ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
simering, diferential TOPRAN 100 076(020301189N) pentru RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.5 dCi
Cod: 100 076
Producator: TOPRAN
Coduri OE: 020301189N, 020301189R, 020301189T
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Înaltime [mm]: 10
Diametru interior [mm]: 50
Diametru exterior [mm]: 65
Cod motor: AKL
An fabricatie pana la: 07/1987
An fabricatie de la: 07/1993
Tip cutie viteza: cv. automata, 4 viteze
Producator: TOPRAN
Coduri OE: 020301189N, 020301189R, 020301189T
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Înaltime [mm]: 10
Diametru interior [mm]: 50
Diametru exterior [mm]: 65
Cod motor: AKL
An fabricatie pana la: 07/1987
An fabricatie de la: 07/1993
Tip cutie viteza: cv. automata, 4 viteze
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei .
In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite .
La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate .
In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite .
Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate .
Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv .
Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici .
Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior .
Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc .
Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant .
Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata .
Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor .
Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0.
Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:
AUDI 80 (8C, B4) 1.9 TDI 1991-1994 90CP (66 KW) 1896cmc,
AUDI 80 (8C, B4) 2.0 1991-1994 90CP (66 KW) 1984cmc,
AUDI 80 (8C, B4) 2.0 E 1991-1994 115CP (85 KW) 1984cmc,
AUDI 80 (8C, B4) 2.6 1992-1994 150CP (110 KW) 2598cmc,
AUDI 80 (8C, B4) 2.8 1991-1994 174CP (128 KW) 2771cmc,
AUDI 80 (8C, B4) 2.0 E quattro 1991-1994 115CP (85 KW) 1984cmc,
AUDI 80 (8C, B4) 2.6 quattro 1992-1994 150CP (110 KW) 2598cmc,
AUDI 80 (8C, B4) 2.8 quattro 1991-1994 174CP (128 KW) 2771cmc,
AUDI 80 Avant (8C, B4) 2.0 1992-1996 90CP (66 KW) 1984cmc,
AUDI 80 Avant (8C, B4) 2.0 E 1992-1996 115CP (85 KW) 1984cmc,
AUDI 80 Avant (8C, B4) 2.6 1992-1996 150CP (110 KW) 2598cmc,
AUDI 80 Avant (8C, B4) 2.6 quattro 1992-1995 150CP (110 KW) 2598cmc,
AUDI 80 Avant (8C, B4) 2.8 quattro 1992-1995 174CP (128 KW) 2771cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 1986-1992 70CP (51 KW) 1595cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 1986-1991 72CP (53 KW) 1595cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 1983-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 1986-1990 84CP (62 KW) 1781cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 Syncro 1986-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI KAT 1987-1991 107CP (79 KW) 1781cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 1983-1991 112CP (82 KW) 1781cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V 1986-1991 129CP (95 KW) 1781cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V 1986-1990 139CP (102 KW) 1781cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 D 1983-1991 54CP (40 KW) 1588cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 TD 1983-1991 70CP (51 KW) 1588cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 