Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




simering, diferential MALÒ 1061PIAC(33107505602)


Cod: 1061PIAC
Producator: MALÒ
Coduri OE: 33107505602, 33131214100
Diametru exterior [mm]: 67
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Diametru interior [mm]: 44
Înaltime 1 [mm]: 15,5
Înaltime 2 [mm]: 10


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

BMW 5 (E12) 520/6 1977-1981 122CP (90 KW) 1990cmc,

BMW 5 (E28) 518 1981-1984 90CP (66 KW) 1766cmc,

BMW 5 (E28) 518 i 1983-1987 105CP (77 KW) 1766cmc,

BMW 5 (E28) 520 i 1981-1987 125CP (92 KW) 1990cmc,

BMW 5 (E28) 525 e 1983-1987 125CP (92 KW) 2693cmc,

BMW 5 (E28) 525 e 1984-1987 129CP (95 KW) 2693cmc,

BMW 6 (E24) 635 CSi 1987-1989 211CP (155 KW) 3430cmc,

BMW 7 (E32) 730 i,iL 1986-1994 197CP (145 KW) 2986cmc,

BMW 7 (E32) 730 i,iL 1986-1994 188CP (138 KW) 2986cmc,

BMW 7 (E32) 730 i,iL V8 1992-1994 218CP (160 KW) 2997cmc,

BMW 7 (E32) 735 i,iL 1986-1992 211CP (155 KW) 3430cmc,

BMW 7 (E32) 735 i,iL 1986-1987 220CP (162 KW) 3430cmc,

BMW 7 (E38) 730 i, iL 1994-2001 211CP (155 KW) 2997cmc,

BMW 7 (E38) 730 i, iL 1994-2001 218CP (160 KW) 2997cmc,

BMW Z3 (E36) 1.9 1995-1999 140CP (103 KW) 1895cmc,

BMW Z3 (E36) 1.8 1995-1998 116CP (85 KW) 1796cmc,

AUDI A3 (8L1) 1.8 1996-2003 125CP (92 KW) 1781cmc,

AUDI A3 (8L1) 1.8 T 1996-2003 150CP (110 KW) 1781cmc,

AUDI A3 (8L1) 1.9 TDI 1996-2001 90CP (66 KW) 1896cmc,

AUDI A3 (8L1) 1.9 TDI 1997-2001 110CP (81 KW) 1896cmc,

BMW 3 (E46) 320 d 1998-2001 136CP (100 KW) 1951cmc,

BMW Z3 (E36) 1.9 1998-2003 118CP (87 KW) 1895cmc,

AUDI A3 (8L1) 1.8 T quattro 1998-2003 180CP (132 KW) 1781cmc,

BMW Z3 (E36) 2.0 1999-2003 150CP (110 KW) 1991cmc,

AUDI A3 (8L1) 1.8 T quattro 1996-2003 150CP (110 KW) 1781cmc,

AUDI A3 (8L1) 1.8 T 1998-2003 180CP (132 KW) 1781cmc,

BMW 3 Touring (E46) 320 d 2000-2001 136CP (100 KW) 1951cmc,

BMW 3 Coupe (E46) M3 2000-2006 343CP (252 KW) 3246cmc,

BMW 3 (E46) 330 xi 2000-2005 231CP (170 KW) 2979cmc,

BMW 3 Touring (E46) 330 xi 2000-2005 231CP (170 KW) 2979cmc,

BMW 3 Coupe (E46) 330 xi 2000-2006 231CP (170 KW) 2979cmc,

AUDI A3 (8L1) 1.9 TDI 2000-2003 130CP (96 KW) 1896cmc,

BMW Z3 (E36) 2.2 2000-2003 170CP (125 KW) 2171cmc,

BMW 3 Cabriolet (E46) M3 3.2 2001-2007 343CP (252 KW) 3246cmc,

AUDI A3 (8L1) 1.9 TDI quattro 2000-2003 130CP (96 KW) 1896cmc,

AUDI A3 (8L1) 1.9 TDI 2000-2003 100CP (74 KW) 1896cmc,

BMW 3 (E46) 320 d 2001-2005 150CP (110 KW) 1995cmc,

BMW 3 Touring (E46) 320 d 2001-2005 150CP (110 KW) 1995cmc,

BMW 3 (E46) 318 d 2001-2003 116CP (85 KW) 1951cmc,

BMW 3 Touring (E46) 318 d 2002-2005 115CP (85 KW) 1951cmc,

BMW 5 (E28) 518 i 1981-1984 102CP (75 KW) 1776cmc,

AUDI A3 (8P1) 1.6 2003-2012 102CP (75 KW) 1595cmc,

BMW 3 Coupe (E46) 320 Cd 2003-2006 150CP (110 KW) 1995cmc,

BMW 3 Compact (E46) 318 td 2003-2005 115CP (85 KW) 1995cmc,

BMW 3 (E46) 330 xd 2003-2005 204CP (150 KW) 2993cmc,

BMW 3 Coupe (E46) M3 2003-2006 360CP (265 KW) 3246cmc,

AUDI A3 (8P1) 3.2 V6 quattro 2003-2009 250CP (184 KW) 3189cmc,

BMW 3 (E46) 318 d 2003-2005 116CP (85 KW) 1995cmc,

BMW 3 Touring (E46) 318 d 2003-2005 116CP (85 KW) 1995cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3