Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Rotor distribuitor STANDARD IRT044(221570M512)


Cod: IRT044
Producator: STANDARD
Coduri OE: 221570M512, 221572J210, 2215746N11, 2215746N12, 225170M810, 3331070E00, 91172825, MD619000, MD619216, MD619354, MD619434, MD619637, T248
Restrictiile producatorului: Mitsubishi
Lungime [mm]: 39
Latime [mm]: 61
Înaltime [mm]: 39
Greutate (în kg): 0,04
Distribuitor/Rotor: fara supresiune interferenta

alternativ:
An fabricatie pana la: 05/2000

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

MITSUBISHI COLT IV (CA_A) 1.6 GLXi 16V (CA4A) 1992-1996 113CP (83 KW) 1597cmc,

NISSAN PRIMERA (P10) 2.0 GT 1990-1996 150CP (110 KW) 1998cmc,

NISSAN PRIMERA Traveller (W10) 2.0 i 1990-1998 116CP (85 KW) 1998cmc,

NISSAN PRIMERA (P10) 2.0 i 1995-1996 125CP (92 KW) 1998cmc,

NISSAN PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 i 1995-1996 125CP (92 KW) 1998cmc,

MITSUBISHI CARISMA (DA_) 1.8 MSX - 16V (DA2A) 1995-1997 140CP (103 KW) 1834cmc,

MITSUBISHI CARISMA (DA_) 1.6 (DA1A) 1995-2006 90CP (66 KW) 1597cmc,

MITSUBISHI CARISMA (DA_) 1.8 (DA2A) 1995-1997 116CP (85 KW) 1834cmc,

SUZUKI X-90 (EL) 1.6 i 16V 4x4 1995-1997 97CP (71 KW) 1590cmc,

MITSUBISHI COLT V (CJ_, CP_) 1300 GL,GLX (CJ1A) 1996-2000 75CP (55 KW) 1299cmc,

MITSUBISHI LANCER VI (CJ-CP_) 1.3 12V (CK1A) 1995-2003 75CP (55 KW) 1299cmc,

SUZUKI X-90 (EL) 1.6 i 16V 1995-1997 97CP (71 KW) 1590cmc,

MITSUBISHI CARISMA limuzina (DA_) 1.6 (DA1A) 1996-2006 90CP (66 KW) 1597cmc,

MITSUBISHI CARISMA limuzina (DA_) 1.8 (DA2A) 1996-1997 115CP (85 KW) 1834cmc,

NISSAN ALMERA I Hatchback (N15) 2.0 GTi 1996-2000 143CP (105 KW) 1998cmc,

NISSAN PRIMERA (P11) 2.0 16V 1996-2001 131CP (96 KW) 1998cmc,

NISSAN PRIMERA (P11) 2.0 16V 1996-2001 115CP (85 KW) 1998cmc,

NISSAN PRIMERA (P11) 2.0 16V 1996-2001 150CP (110 KW) 1998cmc,

NISSAN PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V 1996-2002 131CP (96 KW) 1998cmc,

NISSAN PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V 1996-2002 115CP (85 KW) 1998cmc,

NISSAN PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V 1996-2002 150CP (110 KW) 1998cmc,

MITSUBISHI CARISMA limuzina (DA_) 1.6 (DA1A) 1997-2006 99CP (73 KW) 1597cmc,

MITSUBISHI CARISMA (DA_) 1.6 (DA1A) 1997-2006 99CP (73 KW) 1597cmc,

NISSAN PRIMERA Traveller (WP11) 2.0 16V 1996-2001 115CP (85 KW) 1998cmc,

NISSAN PRIMERA Traveller (WP11) 2.0 16V 1998-2001 131CP (96 KW) 1998cmc,

MITSUBISHI SPACE STAR (DG_A) 1.3 16V (DG1A) 1998-2004 86CP (63 KW) 1299cmc,

NISSAN PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V 1999-2002 140CP (103 KW) 1998cmc,

NISSAN PRIMERA (P11) 2.0 16V 1999-2001 140CP (103 KW) 1998cmc,

NISSAN PRIMERA Traveller (WP11) 2.0 16V 1999-2001 140CP (103 KW) 1998cmc,

MITSUBISHI SPACE STAR (DG_A) 1.3 16V (DG1A) 1998-2004 83CP (61 KW) 1299cmc,

MITSUBISHI COLT V (CJ_, CP_) 1300 (CJ1A) 2000-2003 82CP (60 KW) 1299cmc,

MITSUBISHI CARISMA (DA_) 1.6 (DA1A) 1998-2006 95CP (70 KW) 1597cmc,

MITSUBISHI CARISMA limuzina (DA_) 1.6 (DA1A) 1998-2006 95CP (70 KW) 1597cmc,

MITSUBISHI SPACE STAR (DG_A) 1.3 16V (DG1A) 2000-2004 82CP (60 KW) 1299cmc,

NISSAN PRIMERA Hatchback (P10) 2.0 1990-1996 150CP (110 KW) 1998cmc,

MITSUBISHI CARISMA (DA_) 1.6 (DA1A) 2000-2006 103CP (76 KW) 1597cmc,

MITSUBISHI CARISMA limuzina (DA_) 1.6 (DA1A) 2000-2006 103CP (76 KW) 1597cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3