1986-1991 70CP (51 KW) 1595cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 1986-1991 72CP (53 KW) 1595cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 1984-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 1986-1990 84CP (62 KW) 1781cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 KAT 1987-1991 107CP (79 KW) 1781cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 1984-1991 112CP (82 KW) 1781cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V 1986-1991 129CP (95 KW) 1781cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V 1987-1989 140CP (102 KW) 1781cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 D 1984-1991 54CP (40 KW) 1588cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 TD 1984-1991 70CP (51 KW) 1588cmc,
AUDI A6 (4A, C4) 1.9 TDI 1994-1997 90CP (66 KW) 1896cmc,
AUDI A6 Avant (4A, C4) 1.9 TDI 1994-1997 90CP (66 KW) 1896cmc,
AUDI A4 (8D2, B5) 1.6 1994-2000 100CP (74 KW) 1595cmc,
AUDI A4 (8D2, B5) 1.8 1995-2000 125CP (92 KW) 1781cmc,
AUDI A4 (8D2, B5) 1.9 TDI 1995-2000 90CP (66 KW) 1896cmc,
AUDI A4 (8D2, B5) 1.8 quattro 1995-2000 125CP (92 KW) 1781cmc,
AUDI A6 (4A, C4) 2.0 1994-1997 115CP (85 KW) 1984cmc,
AUDI A6 Avant (4A, C4) 2.0 1994-1997 115CP (85 KW) 1984cmc,
AUDI 80 Avant (8C, B4) 1.9 TDI 1992-1996 90CP (66 KW) 1896cmc,
AUDI 80 Avant (8C, B4) 2.8 1991-1996 174CP (128 KW) 2771cmc,
AUDI A4 (8D2, B5) 1.9 TDI 1995-2000 110CP (81 KW) 1896cmc,
VW POLO CLASSIC (6KV2) 100 1.6 1995-2001 100CP (74 KW) 1595cmc,
VW CADDY II caroserie (9K9A) 1.9 SDI 1995-2004 64CP (47 KW) 1896cmc,
AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.6 1994-2001 100CP (74 KW) 1595cmc,
AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.8 1996-2001 125CP (92 KW) 1781cmc,
AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI 1996-2001 90CP (66 KW) 1896cmc,
AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI 1996-2001 110CP (81 KW) 1896cmc,
AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.8 quattro 1996-2001 125CP (92 KW) 1781cmc,
AUDI A6 (4A, C4) 1.8 1995-1997 125CP (92 KW) 1781cmc,
AUDI A6 Avant (4A, C4) 1.8 1995-1997 125CP (92 KW) 1781cmc,
AUDI A6 (4A, C4) 1.8 quattro 1995-1997 125CP (92 KW) 1781cmc,
AUDI A6 Avant (4A, C4) 1.8 quattro 1995-1997 125CP (92 KW) 1781cmc,
AUDI A3 (8L1) 1.6 1996-2003 101CP (74 KW) 1595cmc,
AUDI A4 (8D2, B5) 1.9 TDI quattro 1996-2000 110CP (81 KW) 1896cmc,
VW PASSAT (3B2) 1.6 1996-2000 101CP (74 KW) 1595cmc,
VW PASSAT (3B2) 1.8 1996-2000 125CP (92 KW) 1781cmc,
VW PASSAT (3B2) 1.9 TDI 1996-2000 90CP (66 KW) 1896cmc,
VW PASSAT (3B2) 1.9 TDI 1996-2000 110CP (81 KW) 1896cmc,
SKODA OCTAVIA (1U2) 1.6 1996-2004 75CP (55 KW) 1598cmc,
SKODA OCTAVIA (1U2) 1.6 1997-2007 101CP (74 KW) 1595cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 1985-1987 107CP (79 KW) 1781cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 1985-1987 107CP (79 KW) 1781cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 1984-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 1984-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,
SEAT INCA (6K9) 1.9 SDI 1995-2003 64CP (47 KW) 1896cmc,
AUDI A6 (4B2, C5) 1.9 TDI 1997-2000 110CP (81 KW) 1896cmc,
VW PASSAT (3B2) 1.8 Syncro/4motion 1996-2000 125CP (92 KW) 1781cmc,
VW PASSAT (3B2) 1.9 TDI Syncro/4motion 1996-2000 110CP (81 KW) 1896cmc,
