ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
simering, diferential MALÒ 1061PIAC(33107505602)
Cod: 1061PIAC
Producator: MALÒ
Coduri OE: 33107505602, 33131214100
Diametru exterior [mm]: 67
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Diametru interior [mm]: 44
Înaltime 1 [mm]: 15,5
Înaltime 2 [mm]: 10
Producator: MALÒ
Coduri OE: 33107505602, 33131214100
Diametru exterior [mm]: 67
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Diametru interior [mm]: 44
Înaltime 1 [mm]: 15,5
Înaltime 2 [mm]: 10
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei .
In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite .
La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate .
In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite .
Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate .
Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv .
Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici .
Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior .
Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc .
Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant .
Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata .
Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor .
Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0.
Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:
BMW 5 (E12) 520/6 1977-1981 122CP (90 KW) 1990cmc,
BMW 5 (E28) 518 1981-1984 90CP (66 KW) 1766cmc,
BMW 5 (E28) 518 i 1983-1987 105CP (77 KW) 1766cmc,
BMW 5 (E28) 520 i 1981-1987 125CP (92 KW) 1990cmc,
BMW 5 (E28) 525 e 1983-1987 125CP (92 KW) 2693cmc,
BMW 5 (E28) 525 e 1984-1987 129CP (95 KW) 2693cmc,
BMW 6 (E24) 635 CSi 1987-1989 211CP (155 KW) 3430cmc,
BMW 7 (E32) 730 i,iL 1986-1994 197CP (145 KW) 2986cmc,
BMW 7 (E32) 730 i,iL 1986-1994 188CP (138 KW) 2986cmc,
BMW 7 (E32) 730 i,iL V8 1992-1994 218CP (160 KW) 2997cmc,
BMW 7 (E32) 735 i,iL 1986-1992 211CP (155 KW) 3430cmc,
BMW 7 (E32) 735 i,iL 1986-1987 220CP (162 KW) 3430cmc,
BMW 7 (E38) 730 i, iL 1994-2001 211CP (155 KW) 2997cmc,
BMW 7 (E38) 730 i, iL 1994-2001 218CP (160 KW) 2997cmc,
BMW Z3 (E36) 1.9 1995-1999 140CP (103 KW) 1895cmc,
BMW Z3 (E36) 1.8 1995-1998 116CP (85 KW) 1796cmc,
AUDI A3 (8L1) 1.8 1996-2003 125CP (92 KW) 1781cmc,
AUDI A3 (8L1) 1.8 T 1996-2003 150CP (110 KW) 1781cmc,
AUDI A3 (8L1) 1.9 TDI 1996-2001 90CP (66 KW) 1896cmc,
AUDI A3 (8L1) 1.9 TDI 1997-2001 110CP (81 KW) 1896cmc,
BMW 3 (E46) 320 d 1998-2001 136CP (100 KW) 1951cmc,
BMW Z3 (E36) 1.9 1998-2003 118CP (87 KW) 1895cmc,
AUDI A3 (8L1) 1.8 T quattro 1998-2003 180CP (132 KW) 1781cmc,
BMW Z3 (E36) 2.0 1999-2003 150CP (110 KW) 1991cmc,
AUDI A3 (8L1) 1.8 T quattro 1996-2003 150CP (110 KW) 1781cmc,
AUDI A3 (8L1) 1.8 T 1998-2003 180CP (132 KW) 1781cmc,
BMW 3 Touring (E46) 320 d 2000-2001 136CP (100 KW) 1951cmc,
BMW 3 Coupe (E46) M3 2000-2006 343CP (252 KW) 3246cmc,
BMW 3 (E46) 330 xi 2000-2005 231CP (170 KW) 2979cmc,
BMW 3 Touring (E46) 330 xi 2000-2005 231CP (170 KW) 2979cmc,
BMW 3 Coupe (E46) 330 xi 2000-2006 231CP (170 KW) 2979cmc,
AUDI A3 (8L1) 1.9 TDI 2000-2003 130CP (96 KW) 1896cmc,
BMW Z3 (E36) 2.2 2000-2003 170CP (125 KW) 2171cmc,
BMW 3 Cabriolet (E46) M3 3.2 2001-2007 343CP (252 KW) 3246cmc,
AUDI A3 (8L1) 1.9 TDI quattro 2000-2003 130CP (96 KW) 1896cmc,
AUDI A3 (8L1) 1.9 TDI 2000-2003 100CP (74 KW) 1896cmc,
BMW 3 (E46) 320 d 2001-2005 150CP (110 KW) 1995cmc,
BMW 3 Touring (E46) 320 d 2001-2005 150CP (110 KW) 1995cmc,
BMW 3 (E46) 318 d 2001-2003 116CP (85 KW) 1951cmc,
BMW 3 Touring (E46) 318 d 2002-2005 115CP (85 KW) 1951cmc,
BMW 5 (E28) 518 i 1981-1984 102CP (75 KW) 1776cmc,
AUDI A3 (8P1) 1.6 2003-2012 102CP (75 KW) 1595cmc,
BMW 3 Coupe (E46) 320 Cd 2003-2006 150CP (110 KW) 1995cmc,
BMW 3 Compact (E46) 318 td 2003-2005 115CP (85 KW) 1995cmc,
BMW 3 (E46) 330 xd 2003-2005 204CP (150 KW) 2993cmc,
BMW 3 Coupe (E46) M3 2003-2006 360CP (265 KW) 3246cmc,
AUDI A3 (8P1) 3.2 V6 quattro 2003-2009 250CP (184 KW) 3189cmc,
BMW 3 (E46) 318 d 2003-2005 116CP (85 KW) 1995cmc,
BMW 3 Touring (E46) 318 d 2003-2005 116CP (85 KW) 1995cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.