 2304cmc,
FORD FIESTA II (FBD) 1.6 XR2 (FBD) 1984-1989 97CP (71 KW) 1597cmc,
FORD ESCORT VI (GAL) 1.6 i 16V 1994-1995 88CP (65 KW) 1597cmc,
FORD ORION II (AFF) 1.6 i 1986-1990 105CP (77 KW) 1597cmc,
FORD ESCORT VII (GAL, AAL, ABL) 1.8 16V 1995-1998 115CP (85 KW) 1796cmc,
FORD ESCORT VII (GAL, AAL, ABL) 1.8 Turbo D 1995-1998 70CP (51 KW) 1753cmc,
FORD ESCORT VII (GAL, AAL, ABL) 1.4 1995-1998 75CP (55 KW) 1392cmc,
FORD ESCORT VII (GAL, AAL, ABL) 1.6 16V 1995-1998 90CP (66 KW) 1597cmc,
FORD ESCORT VII (GAL, AAL, ABL) 1.8 TD 1995-1998 90CP (66 KW) 1753cmc,
FORD ESCORT VII (GAL, AAL, ABL) 1.3 1995-1998 60CP (44 KW) 1299cmc,
FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 1989-1990 88CP (65 KW) 1598cmc,
FORD ESCORT V (GAL) 1.6 1990-1992 90CP (66 KW) 1598cmc,
FORD ORION II (AFF) 1.3 1985-1990 60CP (44 KW) 1297cmc,
FORD ORION II (AFF) 1.4 1986-1990 73CP (54 KW) 1392cmc,
FORD ORION II (AFF) 1.6 1985-1990 90CP (66 KW) 1597cmc,
FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 1986-1988 79CP (58 KW) 1597cmc,
FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 1985-1990 70CP (51 KW) 1392cmc,
FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.0 i 1987-1989 100CP (74 KW) 1993cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.0 i 1987-1993 100CP (74 KW) 1993cmc,
FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.0 i DOHC 1991-1993 115CP (85 KW) 1998cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.8 XR4i 1982-1986 143CP (105 KW) 2792cmc,
FORD ESCORT III (GAA) 1.6 i (GAA) 1985 90CP (66 KW) 1597cmc,
FORD ORION II (AFF) 1.6 i 1989-1990 102CP (75 KW) 1597cmc,
FORD SIERRA hatchback 1.3 1982-1986 60CP (44 KW) 1294cmc,
FORD ESCORT VI (GAL) 1.8 i 16V 1992-1995 105CP (77 KW) 1796cmc,
FORD ESCORT VII (GAL, AAL, ABL) 1.8 16V 1995 105CP (77 KW) 1796cmc,
FORD ESCORT VII (GAL, AAL, ABL) 1.6 i 16V 1995 88CP (65 KW) 1597cmc,
FORD ESCORT VII (GAL, AAL, ABL) 1.8 D 1995-1996 60CP (44 KW) 1753cmc,
FORD P 100 II 1.8 TD 1987-1992 75CP (55 KW) 1753cmc,
FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.0 i 1990-1993 125CP (92 KW) 1998cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.8 XR4i 1982-1986 146CP (107 KW) 2792cmc,
FORD ESCORT VI (GAL) 1.8 16V XR3i 1992-1995 130CP (96 KW) 1796cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.