Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




simering, diferential TOPRAN 100 076(020301189N) pentru RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.5 dCi


Cod: 100 076
Producator: TOPRAN
Coduri OE: 020301189N, 020301189R, 020301189T
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Înaltime [mm]: 10
Diametru interior [mm]: 50
Diametru exterior [mm]: 65

Cod motor: AKL
An fabricatie pana la: 07/1987
An fabricatie de la: 07/1993
Tip cutie viteza: cv. automata, 4 viteze

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

AUDI 80 (8C, B4) 1.9 TDI 1991-1994 90CP (66 KW) 1896cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 2.0 1991-1994 90CP (66 KW) 1984cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 2.0 E 1991-1994 115CP (85 KW) 1984cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 2.6 1992-1994 150CP (110 KW) 2598cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 2.8 1991-1994 174CP (128 KW) 2771cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 2.0 E quattro 1991-1994 115CP (85 KW) 1984cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 2.6 quattro 1992-1994 150CP (110 KW) 2598cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 2.8 quattro 1991-1994 174CP (128 KW) 2771cmc,

AUDI 80 Avant (8C, B4) 2.0 1992-1996 90CP (66 KW) 1984cmc,

AUDI 80 Avant (8C, B4) 2.0 E 1992-1996 115CP (85 KW) 1984cmc,

AUDI 80 Avant (8C, B4) 2.6 1992-1996 150CP (110 KW) 2598cmc,

AUDI 80 Avant (8C, B4) 2.6 quattro 1992-1995 150CP (110 KW) 2598cmc,

AUDI 80 Avant (8C, B4) 2.8 quattro 1992-1995 174CP (128 KW) 2771cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 1986-1992 70CP (51 KW) 1595cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 1986-1991 72CP (53 KW) 1595cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 1983-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 1986-1990 84CP (62 KW) 1781cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 Syncro 1986-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI KAT 1987-1991 107CP (79 KW) 1781cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 1983-1991 112CP (82 KW) 1781cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V 1986-1991 129CP (95 KW) 1781cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V 1986-1990 139CP (102 KW) 1781cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 D 1983-1991 54CP (40 KW) 1588cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 TD 1983-1991 70CP (51 KW) 1588cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 1986-1991 70CP (51 KW) 1595cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 1986-1991 72CP (53 KW) 1595cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 1984-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 1986-1990 84CP (62 KW) 1781cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 KAT 1987-1991 107CP (79 KW) 1781cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 1984-1991 112CP (82 KW) 1781cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V 1986-1991 129CP (95 KW) 1781cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V 1987-1989 140CP (102 KW) 1781cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 D 1984-1991 54CP (40 KW) 1588cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 TD 1984-1991 70CP (51 KW) 1588cmc,

AUDI A6 (4A, C4) 1.9 TDI 1994-1997 90CP (66 KW) 1896cmc,

AUDI A6 Avant (4A, C4) 1.9 TDI 1994-1997 90CP (66 KW) 1896cmc,

AUDI A4 (8D2, B5) 1.6 1994-2000 100CP (74 KW) 1595cmc,

AUDI A4 (8D2, B5) 1.8 1995-2000 125CP (92 KW) 1781cmc,

AUDI A4 (8D2, B5) 1.9 TDI 1995-2000 90CP (66 KW) 1896cmc,

AUDI A4 (8D2, B5) 1.8 quattro 1995-2000 125CP (92 KW) 1781cmc,

AUDI A6 (4A, C4) 2.0 1994-1997 115CP (85 KW) 1984cmc,

AUDI A6 Avant (4A, C4) 2.0 1994-1997 115CP (85 KW) 1984cmc,

AUDI 80 Avant (8C, B4) 1.9 TDI 1992-1996 90CP (66 KW) 1896cmc,

AUDI 80 Avant (8C, B4) 2.8 1991-1996 174CP (128 KW) 2771cmc,

AUDI A4 (8D2, B5) 1.9 TDI 1995-2000 110CP (81 KW) 1896cmc,

VW POLO CLASSIC (6KV2) 100 1.6 1995-2001 100CP (74 KW) 1595cmc,

VW CADDY II caroserie (9K9A) 1.9 SDI 1995-2004 64CP (47 KW) 1896cmc,

AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.6 1994-2001 100CP (74 KW) 1595cmc,

AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.8 1996-2001 125CP (92 KW) 1781cmc,

AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI 1996-2001 90CP (66 KW) 1896cmc,

AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI 1996-2001 110CP (81 KW) 1896cmc,

AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.8 quattro 1996-2001 125CP (92 KW) 1781cmc,

AUDI A6 (4A, C4) 1.8 1995-1997 125CP (92 KW) 1781cmc,

AUDI A6 Avant (4A, C4) 1.8 1995-1997 125CP (92 KW) 1781cmc,

AUDI A6 (4A, C4) 1.8 quattro 1995-1997 125CP (92 KW) 1781cmc,

AUDI A6 Avant (4A, C4) 1.8 quattro 1995-1997 125CP (92 KW) 1781cmc,

AUDI A3 (8L1) 1.6 1996-2003 101CP (74 KW) 1595cmc,

AUDI A4 (8D2, B5) 1.9 TDI quattro 1996-2000 110CP (81 KW) 1896cmc,

VW PASSAT (3B2) 1.6 1996-2000 101CP (74 KW) 1595cmc,

VW PASSAT (3B2) 1.8 1996-2000 125CP (92 KW) 1781cmc,

VW PASSAT (3B2) 1.9 TDI 1996-2000 90CP (66 KW) 1896cmc,

VW PASSAT (3B2) 1.9 TDI 1996-2000 110CP (81 KW) 1896cmc,

SKODA OCTAVIA (1U2) 1.6 1996-2004 75CP (55 KW) 1598cmc,

SKODA OCTAVIA (1U2) 1.6 1997-2007 101CP (74 KW) 1595cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 1985-1987 107CP (79 KW) 1781cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 1985-1987 107CP (79 KW) 1781cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 1984-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 1984-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,

SEAT INCA (6K9) 1.9 SDI 1995-2003 64CP (47 KW) 1896cmc,

AUDI A6 (4B2, C5) 1.9 TDI 1997-2000 110CP (81 KW) 1896cmc,

VW PASSAT (3B2) 1.8 Syncro/4motion 1996-2000 125CP (92 KW) 1781cmc,

VW PASSAT (3B2) 1.9 TDI Syncro/4motion 1996-2000 110CP (81 KW) 1896cmc,

VW GOLF IV (1J1) 1.6 1997-2004 100CP (74 KW) 1595cmc,

SKODA OCTAVIA (1U2) 1.9 SDI 1997-2003 68CP (50 KW) 1896cmc,

VW GOLF IV (1J1) 1.9 SDI 1997-2005 68CP (50 KW) 1896cmc,

VW GOLF IV (1J1) 1.4 16V 1997-2005 75CP (55 KW) 1390cmc,

AUDI A6 (4B2, C5) 1.8 1997-2005 125CP (92 KW) 1781cmc,

AUDI A6 Avant (4B5, C5) 1.9 TDI 1998-2001 110CP (81 KW) 1896cmc,

AUDI A6 Avant (4B5, C5) 1.8 1997-2005 125CP (92 KW) 1781cmc,

VW POLO Variant (6KV5) 1.6 1997-2001 101CP (74 KW) 1595cmc,

VW BORA (1J2) 1.6 1998-2005 101CP (74 KW) 1595cmc,

SEAT TOLEDO II (1M2) 1.6 1998-2004 100CP (74 KW) 1595cmc,

VW BORA (1J2) 1.4 16V 2000-2005 75CP (55 KW) 1390cmc,

VW BORA (1J2) 1.9 SDI 1998-2005 68CP (50 KW) 1896cmc,

VW GOLF IV Variant (1J5) 1.4 16V 1999-2006 75CP (55 KW) 1390cmc,

VW GOLF IV Variant (1J5) 1.6 1999-2002 101CP (74 KW) 1595cmc,

VW GOLF IV Variant (1J5) 1.9 SDI 1999-2006 68CP (50 KW) 1896cmc,

VW BORA combi (1J6) 1.6 1999-2005 100CP (74 KW) 1595cmc,

SEAT CORDOBA (6K2) 1.6 1999-2002 101CP (74 KW) 1595cmc,

SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.6 1999-2002 101CP (74 KW) 1595cmc,