VW GOLF IV (1J1) 1.6 1997-2004 100CP (74 KW) 1595cmc,
SKODA OCTAVIA (1U2) 1.9 SDI 1997-2003 68CP (50 KW) 1896cmc,
VW GOLF IV (1J1) 1.9 SDI 1997-2005 68CP (50 KW) 1896cmc,
VW GOLF IV (1J1) 1.4 16V 1997-2005 75CP (55 KW) 1390cmc,
AUDI A6 (4B2, C5) 1.8 1997-2005 125CP (92 KW) 1781cmc,
AUDI A6 Avant (4B5, C5) 1.9 TDI 1998-2001 110CP (81 KW) 1896cmc,
AUDI A6 Avant (4B5, C5) 1.8 1997-2005 125CP (92 KW) 1781cmc,
VW POLO Variant (6KV5) 1.6 1997-2001 101CP (74 KW) 1595cmc,
VW BORA (1J2) 1.6 1998-2005 101CP (74 KW) 1595cmc,
SEAT TOLEDO II (1M2) 1.6 1998-2004 100CP (74 KW) 1595cmc,
VW BORA (1J2) 1.4 16V 2000-2005 75CP (55 KW) 1390cmc,
VW BORA (1J2) 1.9 SDI 1998-2005 68CP (50 KW) 1896cmc,
VW GOLF IV Variant (1J5) 1.4 16V 1999-2006 75CP (55 KW) 1390cmc,
VW GOLF IV Variant (1J5) 1.6 1999-2002 101CP (74 KW) 1595cmc,
VW GOLF IV Variant (1J5) 1.9 SDI 1999-2006 68CP (50 KW) 1896cmc,
VW BORA combi (1J6) 1.6 1999-2005 100CP (74 KW) 1595cmc,
SEAT CORDOBA (6K2) 1.6 1999-2002 101CP (74 KW) 1595cmc,
SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.6 1999-2002 101CP (74 KW) 1595cmc,
SEAT CORDOBA (6K2) 1.9 SDI 1999-2002 68CP (50 KW) 1896cmc,
SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.9 SDI 1999-2002 68CP (50 KW) 1896cmc,
SEAT LEON (1M1) 1.6 1999-2006 100CP (74 KW) 1595cmc,
SEAT IBIZA III (6K1) 1.9 SDI 1999-2002 68CP (50 KW) 1896cmc,
SEAT IBIZA III (6K1) 1.6 1999-2002 101CP (74 KW) 1595cmc,
SEAT LEON (1M1) 1.4 16V 1999-2006 75CP (55 KW) 1390cmc,
VW POLO Variant (6KV5) 1.9 SDI 1999-2001 68CP (50 KW) 1896cmc,
VW POLO CLASSIC (6KV2) 68 1.9 SDI 1999-2002 68CP (50 KW) 1896cmc,
SEAT LEON (1M1) 1.9 SDI 1999-2006 68CP (50 KW) 1896cmc,
SEAT TOLEDO II (1M2) 1.4 16V 2000-2002 75CP (55 KW) 1390cmc,
VW GOLF IV (1J1) 1.6 16V 2000-2005 105CP (77 KW) 1598cmc,
VW GOLF IV Variant (1J5) 1.6 16V 2000-2006 105CP (77 KW) 1598cmc,
VW BORA (1J2) 1.6 16V 2000-2005 105CP (77 KW) 1598cmc,
VW BORA combi (1J6) 1.6 16V 2000-2005 105CP (77 KW) 1598cmc,
AUDI A4 (8D2, B5) 1.8 1995-2000 115CP (85 KW) 1781cmc,
AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.8 1995-2001 115CP (85 KW) 1781cmc,
AUDI A3 (8L1) 1.6 2000-2003 102CP (75 KW) 1595cmc,
SKODA OCTAVIA (1U2) 1.4 16V 2000-2010 75CP (55 KW) 1390cmc,
VW PASSAT (3B3) 1.9 TDI 2000-2005 101CP (74 KW) 1896cmc,
VW PASSAT (3B3) 2.0 2000-2005 115CP (85 KW) 1984cmc,
VW GOLF IV (1J1) 1.6 2000-2005 102CP (75 KW) 1595cmc,
VW GOLF IV Variant (1J5) 1.6 2000-2006 102CP (75 KW) 1595cmc,
VW BORA (1J2) 1.6 2000-2005 102CP (75 KW) 1595cmc,
VW BORA combi (1J6) 1.6 2000-2005 102CP (75 KW) 1595cmc,
SEAT LEON (1M1) 1.6 16 V 2000-2006 105CP (77 KW) 1598cmc,
AUDI A6 (4B2, C5) 1.8 1997-2005 116CP (85 KW) 1781cmc,
AUDI A6 Avant (4B5, C5) 1.8 1998-2005 116CP (85 KW) 1781cmc,
VW PASSAT (3B3) 2.0 4motion 2000-2005 115CP (85 KW) 1984cmc,
SEAT TOLEDO II (1M2) 1.6 16V 2000-2006 105CP (77 KW) 1598cmc,
SKODA OCTAVIA (1U2) 1.6 2000-2010 102CP (75 KW) 1595cmc,
VW PASSAT (3B2) 2.0 2000 120CP (88 KW) 1984cmc,
VW BORA combi (1J6) 1.4 16V 2001-2005 75CP (55 KW) 1390cmc,
VW CADDY II combi (9K9B) 1.9 SDI 1995-2004 64CP (47 KW) 1896cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 1985 105CP (77 KW) 1781cmc,
SEAT LEON (1M1) 1.6 2005-2006 102CP (75 KW) 1595cmc,
SEAT TOLEDO II (1M2) 1.6 2005-2006 102CP (75 KW) 1595cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.