Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Rotor distribuitor STANDARD IRT057(1643692)


Cod: IRT057
Producator: STANDARD
Coduri OE: 1643692, 56027075, 8933003389, E59Z1200AA, E6AZ12200C, E6EE12200AA, E6FZ12200A, ZZM024312
Restrictiile producatorului: Motorcraft
Lungime [mm]: 75
Latime [mm]: 50
Înaltime [mm]: 75
Greutate (în kg): 0,03
Distribuitor/Rotor: fara supresiune interferenta


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.4 i 1988-1992 125CP (92 KW) 2394cmc,

FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.4 i 1986-1988 130CP (96 KW) 2394cmc,

FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i 1986-1994 145CP (107 KW) 2933cmc,

FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i 1986-1994 150CP (110 KW) 2933cmc,

FORD SCORPIO I limuzina (GGE) 2.4 i 1988-1994 125CP (92 KW) 2394cmc,

FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.4 i KAT 1988-1994 125CP (92 KW) 2394cmc,

FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i KAT 1987-1994 145CP (107 KW) 2933cmc,

FORD SCORPIO I limuzina (GGE) 2.9 i 4x4 1989-1994 145CP (107 KW) 2933cmc,

FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i 24V 1991-1994 195CP (143 KW) 2933cmc,

FORD SCORPIO I limuzina (GGE) 2.9 i 24V 1991-1994 195CP (143 KW) 2933cmc,

FORD SCORPIO I combi (GGE) 2.4 i 1991-1994 125CP (92 KW) 2394cmc,

FORD SCORPIO I combi (GGE) 2.9 i 1991-1994 145CP (107 KW) 2933cmc,

FORD SCORPIO I combi (GGE) 2.9 24V 1993-1994 195CP (143 KW) 2933cmc,

JEEP WRANGLER I (YJ, SJ_) 2.5 1988-1991 103CP (76 KW) 2464cmc,

JEEP WRANGLER I (YJ, SJ_) 2.5 1991-1996 121CP (89 KW) 2464cmc,

JEEP WRANGLER I (YJ, SJ_) 4.0 1991-1996 178CP (131 KW) 3964cmc,

JEEP CHEROKEE (XJ) 4.0 i 1991-2001 184CP (135 KW) 3964cmc,

JEEP CHEROKEE (XJ) 4.0 i 1988-2001 185CP (136 KW) 3964cmc,

FORD SCORPIO II (GFR, GGR) 2.9 i 1995-1998 150CP (110 KW) 2933cmc,

FORD SCORPIO II combi (GNR, GGR) 2.9 i 1995-1998 150CP (110 KW) 2933cmc,

FORD SIERRA combi (BNG) 2.8 4x4 1987-1988 150CP (110 KW) 2792cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.8 i XR 4x4 1987-1988 150CP (110 KW) 2792cmc,

FORD SIERRA combi (BNG) 2.9 4x4 1988-1993 145CP (107 KW) 2936cmc,

FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i 4x4 1988-1993 145CP (107 KW) 2933cmc,

JEEP CHEROKEE (XJ) 4.0 i 4x4 1995-2001 178CP (131 KW) 3964cmc,

JEEP WRANGLER II (TJ) 2.5 1996-2007 118CP (87 KW) 2464cmc,

JEEP WRANGLER II (TJ) 4.0 1996-2007 177CP (130 KW) 3960cmc,

FORD SCORPIO I limuzina (GGE) 2.9 i 1986-1994 145CP (107 KW) 2933cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.9 i XR 4x4 1988-1993 150CP (110 KW) 2936cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.9 i XR 4x4 1988-1993 145CP (107 KW) 2936cmc,

FORD SIERRA hatchback 2.9 i 1988-1993 145CP (107 KW) 2936cmc,

FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.9 i 1988-1993 145CP (107 KW) 2935cmc,

FORD SIERRA combi (BNG) 2.9 1988-1993 145CP (107 KW) 2936cmc,

FORD SCORPIO I combi (GGE) 2.9 i 4x4 1988-1993 145CP (107 KW) 2933cmc,

JEEP WRANGLER II (TJ) 4.0 1998-2007 169CP (124 KW) 3960cmc,

FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.9 4x4 1988-1993 150CP (110 KW) 2935cmc,

FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.9 4x4 1988-1993 145CP (107 KW) 2935cmc,

FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.9 i 1988-1993 150CP (110 KW) 2935cmc,

FORD SIERRA combi (BNG) 2.9 i 1988-1993 150CP (110 KW) 2935cmc,

FORD SIERRA combi (BNG) 2.9 4x4 1988-1993 150CP (110 KW) 2935cmc,

FORD TRANSIT Bus (E_ _) 2.9 i 1991-1994 145CP (107 KW) 2935cmc,

JEEP WRANGLER II (TJ) 4.0 Rubicon 2003-2007 174CP (128 KW) 3964cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3