Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Rotor distribuitor TOPRAN 300 338(0001583931) pentru VW GOLF III (1H1) 2.8 VR6


Cod: 300 338
Producator: TOPRAN
Coduri OE: 0001583931, 0001584231, 5025634, 6134771, 84SF12200BA, EDR130
Restrictiile producatorului: Bosch

Tip constructiv motor: OHC
De la numar motor: 026360
Tip catalizator: pentru vehicule cu catalizator
Cod motor: JPC
Varianta echipare: CVH
An fabricatie pana la: 01/1986
An fabricatie de la: 10/1984
Echipament vehicul: pentru vehicule cu cutie manuala
Ax cu came: SOHC/OHC

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

MERCEDES-BENZ 190 (W201) E 1.8 (201.018) 1990-1993 109CP (80 KW) 1797cmc,

MERCEDES-BENZ 190 (W201) E 2.0 (201.024) 1985-1986 116CP (85 KW) 1996cmc,

MERCEDES-BENZ 190 (W201) 2.0 (201.023) 1984-1990 105CP (77 KW) 1996cmc,

MERCEDES-BENZ 190 (W201) E 2.3-16 (201.034) 1984-1987 185CP (136 KW) 2298cmc,

MERCEDES-BENZ 190 (W201) E 2.3 (201.028) 1986-1993 136CP (100 KW) 2298cmc,

MERCEDES-BENZ 190 (W201) E 2.5-16 1988-1993 204CP (150 KW) 2498cmc,

MERCEDES-BENZ limuzina (W124) 200 (124.020) 1985-1990 109CP (80 KW) 1996cmc,

MERCEDES-BENZ limuzina (W124) 200 E (124.021) 1988-1989 122CP (90 KW) 1996cmc,

MERCEDES-BENZ limuzina (W124) 230 E (124.023) 1985-1993 136CP (100 KW) 2298cmc,

MERCEDES-BENZ combi combi (S124) 200 T (124.080) 1985-1989 109CP (80 KW) 1996cmc,

MERCEDES-BENZ combi combi (S124) 200 TE (124.081) 1988-1992 118CP (87 KW) 1996cmc,

MERCEDES-BENZ combi combi (S124) 230 TE (124.083) 1985-1992 136CP (100 KW) 2298cmc,

FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 i 1986-1990 90CP (66 KW) 1598cmc,

FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 XR3i 1986-1989 105CP (77 KW) 1597cmc,

FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 Turbo RS 1986-1990 132CP (97 KW) 1597cmc,

FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 i 1989-1990 102CP (75 KW) 1597cmc,

FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.8 1987-1989 80CP (59 KW) 1796cmc,

FORD SIERRA hatchback 1.8 1987-1988 80CP (59 KW) 1796cmc,

FORD SIERRA (GBG, GB4) 1.8 1987-1988 90CP (66 KW) 1796cmc,

FORD SIERRA hatchback 1.8 1987-1988 90CP (66 KW) 1796cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.0 1987-1993 105CP (77 KW) 1993cmc,

FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.0 1987-1993 105CP (77 KW) 1993cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.0 i KAT 1987-1993 100CP (74 KW) 1993cmc,

FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.0 i KAT 1987-1993 100CP (74 KW) 1993cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.0 i 1987-1993 115CP (85 KW) 1993cmc,

FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.0 i 1987-1993 115CP (85 KW) 1993cmc,

MERCEDES-BENZ COUPE (C124) 230 CE (124.043) 1987-1992 136CP (100 KW) 2298cmc,

FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 1.8 1985-1992 90CP (66 KW) 1796cmc,

FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 i 1985-1990 100CP (74 KW) 1993cmc,

FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 1985-1989 105CP (77 KW) 1993cmc,

FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 i 1985-1992 115CP (85 KW) 1993cmc,

FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 i 1992-1994 115CP (85 KW) 1993cmc,