SEAT CORDOBA (6K2) 1.9 SDI 1999-2002 68CP (50 KW) 1896cmc,

SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.9 SDI 1999-2002 68CP (50 KW) 1896cmc,

SEAT LEON (1M1) 1.6 1999-2006 100CP (74 KW) 1595cmc,

SEAT IBIZA III (6K1) 1.9 SDI 1999-2002 68CP (50 KW) 1896cmc,

SEAT IBIZA III (6K1) 1.6 1999-2002 101CP (74 KW) 1595cmc,

SEAT LEON (1M1) 1.4 16V 1999-2006 75CP (55 KW) 1390cmc,

VW POLO Variant (6KV5) 1.9 SDI 1999-2001 68CP (50 KW) 1896cmc,

VW POLO CLASSIC (6KV2) 68 1.9 SDI 1999-2002 68CP (50 KW) 1896cmc,

SEAT LEON (1M1) 1.9 SDI 1999-2006 68CP (50 KW) 1896cmc,

SEAT TOLEDO II (1M2) 1.4 16V 2000-2002 75CP (55 KW) 1390cmc,

VW GOLF IV (1J1) 1.6 16V 2000-2005 105CP (77 KW) 1598cmc,

VW GOLF IV Variant (1J5) 1.6 16V 2000-2006 105CP (77 KW) 1598cmc,

VW BORA (1J2) 1.6 16V 2000-2005 105CP (77 KW) 1598cmc,

VW BORA combi (1J6) 1.6 16V 2000-2005 105CP (77 KW) 1598cmc,

AUDI A4 (8D2, B5) 1.8 1995-2000 115CP (85 KW) 1781cmc,

AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.8 1995-2001 115CP (85 KW) 1781cmc,

AUDI A3 (8L1) 1.6 2000-2003 102CP (75 KW) 1595cmc,

SKODA OCTAVIA (1U2) 1.4 16V 2000-2010 75CP (55 KW) 1390cmc,

VW PASSAT (3B3) 1.9 TDI 2000-2005 101CP (74 KW) 1896cmc,

VW PASSAT (3B3) 2.0 2000-2005 115CP (85 KW) 1984cmc,

VW GOLF IV (1J1) 1.6 2000-2005 102CP (75 KW) 1595cmc,

VW GOLF IV Variant (1J5) 1.6 2000-2006 102CP (75 KW) 1595cmc,

VW BORA (1J2) 1.6 2000-2005 102CP (75 KW) 1595cmc,

VW BORA combi (1J6) 1.6 2000-2005 102CP (75 KW) 1595cmc,

SEAT LEON (1M1) 1.6 16 V 2000-2006 105CP (77 KW) 1598cmc,

AUDI A6 (4B2, C5) 1.8 1997-2005 116CP (85 KW) 1781cmc,

AUDI A6 Avant (4B5, C5) 1.8 1998-2005 116CP (85 KW) 1781cmc,

VW PASSAT (3B3) 2.0 4motion 2000-2005 115CP (85 KW) 1984cmc,

SEAT TOLEDO II (1M2) 1.6 16V 2000-2006 105CP (77 KW) 1598cmc,

SKODA OCTAVIA (1U2) 1.6 2000-2010 102CP (75 KW) 1595cmc,

VW PASSAT (3B2) 2.0 2000 120CP (88 KW) 1984cmc,

VW BORA combi (1J6) 1.4 16V 2001-2005 75CP (55 KW) 1390cmc,

VW CADDY II combi (9K9B) 1.9 SDI 1995-2004 64CP (47 KW) 1896cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 1985 105CP (77 KW) 1781cmc,

SEAT LEON (1M1) 1.6 2005-2006 102CP (75 KW) 1595cmc,

SEAT TOLEDO II (1M2) 1.6 2005-2006 102CP (75 KW) 1595cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3