ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor STANDARD IRT074(B66018V05)
Cod: IRT074
Producator: STANDARD
Coduri OE: B66018V05, FEH5161105, FEH516V05, FEH518V05, T16971
Restrictiile producatorului: Mitsubishi
Lungime [mm]: 75
Latime [mm]: 50
Înaltime [mm]: 75
Greutate (în kg): 0,04
Distribuitor/Rotor: fara supresiune interferenta
Tip catalizator: pentru vehicule fara catalizator
Producator: STANDARD
Coduri OE: B66018V05, FEH5161105, FEH516V05, FEH518V05, T16971
Restrictiile producatorului: Mitsubishi
Lungime [mm]: 75
Latime [mm]: 50
Înaltime [mm]: 75
Greutate (în kg): 0,04
Distribuitor/Rotor: fara supresiune interferenta
Tip catalizator: pentru vehicule fara catalizator
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
MAZDA 323 III (BF) 1.6 GT 1986-1989 85CP (63 KW) 1597cmc,
MAZDA 323 III Hatchback (BF) 1.6 GT 1987-1989 86CP (63 KW) 1597cmc,
MAZDA 323 III Hatchback (BF) 1.6 GT 1985-1993 105CP (77 KW) 1598cmc,
MAZDA 626 III (GD) 2.0 1987-1990 90CP (66 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 III Hatchback (GD) 2.0 1987-1990 90CP (66 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 III Coupe (GD) 2.0 1987-1990 90CP (66 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 III Station Wagon (GV) 2.0 1988-1997 90CP (66 KW) 1998cmc,
MAZDA 323 III Hatchback (BF) 1.6 GT Turbo 4WD (BF2) 1987-1991 140CP (103 KW) 1598cmc,
MAZDA 626 III (GD) 1.8 1987-1992 88CP (65 KW) 1789cmc,
MAZDA 626 III (GD) 2.0 12V 1987-1992 107CP (79 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 III Hatchback (GD) 1.8 1987-1992 88CP (65 KW) 1789cmc,
MAZDA 626 III Hatchback (GD) 2.0 12V 1987-1992 107CP (79 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 III Coupe (GD) 2.0 12V 1987-1988 107CP (79 KW) 1998cmc,
MAZDA 323 III (BF) 1.6 GT 1986-1988 105CP (77 KW) 1598cmc,
MAZDA 626 III Coupe (GD) 1.8 1987-1991 88CP (65 KW) 1789cmc,
MAZDA 626 III Station Wagon (GV) 1.8 1988-1992 88CP (65 KW) 1789cmc,
MAZDA 626 III Station Wagon (GV) 2.0 12V 1987-1990 110CP (81 KW) 1998cmc,
MAZDA 626 III Hatchback (GD) 1.8 1987-1992 94CP (69 KW) 1789cmc,
MAZDA 323 III Hatchback (BF) 1.6 GT Turbo (BF1) 1985-1993 140CP (103 KW) 1598cmc,
MAZDA 323 III (BF) 1.6 GT Turbo 1985-1991 140CP (103 KW) 1598cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.