FORD FIESTA II (FBD) 1.3 (FBD) 1983-1987 69CP (51 KW) 1296cmc,

FORD FIESTA II (FBD) 1.4 (FBD) 1987-1989 73CP (54 KW) 1392cmc,

FORD FIESTA II (FBD) 1.4 (FBD) 1985-1989 75CP (55 KW) 1392cmc,

FORD FIESTA II (FBD) 1.6 XR2 (FBD) 1984-1989 95CP (70 KW) 1597cmc,

FORD FIESTA III (GFJ) 1.4 1989-1995 73CP (54 KW) 1391cmc,

FORD FIESTA III (GFJ) 1.4 1989-1995 71CP (52 KW) 1391cmc,

FORD FIESTA III (GFJ) 1.6 XR2i 1989-1993 103CP (76 KW) 1598cmc,

FORD ESCORT V (GAL) 1.6 1990-1992 105CP (77 KW) 1598cmc,

FORD ORION III (GAL) 1.6 i 1990-1992 105CP (77 KW) 1598cmc,

FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.0 i (EBL, EDL, EGL, ESS, EUS) 1991-1994 98CP (72 KW) 1994cmc,

FORD ESCORT IV combi (AWF, AVF) 1.6 i 1986-1990 90CP (66 KW) 1597cmc,

FORD SIERRA hatchback 1.8 1984-1986 90CP (66 KW) 1796cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.0 1982-1986 105CP (77 KW) 1993cmc,

FORD SIERRA combi (BNC) 1.8 1984-1986 90CP (66 KW) 1796cmc,

FORD SIERRA combi (BNC) 2.0 1982-1986 105CP (77 KW) 1993cmc,

FORD SIERRA combi (BNG) 1.8 1987-1988 80CP (59 KW) 1796cmc,

FORD SIERRA combi (BNG) 1.8 1987-1988 90CP (66 KW) 1796cmc,

FORD SIERRA combi (BNG) 2.0 1987-1993 105CP (77 KW) 1993cmc,

FORD SIERRA combi (BNG) 2.0 i KAT 1987-1993 100CP (74 KW) 1993cmc,

FORD SIERRA combi (BNG) 2.0 i 1987-1993 115CP (85 KW) 1993cmc,

FORD ESCORT V combi (GAL, AVL) 1.6 1990-1992 105CP (77 KW) 1598cmc,

FORD ESCORT V Cabriolet (ALL) 1.6 1990-1992 105CP (77 KW) 1598cmc,

FORD FIESTA II (FBD) 1.6 XR2 (FBD) 1984-1989 97CP (71 KW) 1597cmc,

FORD FIESTA III (GFJ) 1.4 KAT 1989-1995 73CP (54 KW) 1391cmc,

FORD ORION II (AFF) 1.6 i 1986-1990 105CP (77 KW) 1597cmc,

FORD FIESTA III (GFJ) 1.6 Turbo (FBJT) 1990-1992 131CP (96 KW) 1598cmc,

FORD TRANSIT caroserie (E_ _) 2.0 i (EAL, EAS) 1991-1994 98CP (72 KW) 1994cmc,

FORD FIESTA III (GFJ) 1.6 XR2i 1989-1994 110CP (81 KW) 1597cmc,

FORD TRANSIT Bus (T_ _) 2.0 (TBS, TCL, TCS) KAT 1985-1992 78CP (57 KW) 1993cmc,

FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.0 i 1987-1989 100CP (74 KW) 1993cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.0 i 1987-1993 100CP (74 KW) 1993cmc,

FORD SIERRA combi (BNG) 2.0 i 1987-1993 100CP (74 KW) 1993cmc,

FORD TRANSIT platou/sasiu (E_ _) 2.0 (EME/L/S, ENE/L/S) 1991-1994 98CP (72 KW) 1994cmc,

FORD ORION II (AFF) 1.6 i 1989-1990 102CP (75 KW) 1597cmc,

FORD FIESTA II (FBD) 1.4 1983-1987 69CP (51 KW) 1392cmc,

FORD SCORPIO I limuzina (GGE) 1.8 1986-1988 89CP (66 KW) 1796cmc,

FORD SCORPIO I limuzina (GGE) 1.9 1992-1993 115CP (85 KW) 1993cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3