ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Articulatie axiala, cap de bara sbs 19065034543(4550319036)
Cod: 19065034543
Producator: sbs
Coduri OE: 4550319036
Dimensiune filet: 14x1,25/14x1,25
Partea de montare: punte fata
Separarea blocurilor:
An fabricatie pana la: 11/1987
An fabricatie de la: 09/1984
Producator: sbs
Coduri OE: 4550319036
Dimensiune filet: 14x1,25/14x1,25
Partea de montare: punte fata
Separarea blocurilor:
An fabricatie pana la: 11/1987
An fabricatie de la: 09/1984
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Bieleta de directie , este formata dintr-o tija metalica , care la unul din capete este prevazuta cu un sistem oscilant , care se insurubeaza in caseta de directie iar la celalalt capat prevazut cu filet si piulita , se cupleaza de capatul de bara , al carui rol , este de a face legatura cu fuzeta . Bieleta de directie , transmite miscarea rectilinie de la caseta de directie la fuzeta prin intermediul capatului de bara , miscare care va contribui la bracarea (rotirea) rotilor directoare .
Pentru:
TOYOTA COROLLA Liftback (_E8_) 1.3 (EE80) 1985-1987 75CP (55 KW) 1296cmc,
TOYOTA COROLLA Liftback (_E8_) 1.8 D (CE80) 1983-1987 64CP (47 KW) 1839cmc,
TOYOTA COROLLA (_E8_) 1.3 (AE80/EE80) 1984-1987 75CP (55 KW) 1295cmc,
TOYOTA CELICA (ST20_, AT20_) 1.8 i 16V (AT200/ST) 1993-1999 116CP (85 KW) 1762cmc,
TOYOTA COROLLA FX Compact (E8B) 1.3 1985-1987 75CP (55 KW) 1295cmc,
TOYOTA COROLLA FX Compact (E8B) 1.8 D 1985-1987 64CP (47 KW) 1839cmc,
TOYOTA COROLLA (_E8_) 1.8 D 1983-1988 58CP (43 KW) 1840cmc,
TOYOTA COROLLA (_E8_) 1.8 D 1983-1989 64CP (47 KW) 1839cmc,
TOYOTA COROLLA Liftback (_E8_) 1.8 D 1983-1988 58CP (43 KW) 1839cmc,
TOYOTA COROLLA FX Compact (E8B) 1.8 D 1985-1988 58CP (43 KW) 1839cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.